Ale przecież włącznik jest tylko włącz/wyłącz i prowadzi z + z aku prosto do wzmacniacza, jak byś zrobił zwarcie z masą do karoserii to bezpieczniki pójdą lub przewód obróci się w pył, mi na wylot przepaliło maske jak plus z klemy dotkną maski (wyjeżdżałem z warsztatu po wymianie aku). Nie lepiej ci poprowadzić przewód z radia do wzmacniacza będzie automatycznie wył/włącz wzmacniacz ? Ile ten twój akumulator ma lat ? Miałem podobny problem ale w escorcie Diesel. I win u mnie było kilka. Alternator dawał napięcie w granicach normy max 13,6. I uszkodzona/zużyta dmuchawa, niestety po jej włączeniu napięcie spada odpowiednio na biegu 2 do 13 a na 3 biegu do 12, i wtedy już ładowania nie ma. No i aku który nie trzymał z racji wieku. Ja zakupiłem prosty wskaźnik ładowania, i teraz na bieżąco widzę czy wszystko jest pod kontrolą Wymieniłem tylko aku, bo do ten cholerny samochód to studnia bez dna. Strasznie problematyczne samochody(escort). [ Dodano: 2009-10-16, 00:24 ] P.S. Tak czy siak przez noc aku nie powinien ci tak siąść że aż kontrolki się nie świeciły. Może zostawiłeś włączony wzmacniacz ?