Skocz do zawartości

emtezet

Użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emtezet

  • Urodziny 06.05.1986

Kontakt

  • GG
    4686888
  • ICQ
    0

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    informatyka, elektronika, elektryka

Osiągnięcia emtezet

  1. Podepnę się do tematu. Przymierzam się do stacji 2din pioneera, najpewniej będzie to z5100DAB. Jako że auto jest elektryczne chciałbym ograniczyć ilość "odbiorników prądu", dlatego też przód chciałem pociągnąć z końcówki radia tyle że w trybie network mode, czyli dwa kanały na wysokie pozostałe dwa na midy a do subwoofera będzie mały wzmak. Zanim zacznę rzezać instalację w aucie chciałbym poznać opinie użytkowników. Czy ktoś z forumowiczów miał okazję robić odsłuchy na takim połączeniu i na jakich głośnikach? Nie zależy mi oczywiście na mocy tylko na poprawnym brzmieniu. W poprzednim aucie mam zestaw AD t100+ w60 pod helixem hxa400, na ich ori zwrotce, bez mostka, czyli ok 60W na kanał i to mi w zupełności wystarczało...
  2. emtezet

    Wzmacniacz Xtant 121m

    Witam, kupię wzmacniacz Xtant 121m w rozsądnych pieniądzach. Interesuje mnie przede wszystkim nienaganny stan techniczny. Oferty na pw.
  3. emtezet

    Procesor Alpine ERA-g320

    Tak jak w temacie, kupię procesor Alpine ERA g-320. Propozycje poproszę na pw.
  4. Witam, kupię procesor Pioneer DEQ-9200, kompletny lub samą puszkę jeżeli ktoś posiada, byle sprawny.
  5. Kolego, kosztowała cię mniej. Ok to fajnie, zawsze samemu kosztuje mniej. Nie wiem za to dlaczego uważasz że jakbyś miał zapłacić to byłoby zrobione nieporządnie? O wyborze materiałów nie mówię, ale jak sam piszesz jest to sporo roboty, to teraz powiedz mi ile ona dla ciebie byłaby warta, zakładając że masz do opłacenia lokal, podatki i zus? Drugą sprawą jest fakt samochodu jaki posiadasz, bo jak robisz starego golfa to nie ma problemu, zdejmujesz boczki, czyścisz, zakrywasz otwory, zakładasz boczki na korkach które oczywiście nie popękały..i gra muzyka. Gorzej jak robisz np skodę z przynitowanym podnośnikiem do szyb, którą to szybę musisz odkręcić, podnośnik roznitować, później już część łatwiejsza bo klejenie (ale to przecież tyle pracy), później nitowanie, klejenie z zewnątrz, nowe korki do tapicerki bo starych połowa odeszła w nicość, składamy i "bling bling jest kaska...na piwo bo tyle z tego zostaje. Jeżeli zrobiłeś jedno auto w niskim budżecie to nie ma problemu, ja nie mam nic przeciwko tym którzy mają chęć i umiejętności zrobić samemu, ale jeżeli poza tym nie masz doświadczenia w temacie to nie wypowiadaj się proszę na temat tego kto robi porządnie a kto nie i czy dużo za to bierze.
  6. Ano wybrzydzają. W dobie internetu mimo wielu informacji które są przekazywane przez ludzi którzy mają pojęcie w danej kwestii wielu jest takich którzy powtarzają to co usłyszeli od wujka mietka albo co im się samo w głowie urodziło...i tak wchodzi taki zwykły zjadacz chleba na forum np swojej marki i mówią mu że wygłuszenie to sobie zrobi sam za parę zł dekarką i suszarką albo czymś innym, że jakbyś nie robił to będzie się trzymało i że roboty jest na góra dwie godziny. Potem taki zjadacz chleba jak już pojął że boczków sam nie zdejmie, albo zdjął i połamał zaczepy, przyjeżdża do mnie i robi oczy jak 5zł gdy informuję go że najtańsza (nie najlepsza bo o takie mało kto pyta) kosztuje 300 zł, a przecież w jego mniemaniu to 2h forumowej roboty i idzie później i powtarza że ci co zakładają CA to pewnie mają się jak bogowie z takimi stawkami godzinowymi...ja lubię tą robotę (choć wyżyć się z tego tylko nie da) i zawsze staram się jakoś pomóc, a napisałem dlatego że jak napisałem nie chce być zaliczany do tego samego grona co przynajmniej dwie firmy z łodzi których nazw tylko przez grzeczność nie wymienię, a które to ciągną od klienta mnóstwo kasy robiąc przy tym instalacje które pomijając jakoś brzmienia, niejednokrotnie jak dla mnie mogły skończyć się nawet pożarem auta...nie mówię tu też, że jestem najlepszy w tym regionie/mieście bo są pewnie lepsi, ale nigdy nie dam sobie powiedzieć, że odstawiam lipę i biorę za to pieniądze od nieświadomego klienta.
  7. Jako wspomniany Mateusz z MMAudio chciałem tylko dodać kilka słów od siebie. Matami APP robię od dawna i nie uważam ich może za najlepszy produkt do wygłuszania ale nie są też takie straszne jak tu wszyscy piszą. Jeżeli się komuś odklejają to jak dla mnie po prostu nie umiał przygotować pod nie podłoża. Ja u siebie mam całe wygłuszenie w APP i po 3 latach kiedy dostałem strzała w bok to blacharz powiedział żebym sobie to sam odklejał bo jest nie do zdjęcia, dało tylko rade grzanie opalarką i metalowa szpachelka. Co do samego wygłuszenia i jego ceny to zawsze mówię klientowi że wygłuszenie za 300 zł to wygłuszenie podstawowe i że jak będzie miał chęć i przywiezie mi swój materiał to zrobię mu nawet na dekarce z castoramy, ja na materiale nie zarabiam, mat App nie sprzedaje jak konkurencja po 10 zł mimo że są warte 6. Inną sprawą jest to, że jak się kogoś informuje, że żeby to miało ręce i nogi to trza by zrobić zaślepki z blachy bądź żywicy, albo że mogę zrobić pastą, kamieniem na wodzie, polimerem czy czymkolwiek innym to wszyscy robią oczy jak 5 zł. Pisze bo wkurzają mnie hasełka typu "ta firma robi źle bo robi app i drze z klienta kasę". 300 zł to dużo? odliczjąc materiał APP to 200 zł za robotę, za którą konkurencja bierze po pierwsze więcej a po drugie nie wykleja drzwi w całości tylko przyklei 3 maty na krzyż i gotowe (wiem bo miałem nieprzyjemność u nich pracować). 200 zł za robotę dwóch drzwi gdzie jest do utrzymania legalnie działająca firma, trza płacić prąd, podatki i czynsz to jest śmiech i nikt za te pieniądze się bawić nie będzie w żywicę, blachy itd, a klient za to dopłacić nie chce. Odrębną rzeczą jest to że klejenie czegokolwiek klejem do szyb w aucie klienta kończy się tym że przywozi on rachunek od pana który wymieniał mu rozbitą szybę z doliczonymi kosztami demontażu takich wynalazków - takie rzeczy to można sobie robić w swoim aucie. Każdy z nas z czegoś żyje, są ludzie którzy mają 2 lewe ręce albo auto w którym nie da się wszystkiego zrobić od tak (np zdjąć poszycie z drzwi golfa 5 - ten kto to robił wie o czym mówię) i z takimi ludźmi zawsze staram się dogadać. Jeżeli ktoś oczekuje czegoś więcej niż APP to zawszę staram się wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom więc nie wrzucajcie proszę wszystkich do jednego worka...
  8. Póki co ibiza jeździ jak jeździ i czeka na czas kiedy właściciel będzie miał czas żeby o nią lepiej zadbać. Z CA to wymieniłem chameleona na wyższy model czyli 555 i zakupiłem sobie do niego mało spotykany pilocik na kierownicę RM-RK39. Mam parę gratów które czekają na montaż nie związanych z CA (czujnik zmierzchu domowej roboty, moduł świateł dziennych i comming home + takie tam bajerki). Jeżeli chodzi o mechanike to na półce leży IC oraz mniejsze kółko na eatona, kupiłem też drugi kompresor na dawcę wirników bo moje były już mocno sfatygowane co razem powino dać te 0.9 bara może co zbliży mnie do 200KM... albo i nie Wizualnie zmieniać raczej nic nie będę, to co jest na aucie - czyli progi i zderzaki to ori seat tyle że cupra, żadne plastiki czy mnie nie interesują. W wolnym czasie trza bedzie tylko uzupełnić brakujące zaślepki, pomalować jeszcze raz progi bo pełno na nich odprysków i doprowadzić auto do jakiegoś wyglądu. Ze zmian wizualnych to może pokuszę się o zmianę koloru felg, ale to się zobaczy jak czas i fundusze pozwolą. Co do zdjęć montażu to niestety fakt faktem jest ze nie zawsze ma się aparat pod ręką, a jak się ma to też nie zawsze ma się na tyle czyste ręce żeby go do nich wziąć i cyknąć jakąś fotkę. Przyjdzie wiosna i lepsza aura to zdjęcia na pewno będą, teraz póki co przebijam się przez śnieg i błoto jak wszyscy. Na temat tego co i jak zrobiłem napisałem tyle ile uważałem za stosowne, wiem że są tu tacy co już zęby na tym zjedli a ja nie jestem z tych co lubią się wychylać, niemniej jednak jeżeli ktoś ma jakieś konkretne pytania to z chęcią odpowiem Na spota to w sumie nawet nie zerknąłem że takowe w łodzi są, ale postaram się zawitać jak mnie żona i córka wypuszczą ;)
  9. Witam, chciałbym się dowiedzieć od użytkowników radioodtwarzaczy marki RF. Mogę mieć RFX 9120. Radio w stanie jak nowe, ale wygląda jak chińczyk typu DALCO, jestem ciekaw jak to gra...ceny rfx na strefie widzę że są dosyć spore, ale nie wiem z czego to wynika bo opinii żadnych nie znalazłem. Neutralność, niezawodność czy jakieś inne pożądane właściwości?
  10. Śmiać się i żartować koledzy jest łatwo, z czytaniem już troche widzę gorzej....tak jak napisałem, mi zasadniczo nie są potrzebne do niczego, ale że po trochu żyję z CA to miały cieszyć oko ewentualnych klientów, a oni żadko kiedy niestety zainteresowani są jakością, bardziej cieszy ich to co widzą oni, lub ich znajomi...
  11. Tak robię, z tym że tutaj zaciekawił mnie fakt że udało się go tak naciągnąć, słupki mają dosyć specyficzny kształt co w wielu wypadkach kończy się koniecznością szycia, a tutaj widać że materiał musi być bardzo rozciągliwy przy czym po strukturze materiału nie widać żeby był on jakoś mocno naciągnięty.
  12. Wykończenie tych słupków to poezja, co to za materiał, możesz ty lub autor powiedzieć coś więcej na ten temat? Sub był robiony z żywicy, mdf czy jednego i drugiego?
  13. Wczoraj było troche pogody to cyknąłem kilka zdjęć, od razu mówie że fotograf ze mnie żaden: koło http://imageshack.us/a/img89/2504/stp86924irox.jpg słupek http://imageshack.us/a/img442/9562/stp86910.jpg radio http://imageshack.us/a/img19/7794/stp86903.jpg http://imageshack.us/a/img844/4021/stp86904.jpg procek http://imageshack.us/a/img580/5273/stp86901.jpg http://imageshack.us/a/img546/8043/stp86905.jpg sub http://imageshack.us/a/img411/9001/stp86916.jpg
  14. Właśnie dotarł ostatni z chameleonów, kd-lx555r, uszkodzony mikrostyk już naprawiony, jutro porównanie z lx-3r. Zakupiłem też kenia kdc-7024, ale póki co czeka na trochę wolnego czasu żeby go ozywić.
  15. Na filmiku vs 1.4 był swieżo po swapie i nawet nie mogłem docisnąć bo 1. nikt wtedy nie wiedział że auto jest po swapie, 2. spadała linka od gazu, wydech był poskładany z dwóch i ogólnie wtedy to się tylko toczyło i hałasowało ;) Obecnie jak napisałem ori kompresor wyleciał, jest eaton m62 i lata póki co na soft bo pompuje 0,5 bara co przy szybszym wałku i obecnym strojeniu daje jakieś 150KM-160KM. W planach jest zmiana koła pasowego na wale = zwiększenie doładowania, wymiana wtrysków na większe (saab 2.3t) i później strojenie. Celuję w jakieś 190KM. Wracając do tematyki CA, w słupkach maskownica tweetera została przemalowana na czarno i na średniaka też została założona czarna maskownica.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...