Skocz do zawartości

endrjuszrot

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia endrjuszrot

  1. Dzięki Panowie za pomoc, należy się wam duże piwo. Jutro zabieram się za budowę małej skrzyni Closed, zobaczymy czy coś to pomoże. Mam jeszcze 3 głośniki więc będę mógł sprawdzić dźwięk na bieżąco. Niestety sprawa się komplikuje jeśli chodzi o radio z czasówkami. Pewnie gdybym miał możliwość montażu aftermarketowego radia to nie zakładałbym tego tematu, dlatego poprosiłem was o pomoc. w Audi A6 C6 jest system MMI w którego skład wchodzi wyświetlacz zamontowany na stałe w desce rozdzielczej, zmieniarka CD w schowku, tuner Beckera, wzmacniacz ASK i zmieniarka DVD do navi w bagażniku. Dodam, że sygnał miedzy urządzeniami poprowadzony jest światłowodami. Spróbujemy z mniejszą skrzynią zamkniętą i dobrze wygłuszoną w środku. Jeśli to nie pomoże to nie mam więcej pomysłów
  2. na ostatnim zdjęciu widać jak poprowadzony jest tunel, równolegle do ścianki bocznej i 3cm od ścianki tylnej zawija do środka
  3. Zapomniałem dodać, że zmiana polaryzacji przynajmniej na moje "ucho" nic nie zmienia, przynajmniej nie w dobrym kierunku. niestety nie mam narazie gdzie podłączyć skrzyni po za autem. Jaki jest najprostszy sposób sprawdzenia czy pasmo nie jest obcięte?
  4. Witam serdecznie. Jakiś czas temu prosiłem was o rozpoznanie modelu głośnika Renegade. Okazało się, że jest to model RT CW1200, bliźniak z Impulse CW1212. Od tamtej pory minęło trochę czasu, zmieniłem samochód i w końcu postanowiłem się zabrać za budowę skrzyni BR. Niestety w internecie mało jest informacji na temat tych głośników, a wiele z nich jest sprzecznych. O ile pamiętam dedykowana skrzynia BR do tego modelu powinna mieć 46l, choć wiele osób poleciło mi zrobienie większego litrażu. Z dostępnych "śmieci" które miałem u siebie zrobiłem skrzynię trapezową o wymiarach wew: wys. 40cm szer. 46cm głębokość góra. 35cm głębokość dół. 46cm. co daje ok. 74,5litra Materiał płyta MDF 18mm laminowana, przednia ścianka podwójna, szerokość tunelu BR 3cm, brak wygłuszenia. Nie robiłem żadnych obliczeń w programach typu WinISD, wszystko zrobiłem "na oko", przede wszystkim chciałem sprawdzić czy wszystko działa, bo od zakupu gratów minął rok a nawet nie sprawdziłem czy głośniki i wzmacniacze działają. Podsumowując: Głośnik Renegade CW1200 Wzmacniacz Impulse SD500 Skrzynia BR ok. 72litry Samochód Audi A6 C6 sedan. Wszystko podłączyłem do kabli przednich subów wychodzących z fabrycznego wzmacniacza DSP ASK poprzez konwerter sygnału "California", jakiś tani za 40zł. Przechodząc do sedna sprawy: -pokrętła na konwerterze ustawione na minimum -wszystko we wzmacniaczu ustawione prawie na minimum (gain ok.20%, LPF skala od 20Hz do 5kHz ustawione na lekko powyżej minimum. Nawet na minimalnych ustawieniach basu jest za dużo, góruje nad przednią sceną, a w dodatku żyje własnym życiem tzn, ciężko go "wlać" do kabiny, jest mało dynamiczny i bardzo "spóźnia" się względem przodu. Nie wiem czy z wiekiem przestało mnie rajcować "jebudu" z bagażnika czy po prostu tego się nie da słuchać. 10 lat temu wkładając do Golfa Mk3 skrzynię Blaupunkt chyba EMB1200 wydaje mi się że grało to lepiej tzn. zgrywało się z resztą. W Audi jest fabryczny system DSP 10 głośników (po 3 w przednich drzwiach i 2 w tylnych), ogólnie z jakości jestem zadowolony tylko bardzo brakowało mi uzupełnienia dołu lekkim kopnięciem. Bardzo proszę Was o pomoc, nie wiem czy zrobić dużo mniejszą skrzynie zamkniętą i dobrze ją wygłuszyć? Czy to polepszy dynamikę tego głośnika? Najbardziej denerwuje mnie to że sub nie zgrywa się z fabrycznymi głośnikami jakby sygnał docierał do niego z lekkim opóźnieniem. Jest na to jakiś sposób? A może po prostu dać sobie spokój i poszukać fabrycznego suba z Audi Q7/ ewentualnie jakiś mały 8"-10" i do tego mała skrzynia zamknięta? tylko nie wiem co zrobię z tymi RT1200, bo mam ich 4szt.... Z góry dziękuję za pomoc
  5. Dzięki za zainteresowanie i pomoc. W sieci znalazłem też, że Renegade CW1200 to bliźniaczy model z Impulse CW1212 a w zasadzie ten sam głośnik z innym brandowaniem. Tylko dziwne jest to że jeden producent zalecal skrzynie 30l a drugi chyba 46l. Tak czy inaczej skrzynia już się robi i pozostaje temat ogarnięcia przodu. Wiem, że temat był już powielany niejednokrotnie, ale sytuacja na rynku zmienia się z roku na rok i tak jak kiedyś szukałbym czegoś na przód to wybierałbym między Dls R6a a Hertz Hsk 165. Niestety znalezienie tych głośników na tą chwilę w dobrej cenie graniczy z cudem. Teraz zostaje mi Hertz Esk 165l.5 https://allegro.pl/glosniki-hertz-esk-165-l5-energy-165mm-zwrotnice-i7128324249.html MA ktoś ten zestaw w samochodzie? Do tego jakiś wzmacniacz 2/4 kanałowy i Radio Alpine: https://allegro.pl/alpine-cde-203bt-bluetooth-flac-multicolor-gratisy-i7331972159.html Co o tym sądzicie?
  6. SD500 będzie lepszy niz sd800? Pytam bo mam obydwa na stanie
  7. Wielkie dzięki, nie mam pojęcia jak to znalazłeś :-D. Mam do tego monoblok Impulse Sd800. Wystarczy żeby głośnik pokazał co potrafi?
  8. Witam serdecznie. Jestem w posiadaniu 4 głośników marki Renegade. Na żadnym z nich nie ma tabliczki znamionowej ani oznaczeń. Przewalilem cały internet w poszukiwaniu informacji na temat tych głośników, ale niestety bezskutecznie. Chciałbym zrobić z tego skrzynie basowa ale bez danych technicznych nie mam nawet po co zaczynać. Może ktoś z forumowiczów zetknął się kiedyś z takim głośnikiem lub potrafi odnaleźć o nim info w internecie. Ewentualnie czy znacie kogoś z Podkarpacia kto potrafi ocenić/zmierzyć moc danego głośnika Dodam że jeden głośnik waży 17,4kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...