Skocz do zawartości

henio098

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Bytom

Osiągnięcia henio098

  1. Powiedziałbym, że w golfie 3 też antena jest ze wzmacniaczem ale radio i tak nie jest oryginalne więc tego zasilania, o i le dobrze rozumiem nie ma co podać tak? Kabel idzie bezpośrednio z radia do anteny. Montować separator? To w sumie żaden problem ale strasznie mnie ciekawi dlaczego wcześniej był odbiór perfekcyjny skoro również antena była podłączona bezpośrednio do radia??
  2. Myślałem o tym ale jak to rozpoznać. Nie idzie do niej żaden dodatkowy kabel, wygląda tak samo.
  3. Cześć, zwracam się do Was z prośbą o radę w temacie anteny. Antena dachowa w moim golfie3 była w kiepskim stanie, sparciała guma, zerwany gwint przez co luzowała się i dyndała po całym dachu. Za to odbierała znakomicie zawsze i wszędzie bardzo dużo stacji radiowych. Miałem dostęp do innego golfa4 i postanowiłem założyć jego antene do mojego. Podstawa na oko taka sama, kabel również jedynie inna była wtyczka. Odciąłem ją razem z obiema wtyczkami wlutowałem do kabla w moim aucie i antena nie znajduje kompletnie niczego. Obie to oryginały vw. Po odpięciu wtyczki sam kabel znajduje 2-3 popularne stacje ale odbiór jest średni. Proszę o radę co zrobiłem źle i ja kto naprawić, Pozdrawiam!
  4. Sprawdziłem napięcie przy dużym obciążeniu i jest to ok 13,6V a bez obciążenia 14,2V. Wnioskuje, że alternator wyrabia z pracą a co więcej uślizgi paska już się nie pojawiają. Cały czas mam problem z zakłóceniami które nasilają się i są nie do zniesienia po chwili słuchania radia. Nie jest to ani świst ani gwizd ani szum tylko takie ćwierkanie zauważyłem, że minimalnie nasila się wraz z obrotami silnika a gdy jadę równo powyżej 2k rpm znacznie się minimalizują dopiero zwiększanie lub zmniejszanie obrotów przywraca je do pierwotnego poziomu. Czy różnica napięć na zasilaniu radia i wzmacniacza może mieć z tym coś wspólnego? "Na pracującym silniku na wzmacniaczu mam napięcie ok 14,18V a przy radiu 14,12V" Następnym krokiem będzie zmiana samego radioodtwarzacza.
  5. Nie widzę opcji edytuj więc proszę o ew scalenie. Co do powyższych: 1. Wspólna masa dla radia i wzmacniacza nie usunęła kicka przy rozruchu silnika. 4. Remote poprowadzony razem z zasilaniem nie usuwa szumu w radiu. 5. Myślę że to może być wina samego radioodtwarzacza(?). Na pracującym silniku na wzmacniaczu mam napięcie ok 14,18V a przy radiu 14,12V czy to może stanowić problem? Podczas słuchania muzyki silnik opadając z obrotów przydławia się. Podczas odpalania gdy słuchałem wcześniej muzyki na zgaszonym jest duży opór alternatora, pasek uślizguje się przez ok 2sekundy a silnik ma problem z osiągnięciem jałowych obrotów. Postaram się sprawdzić/przeczyścić masę.
  6. Chciałem się poradzić Was jako, że staram się uruchomić moje pierwsze skromne 'audio' inne niż seryjne a poza pracą trochę brak mi czasu i studiowanie wszystkich poradników na raz ogromnie mąci mi w głowie a też nie jestem biegły w te klocki to bardzo proszę o wyrozumiałość. Zestaw to Becker traffic pro, hsk165, ps300t. Zasilanie mam zwykłym kablem z 'elektronika' na metry 12mm2, masa tak samo, ale do karoserii. Opór na gnd wzmacniacza i 'gołej' karoserii wynosi ok 0.05 czyli tyle co opór na samych przewodach multimetra. Rca z remote idą środkiem a głośnikowe prawą stroną. Problemów jest kilka: 1. Przy odpalaniu samochodu na włączonym radiu pojawia się kick w głośnikach - tu jutro postaram się zrobić wspólną masę przez kabel remote z rca którym dziś miałem podpięty remote właśnie. 2. Ps300t posiada remote i gnd do niego. Zmierzyłem, że ta masa nie ma przejścia z masą zasilania. Czytałem, że nie musi być podłączony ale do czegoś jednak jest może powinienem połączyć, jeśli tak to do czego? 3. Remote z radia (mini iso) nie wzbudza wzmacniacza, dlaczego może się tak dziać? nie miałem 5pinu w iso ale zrobiłem i działa ale zastanawia mnie to dlaczego nie działa z mini iso, niestety nie zmierzyłem czy jest tam napięcie. 4. Kiedy dam radio głośno słychać głośny szum zarówno na pracującym jak i zgaszonym silniku. co może być przyczyną? Remote przy rca? Jutro zrobię masę z rca do radia na próbę. 5. Kiedy silnik pracuje i dam bardzo głośno radio słychać zakłócenia. Np ustawiając źródło na aux ale nie podpinając do niczego jacka słychać coś jakby odbierało radiostacje. 6. Co nam daje zmierzenie różnicy potencjału na plusach i masach wzmacniacza i radia względem akumulatora? Gdzieś o tym czytałem a teraz już nawet nie wiem jak tego szukać. Miłego wieczoru, Przemek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...