Skocz do zawartości

trenerowicz

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trenerowicz

  1. Support był grany w pierwszym momencie. Ale to jest support wysokopoziomowy i nic nie potrafią powiedzieć. Koresponodowałem nawet z samym Technical Product Specialist Directorem z Meksyku
  2. Albo bardziej ogólne pytanie - jak dobrać się do tego softu w tym systemie? Czy można go jakoś podłączyć pod komputer, czy trzeba miec specjalny soft do tego - tak ogólnie, jak się do tego zabrać?
  3. Cześć mam sprzęt do odtwarzania sprowadzony z USA - firma soundstream.com model VRN-74HB. Kiedy próbowałem podłaczyć do niego telefon po kablu, system próbował, zgodnie z instrukcją, zainstalować na telefonie oprogramowanie służące do współpracy telefonu z systemem. Ale telefon dawał komunikat o starym sofcie i nie chciał go zainstalować. Na stronie producenta systemu VRN-74HB znalazłem update, ale postępując zgodnie z instrukcją, nie działo się nic - update nie następował. Czyli - zgrany soft na kartę SD, karta włożona do odtwarzacza i próba odpalenia systemu kończyła się niczym. Dopiero kiedy zgrałem na karte SD przez pomyłkę zły soft, system zaczytał coś z karty, wypluł komunikat o udanym update, ale po restarcie ekran wyświetla jedynie pionowe paski, jakby był to efekt zepsutej matrycy. Próbowałem restartu fabrycznego, ale to nic nie daje. Jak można to naprawić? Wiem, że w środku był system oparty o jakiś Windows.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...