Skocz do zawartości

lemurxd

Użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich, jak w temacie poszukuję wtyczek oraz gniazd do fabrycznego wzmacniacza H&K w alfa romeo giulia, mają posłużyć do zrobienia wiązki p&p dla helixa dsp pro mk2. Problem jest taki że znajduję je tylko na amerykańskich stronach razem z wiązkami, a wolał bym kupić same wtyczki no i wiadomo najlepiej w PL... Czy ktoś jest w stanie określić jaki to jest typ złączy? A może to jakiś autorski wymysł fiata? Na aliexpress szukałem ale niestety nie udało mi się nic wyczaić 😒 Załączam link i proszę o pomoc bo opadam z sił, dosłownie pół dnia szukam w internecie i nic nie mogę znaleźć https://www.crutchfield.com/p_541APHCH03/PAC-APH-CH03-AmpPro-Harness.html 2 wtyczki są 22pinowe i jedna 10pinowa jeżeli to w jakiś sposób pomoże.
  2. Dźwiękowo to na pewno ultra zrobi różnicę, bardziej chodzi mi o możliwość w przyszłości podpięcia pod to też wszystkich tylnych kanałów i zrobienie tyłu. Bo niestety w Pro mk2 widzę tylko możliwość podłączenia 8 sygnałów hi-in, gdzie w moim przypadku sam przód(woofery, tweetery, średniaki, centralny) i sub to już 8. Chyba że jest jakaś inna możliwość puścić sygnał na tył i jednocześnie zostać przy Pro mk2? Zostają wtedy 2 kanały czyli tył by musiał być pasywnie zrobiony, a takie połączenie chyba nie wróży nic dobrego 😁
  3. Dzięki panowie za odpowiedzi Opcja usuwania opóźnień czasowych w Helixie na pewno must have w moim przypadku, bo na ucho słychać po samej scenie, że fabrycznie na pewno Harman jakieś czasówki zastosował Orientujecie się może czy są jakieś poradniki w wersji pisemnej na temat oprogramowania do Helixa? Znalazłem fajne filmiki na youtube, nawet pokazane na przykładzie auta z tego samego koncernu(dodge) i rozwiązania są tam takie same jak w alfie, ale niestety mojemu angielskiemu trochę do perfekcji brakuje i kluczowych słówek często nie rozumiem A co do wyboru, myślicie że jednak warto dopłacić i od razu zakupić 12 kanałów np. Dsp Ultra?
  4. Jak w temacie noszę się z zamiarem zakupu procesora dźwięku 10CH, warunek to 7/8 wejść wysokopoziomowych, sumowanie sygnałów z wszystkich wejść Hi-In. Cel jest taki żeby podłączyć to pod fabryczny wzmacniacz H&K(14 aktywnych kanałów, przód 2x woofer 2x tweeter 2x średniak 1x centralny, tył 2x woofer 2x tweeter + półka 2x średniak i subwoofer), który ma pocięte wszystkie kanały pod tweetery, średniaki, woofery i suba. Za Dsp będą 2 wzmaki, jeden na przód + drugi na subwoofer, tył zostanie pod fabrycznym h&k przynajmniej na jakiś czas. I teraz pytanie czy od razu iść w 12kanałowe dsp żeby mieć miejsce na wzięcie sygnału z tylnych głośników na przyszłość? Chciał bym żeby wszystkie funkcje typu fader itp. szło obsługiwać z fabrycznego systemu multimedialnego stąd konieczność zabrania sygnału z fabrycznego wzmacniacza(do którego trafia stały, wysokonapięciowy sygnał i dopiero on steruje głośnością, faderem i wyciszaniem audio przy wszystkich komunikatach). Na oku mam Helix Dsp Pro mk2 lub Audisona Bit One i nie wiem na co się zdecydować. Helixem nigdy się nie bawiłem, jedynie audisonem i jakimś alpine u znajomych, ale to były proste czynności typu ustawienia zwrotnic itp. Czy Helix jest bardziej "intuicyjny" pod względem oprogramowania? Chodzi o opcje sumowania poszczególnych kanałów, równoważenie gainów na hi-input i rozdzielania tego na poszczególne wyjścia rca. Chętnie posłucham opinii doświadczonych osób bo mam straszny mętlik w głowie a chciał bym żeby ten procek przeżył kilka instalacji w przyszłych autach Auto to Alfa Romeo Giulia i nie ukrywam chciał bym to wszystko zrobić w opcji P&P na wtyczkach molex żeby w przypadku zmiany auta na takie same, ale np. nowsze po prostu sobie to wszystko przepiąć bez prucia połowy samochodu
  5. lemurxd

    JL Audio Jx360/2

    Sprzedam piecyk Jx360/2, wszystko sprawne, cena 350zł
  6. Lepiej by było, ale takie procki jednak swoje kosztują, a narazie chciałem zrobić budżetowe rozwiązanie i wrzucić po prostu wzmacniacz a w przyszłości dorzucić wzmacniacz z dsp (na celowniku mam x80.4dsp bt). Chyba, że jest jakiś procek który uda mi się kupić do powiedzmy 1500zł i ogarnie to samo wtedy mogę pomyśleć nad takim rozwiązaniem
  7. Jak w temacie potrzebuję podłączyć 4 kanały aktywnie cięte (mid, woofer, sub, tweeter) do konwertera i zsumować sygnał, więc potrzebny jest jakiś ciekawy konwerter który to zrobi Narazie znalazłem AudioControl Lc7i/Lc8i oraz Kicker ZXSUM8 ale niestety z dostępnością ciężko a zza granicy ciągnąć średnio mam ochotę.. Może ktoś zna coś podobnego od europejskich producentów, z szansą dostępności w polsce? A może ktoś ma na sprzedaż jeden z wymienionych przeze mnie?
  8. Witam, jak w temacie poszukuję konwertera rca, który zsumuje 3/4 aktywne kanały (tweeter, midrange, woofer, subwoofer lub 3 kanały bez suba). Z takich, które najbardziej poszukuję DD Audio sc6, Hifonics hf-sc6, Audio Control LC8/LC8i, JL Audio CL-SSI, Kicker Sum8. Mogą być inne, jak ktoś zna podobne rozwiązania od innych producentów to chętnie posłucham porady :)
  9. Kieszeń radia jest tak dziwnie zaprojektowana, że nie ma zbytnio miejsca żeby to tam przeciągnąć, próbowałem już ale za dużo plątaniny kabli(głównie adapter can zajmuje większość miejsca), przez to wpiąłem się w tylne głośniki i korzystam z hi-input
  10. Ma wszystko, 5x rca, rem itp. (Nie pamiętam czy wychodzi z samego radia, ale na pewno jest +12 po włączeniu radia na jednym przewodzie z adaptera CAN) Problem jest taki, że z adapterem CAN itp. jest tam tyle miejsca z tyłu, że nawet samo radio jest tam cięzko wdusić, a co dalej.. Miałeś do czynienia z podobnym modelem tego phonocara? Jesteś w stanie jakoś ocenić? Ciężko mi być bezstronnym bo darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby (Kupiłem już auto z tym radiem) Szkoda tylko, że brak dokładniejszego equalizera w tym sprzęcie
  11. Niestety czasówek brak, w następnym aucie na 100% będzie wzmak z dsp i generalnie jestem w 90% przekonany, że opóźnienie przodu rozwiązało by problem w 100 procentach, no ale nie chcę ryć w aucie i człowiek próbuje się ratować najprościej jak to możliwe Niestety zmiana radia nie wchodzi w grę, bo w moim aucie do deski pasuje tylko oryginalne i dedykowane, inne wyglądają odstraszająco
  12. Niestety nie, radio "dedykowane" Phonocar VM095, generalnie mega słabe opcje regulacji czegokolwiek ale o dziwo brzmienie spoko. Wzmaka pod przód niestety nie ma
  13. Regulowałem fazę na wzmacniaczu i jest lepiej, bez tego to w ogóle wszystko się rozjeżdżało. Przód audio system m165 evo2, więc tylko zwrotnica na tweeter
  14. Mam zrobione drzwi i kicku generqlnie nie brakuje, ale niestety wzmacniacza pod przód nie ma i nie będzie w tym aucie bo zbyt duża rzeźba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...