Skocz do zawartości

Cptblackfish

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cptblackfish

  1. Rozumiem, bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pójdę w stronę m six dsp i później w stronę trójdrożnego przodu
  2. Nie upieram się, chociaż jak na moje ucho jest lepiej jak podłączyłem fabryczne głośniki pod tego cruncha. Grając samym przodem brakowało mi dźwięku dobiegającego z tyłu. Więc skoro było lepiej to chciałem spróbować dorzucić tam lepsze głośniki. To moja pierwsza próba podejścia do car audio, do tej pory najlepsze było dla mnie bose z audi a6c6 co pewnie nietrudno będzie przebić wrzucając i strojąc którykolwiek sprzęt, który rozważam. Co do aku to mam roczny 74ah bo poprzedni odmówił posłuszeństwa.
  3. A czy uzycie helixa m six i zasilenie nim aktywnie przodu, suba w mostku i zostawienie tego cruncha do zasilania tyłu ma sens? Taka opcja byłaby najtańsza i miałbym teoretycznie dwa kanały wolne albo dodatkowo aktywnie zrobić tył i wszystko wysterować dsp z helixa.
  4. Co do helixa, to miałem na myśli serię M, a nie P. Ten może być mostkwany. Chciałbym wydać 4-5k za wzmaka z dsp + mono lub urządzenie, które zasili mi wszystko w jednym. https://audiotec-fischer.pl/helix/helix-wzmacniacze/m-six-dsp/ Ten kick woofera jednak kusi Przyszłościowo myślałem o głośnikach helixa z serii S na tył (S 6b oraz s1t) podłączonych przez zwrotnice, która zostanie po p62c po ich aktywnym połączeniu przodu. Więc raczej szukam czegoś w 4 ohm. Co do matcha, on ma dwa kanały po 90w, więc może je mógłbym wykorzystać pod przedni woofer. Niestety nie znam nikogo kto, którekolwiek z tych urządzeń posiada więc posłuchanie raczej odpada. Dziękuję za odpowiedzi, nie skreślam w takim razie matcha.
  5. Rozumiem, czyli match up8 również będzie za słaby, bo ma taką samą moc jak Audison af c.8.14 (przynajmniej na papierze). Zastanawiam się czemu jest tak popularny i widzę go w większości realizacji polskich zakładów car audio. Często również właśnie z p62c. Na forach za to już rzadziej być może chodzi o łatwość instalacji/gwarancję itp. M8 jest niestety sporo droższy ale mógłby robić za połączenie m six dsp +m one. Dziękuję za propozycję, wezmę pod uwagę.
  6. Posiadam golfa v hatchback z zestawem helix p62c z przodu i wzmacniaczem crunch gpx1000.4. Niedługo odbieram suba helix IK 10W. Jako kolejny krok planuje zakup wzmacniacza z wbudowanym DSP,tylko nie wiem, który wybrać. Aktualnie rozważam 3 opcje : Helix M six dsp Match up 8 Audison Af c8. Af Po dsp planuje dokupic helixa m one a następnie głośniki tyl oraz ewentualnie zrobić przód trójdrożnie. Także te 8 kanałów wzmacniacza plus jeden kanał dsp dla suba byłby "na styk". Najbardziej skłaniam się w kierunku helixa m six dsp że względu na najwyższa moc i dodatkowe kanały dsp. Dodatkowo mógłbym puścić przód aktywnie i zmostowac pozostałe kanały i mieć te 200W dla suba zanim kupię m one( a może się okaże że te 200W jest wystarczające i nie będę musiał). W miarę rozbudowy systemu mógłbym dodać wzmaka helix m four. Minusem tutaj jest spora ilość urządzeń w samochodzie (i nie wiem czy alternator 140A to uciągnie) oraz brak możliwości dołożenia modułu bluetooth. Match wydaje się dobrym pomysłem ale jest słabszy. Czy różnica w mocy tych 65w względem 100 helixa będzie odczuwalna? Audison jest najtańszy ale naczytalem się że oprogramowanie od audioteca jest prostrze w obsłudze i ma dodatkowe bajery. W przyszłości przy zmianie samochodu planuje przenieść sprzęt więc nawet jeśli teraz nie użyłbym 8 kanałów w tym aucie to chciałbym mieć zapas. Podsumowując, która opcja wydaje się najbardziej sensowna? Z góry dziękuję :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...