Skocz do zawartości

Corel

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Corel

  • Urodziny 17.10.1996

Kontakt

  • Strona WWW
    http://hard-shooters.cba.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świdnica
  • Zainteresowania
    Motoryzacja :D

Osiągnięcia Corel

  1. Wszystko przy akumulatorze, ale po poprawieniu naciągu paska przez elektryka narazie wszystko jest w porządku ale zobaczymy jak będzie dalej
  2. No z zapalaniem ma problem bo muszę go kręcić chwilkę, co do tych tras to starałem się nie maxować muzyki właśnie z powodu akumulatora. Teraz zobaczymy czy będzie lepiej. Dzięki wielkie za pomoc
  3. Jest gaźnik także elektryki w tym aucie jest naprawde bardzo ograniczenie, pompa paliwa na wałku rozrządu. Dlatego alternator słaby ;x Dzięki wszystkim, już wiem na czym stoje. Teoretycznie w gre nie wchodzi wymiana alternatora na większy ponieważ nie ma miejsca ( tak mi powiedział elektryk ) ale moim skromnym zdaniem być może błędnym wydaje mi się że da się tam upchać coś bardziej pojemnościowego. Demondemidi wiesz może czy modele 1.5 czy 1.7 miały może mocniejsze alternatory ? Czy najpierw się podjąć podpięcia drugiego kabla do alternatora ?
  4. Byłem jeszcze podpytać u elektryka, jak on sprawdził pobór prądu na postoju wynosił 0.00A. Sprawdził mi akumulator powiedział że jest zdrowy, natomiast przyczepił się do ładowania, stwierdził że jest ono jak na zregenerowany alternator dość niskie. Pasek klinowy na którym był alternator był zbyt słabo naciągnięty. Naciągnął wziął 20 zł za fatyge. Po wszystkim stwierdził że całość jest dobrze połączona nie powinno być problemów, alternator słaby ale bez problemu powinien uciągnąć sprzęt. Dopowiedział że jeżeli po tygoniu znów akumulator padnie to czas najwyższy na nowy, ewentualnie wymienić alternator na inny( on ma po 50 zł - czyli troszke chciał mnie naciągnąć ). Finalnie, czekam koło tygodnia i zobaczymy co to będzie
  5. Jutro podłącze jeszcze jeden kabel pod alternator (przy okazji sprawdzę jego parametry) i zrobie dodatkową masę na budzie z tego co zrozumialem, bo narazie mam z akmulatora do silnika i z kondensatora do karoseri. A co do silnika, to w 1.7 1.5 i 1.2 byly te same bloki, roznily sie tylko glowicami, dlatego nie ma sensu kupowac calego silnika, dzieki wielkie za odpowiedzi w temacie, a jeszcze na marginesie pytanie, lepiej osobno podłączyc mase z kondensatora i wzmacniacza czy to nie robi roznicy ?
  6. trasy w tygodniu po 2-3km natomiast na weekendy kolo 15-30km, alternator po regeneracji i o co chodzi z tym "zrob big3" ? Chodzi zeby zmienic kabel idący od alternatora na wiekszy ? Posiadam silniczek 1.2, czeka na glowiczke i kolektory od 1.5 A jesli juz sprawdzę alternator ilu amperowy, co dalej ?
  7. Prawdopodobnie to ta, 44Ah 360A Chodzi o akcesoria car audio ? Tzn sprawdzić co na postoju co pobiera tyle prądu ? Czy kondensator, czy wzmacniacz, czy może głośnik ? Jeśli chodzi o pobór 0.01A (bez CA) nie wydaje mi się że to dużo na postoju, skoro dopuszczalene jest bodajże 0.1-0.2 w wyjątkowych sytuacjach.
  8. Witam, jestem początkującym w temacie CA ale nie mogę sobie poradzić z brakiem prądu po około tygodniu w samochodzie. Poruszam się starą ibizą 93r i jak każdemu "młodemu gniewnemu" znudziło mi się słuchanie seryjnego radia i podpierdujących głośniczków. Zainwestowałem drobne finanse w radyjko ( posiadam 2 inne auta w rodzinie z identycznymi radiami i nie było nigdy problemów z brakiem prądu) do tego dokupiłem 2 głośniczki, boschmany (2x200w rms) na tył i 2 głośniczki z garażu keenwooda (2x150w max) na przód. Z czasem było mi mało i w międzyczasie wymieniłem akumulator bo miałem z nim jakieś drobne problemy. Wynikiem tego było zakupienie jakiejś skrzyneczki, postanowiłem więc porwać się troszkę firmowo i zakupiłem głośniczek pioniera (400w rms) w zabudowie MTX-a. Do tego dostałem od znajomego przeciętnej jakości piecyk, wygrzebałem na kondensator jedno faradowy i wszystko to skleiłem w jedną całość. Kabel od akumulatora pociągłem (25mm) do kondensatora, od kondensatora do wzmacniacza i ostatecznie do głośnika. Powrotny(masa) takiego samego przekroju od głośnika do wzmacniacza od wzmacniacza do kondesatora i do karoseri z tyłu pojazdu. Zastanawia mnie przy tym jedna rzecz, czy warto poprowadzić osobną mase od wzmacniacza i od kondensatora czy to nie robi różnicy. Rem jest poprowadzony z radia do wzmacniacza. Radio jest podpięte pod stacyjke także na postoju nie ciągnie prądu (0.01A). Wymieniony jest pasek klinowy i zregenerowany alternator, dlatego kwestie ładowania odrzucam, pozatym przy maksymalnym obciążeniu ładowanie wynosi 13,47V ( dmuchawa, światła drogowe, radio bez tuby ) bez obciążenia 14.3V. Tuba na postoju jak sprawdzałem (0.11A). Czy ktoś byłby w stanie mi podpowiedzieć co mogę sprawdzić ? Akumulator sprawdzany na stacji diagnostycznej i jest w dobrej kondycji. Nie posiadam alarmu, jedynie centralny zamek. Jeśli ktoś ma jakieś propozycje byłbym bardzo wdzięczny, dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...