Skocz do zawartości

Winston_Wolf

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Winston_Wolf

  1. Wiesz, moge też lecieć pod publike i kupić audio za 5 koła - bo tak wypada, mimo że dla mojego ucha gra tak samo jak fabryczne radio w jakimś aucie klasy premium, np. Audi. Tylko po co? Mam w domu dwie kolumny za 200 czy 300zł i dla mnie grają git (a puszczam przez nie mp3 128bit rate). Dla audiofila to tandetny szajs i pewnie tak jest, ale dla mnie wystarcza. Tak jak pisałem - nie oczekuje cudów wianków, ma być troche lepiej niż jest teraz. Edyta: Jeszcze uzupełnienie - wcześniej miałem Accorda z 2008r z radiem z wersji Executive. Może nie grało extra, ale było już nieźle. Słuchałem jeszcze nagłośnienia w Audi TT kolegi i było naprawdę git, ale muszę jeszcze ustalić jakie konkretnie miał głośniki, bo były aftermarketowe.
  2. Witam Kombinuje jak tu poprawić brzmienie fabrycznego nagłośnienia w Fordzie Mustangu z 2013r. Temat jest nieco skomplikowany, ponieważ fabrycznie w drzwiach są głośniki 6x8" - za wielką wodą jest ich spory wybór, u nas niekoniecznie. Mam też problem ze znalezieniem adapterów z MDF 6x8" -> 165mm. W Mondeo montowali elipsy, ale z tego co znalazłem w internetach to miały rozmiar 5x7", wg. innych 6x9". Kolejny problem - impedancja. W Stanach głośniki aftermarketow'e mają 4Ω, na fabrycznych jest naklejka 2Ω. Generalnie prosiłbym o pomoc w znalezieniu gotowych dystansów 6x8 -> 165mm (bo z tego co wiem okrągłe grają lepiej niż elipsy) oraz jakiegoś przyzwoitego zestawu głośników odseparowanych 165mm w cenie powiedzmy 300zł. Mają grać na fabrycznym radiu Shaker, głównie rock. Planuje też wygłuszyć drzwi. Nie oczekuje cudów wianków, mają grać lepiej niż fabryczne, bas nie musi wybijać zębów, ale fajnie gdyby był dość dynamiczny. Gwizdków nie chce wciskać w słupek, wole je zamocować gdzieś w drzwiach (gdzieś koło dużego głośnika). Mój typ na chwilę obecną to Helix B 62C. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...