Skocz do zawartości

marcoo85

Użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Środa Wlkp.

Osiągnięcia marcoo85

  1. Podjąłem jednak męską decyzję i spędziłem pół niedzieli rozbierając wszystko i poprowadziłem nowe przewody praktycznie po fabrycznych wiązkach. Pod dywanikami pod wszystkimi osłonami tak jak fabryka to robiła. Przy okazji też sygnałowe ogarnąłem puszczając w ten sam sposób po drugiej stronie. Jedynie od zwrotnic które mam teraz za panelem klimatyzacji w środkowym tunelu do głośników w drzwiach sygnał idzie po fabrycznych przewodach. Nie mogłem się dostać do tej wiązki która przechodzi z budy do drzwi bo jest tak głęboko ,że praktycznie bym musiał drzwi odkręcać. A nie chciałem też nowego kabla mieć na wierzchu bo jak by to wyglądało. Więc od wzmaka do zwrotnicy sygnał idzie po nowym przewodzie, od zwrotnicy do wysokotonowca oryginalny kabel jaki był morela a do woofera po fabrycznym kablu Hondy. Bo samochód to Honda Accord Coupe.Trochę pracy z tym było ale przynajmniej jest jak należy. Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Pozdro
  2. Dzięki za łopatologiczne wyjaśnienie. Ten wzmacniacz ma "niby" 65 W RMS dla 4 ohm. Zakładając ,że będzie ustawiony na 80% swojej mocy by niknąć przesterów z czego te 80% procent może będzie w użyciu przez kilka minut (3 minuty może 5) raz na dzień (jak się trafi jakiś dobry utwór) przy tym wszystkim jeszcze sygnał będzie wycięty w okolicach 70 Hz i odcinek jest chyba krótszy niż 5 m to myślę ,że spokojnie to zda egzamin. Dzięki wielkie za pomoc. Pozdro
  3. Hmmm... Kurczę no wpisałem tam 4 Ohm i długość 3 m i wyszło d = 0.127 mm. Nie wiem czy dobrze to zrobiłem... Coś mała ta średnica wyszła. Nie wiem z czego jest przewód w instalacji samochodowej? Miedź czy nie miedź? hah Ogólnie we wcześniejszym samochodzie kabel który miałem osobno poprowadzony też nie był zbyt gruby, coś w okolicach "fabrycznego" tyle,że szedł własnie osobno i absolutnie nic się z nim nie działo. Dodam jeszcze tylko ,że przód będzie wycięty w okolicach 70 Hz więc to chyba też zmniejszy obciążenie czy się mylę?
  4. Witam. Czy jest możliwość tzn jest na pewno tylko czy faktycznie to wpłynie tak negatywnie na dźwięk i będzie słychać aż tak dużą różnicę jeśli poprowadzę sygnał ze wzmacniacza na przedni zestaw po fabrycznych kablach z tylnej półki? Mam samochód w tak idealnym stanie ,że nie uśmiecha mi się rwać wszystkiego by poprowadzić nowe przewody zgodnie ze sztuką a nie chce też mieć ich na wierzchu bo wiadomo wiocha jak nic. I tak muszę coś wymyślić jak poprowadzić sygnałowe z radia do wzmacniacza. Zestaw to Kenwood BT305, Axton 502 ,Morel Maximo i RE SE 10 plus wiadomo drzwi wygłuszone matami wszystko zgodnie ze sztuką. Aaaa... no i w sumie druga kwestia ważniejsza czy w oryginalnej wiązce nie będzie się grzał taki przewód seryjny i nie narobi bałaganu? Jakie będzie obciążenie przy tym wzmacniaczu bo nie mam pojęcia. Niby moce nie duże i też nie słucham cały czas na full. Pozdro
  5. A jeszcze jedno pytanie. Bo widzę,że one są ze zwrotnicami. Czy mogę wysokotonowe podłączyć do radia np pod przód a woofery pod tył?
  6. Ok. Dzięki za odp. Jest tego trochę widzę. Można wyrwać używane w cenie ok 100 zł za komplet.
  7. Witam... Chciałbym kumplowi odstąpić swój stary zestaw Helixa DB 62.1 który to leży i się kurzy w garażu. Problem w tym ,że mysz załatwiła jeden z wysokotonowych. Jest na Allegro tego tyle ,że coś bym tam wybrał sęk w tym, że dobrze by było trafić w podział zwrotnicy przy tym zestawie. A nie mam pojęcia zielonego jak to wypada. Jeśli ktoś mógłby pomóc by coś wybrać do pary to będę bardzo wdzięczny. Tak wiem jest to szajs totalny ale na początek mu wystarczy a i fajnie by było jakby jednak się doły z górą chociaż w minimalnym stopniu komponowały. Chyba ,że wywalić tą "zwrotnicę" i kupić jakieś wysokotonowce już ze zwrotką. Dzięki za pomoc.
  8. hmmm... szczerze to jakoś nie mam przekonania do używanych klocków... ogólnie nawet bym nie zakładał tego tematu gdyby nie to,że mam już w swoim budżetowym zestawie helixy tyle ,że db 62.1... słucham głownie mp3 i przy dobrze wygłuszonych drzwiach a takie mam na prawdę spisywały się przyzwoicie, napędzane axtonem c509 z subem re audio re10... do mp3 taki zestaw był więcej jak zadowalający... dlatego jak zobaczyłem te esprit w cenie 349 zł to strasznie się napaliłem... jakoś nie widzę sensu szukania wysmakowanych zestawów gdy za źródło mam mp3... chyba ,że się trafi takie coś ja te esprit w tej cenie... wtedy dlaczego nie podnieść poprzeczki... jeśli te esprit to jakieś odpady produkcyjne to kupię coś co na forum się często przewija i tyle... morel maximo,rainbow elc62,el comp 6 albo crunch dsx 6.2C czytałem że zestaw budżetowy ale poprawny i zwrotnica zasługuje na pochwałę a kosztuje 150 zł mniej niż reszta wymienionych... no chyba,że wyjaśni się z tymi helixami
  9. Witam... jestem nowy na forum i jeśli popełniłem jakieś błędy proszę o wyrozumiałość... w miarę możliwości zapoznałem się z regulaminem... A co do swojego problemu to szukam zestawu budżetowego odseparowanego i z tego co się już tutaj naczytałem to wiem tyle ,że w przedziale cenowym do 500 zł wszystkie zestawy grają tak samo "słabo"... ale w pewnym sklepie internetowym za cenę 349 zł znalazłem helixy jak w tytule które to z tego co wiem są o klasę wyżej tylko ,że wszelkie informacje na ich temat pochodzą z przed kilku lat a i w jakichkolwiek innych sklepach próżno ich szukać... teraz pytanie czy to nie będą jakieś stare zleżałe zestawy bo od x lat nie są już produkowane? Jeśli ktoś ma jakieś informacje na ten temat to proszę o pomoc bo w necie ciężko coś znaleźć... dzięki pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...