Skocz do zawartości

ruler_z

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    CSW

Osiągnięcia ruler_z

  1. Dziękuję wszystkim za pomoc! Po przeanalizowaniu za i przeciw zdecydowałem się na przeciągnięcie kabla przez oryginalne kostki i gumowe osłony. Nie ukrywam, że misja wydawała mi się jedną z tych niemożliwych, ale jednak jakoś poszło. Od wewnątrz samochodu wbiłem się w gumową osłonę wiązki przewodów i przepchałem na zewnątrz kawałek drutu (dokładnie jedną żyłę sztywnego kabla elektrycznego 2,5). Do końcówki tego przewodu taśmą izolacyjną przykleiłem kabel głośnikowy i całość przeciągnąłem z powrotem. Otwór w kostce wywierciłem mini szlifierką („dremler” z tipsów powyżej). Tak na marginesie to genialne urządzenie. Jutro czas na drugie drzwi, a w sobotę przeciąganie zasilania do wzmacniacza. Mam nadzieję, że ten ciąg dalszy już bez problemów. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrowienia!
  2. Cześć! Jestem Arek, do tej pory obserwowałem, czytałem forum. Nadszedł czas na pierwszy post. Jestem na etapie zmiany fabrycznego audio Astrze TwinTop (na Audio System CO100.2 + R165 Evo). Drzwi już wyklejone matami GMS. Kolejnym krokiem miało być przeciągnięcie nowych kabli głośnikowych do drzwi. I tutaj utknąłem. Kilkanaście lat temu robiłem już to w Oplu Calibra, ale tamten łącznik nie był tak skomplikowany. Jak przeciągnąć nowe kable do drzwi przy tak skomplikowanej (przynajmniej dla mnie) wtyczce?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...