Skocz do zawartości

piotreq13

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia piotreq13

  1. dan… teraz obudziłeś moje wątpliwości… Ten wybór to trochę strzał, ale... 1) do głośników chyba przekonuje mnie test na hifitest.de. Wygłąda, że to niezły system, szczegółowy, ale zbalansowany (chociaż też spotkałem opinie, że góra jest natarczywa…) 2) nie mam pojęcia jaki wzmacniacz będzie dobry… pokierowałem się więc ceną: max. 1000 wymiarami, wejściami. Ten jest mały, relatywnie mocny, ma high input. Jak gra to dla mnie zagadka. 3) maty? Chętniej kupiłbym dynaudio, ale GMS pewnie załatwi sprawę.
  2. Chyba zestaw na pierwszy etap wybrany. 1. Rainbow SL-C6.2 2. Rainbow Dream 4 3. GMS 07 (lub 08) 4. GM 012 Oby to zagrało ;)
  3. Wolę forum maniaków audio :-) (to właśnie na oplowkim forum gdzieś to znalazłem ) Brzmiało to mniej więcej tak: wyciszyłem na wzmacniaczu.. cokolwiek to miało znaczyć... Znalazłem ideał Match 52 DSP! (drogie toto ) Ale słodziak!
  4. No właśnie nie idzie… Opel wszystkie dźwięki (pasy, czujniki przód tył, ostrzegania o prędkości itp.) wyrzuca przez radio. opcja systemowa jest: normalnie i głośno. Normalnie jest już głośne, a przez wzmacniacz to będzie katastrofa… Gdzieś w jakimś temacie ktoś napisał, że temat ogarnięty… ale to wszystko, a tematu już nie potrafię znaleźć bo bym PW napisał czuję się zaproszony
  5. Oczywiście, że czytałem pdfa (bo skąd miałbym znać "free air") niemniej za nic tam nie ma odpowiedzi o tych cholernych dziękach ostrzgawczych… To najważniejsze pytanie, reszta jest poboczna :-)
  6. Tak się spodziewałem… C jednek jest kuszący jeżeli sub… A dla drugiego rzędu też… ;/ Jak to nie są? Przeglądając forum widzę zdjęcia takich ładnych pasków gdzie po zdjęciu tapicerki powstaje wieeelkie okno… to co ujrzałem w Iście nie wygląda zachęcająco, ale trzeba się będzie z tym zmierzyć. Co do skomplikowania to sygnały ostrzegawcze i jak z nimi sobie poradzić... Inna rzecz to chciałbym, aby ktoś bardziej doświadczony powiedział czy te Focale są ok do takiej muzyki i jak to się zgra ze wzmacniaczem… Na car audio nie znam się nic
  7. Cześć, Zółtodziób trochę poczytał i coś sobie wybrał. Chciał tylko zapytać starszych kolegów (i koleżanki) czy jego wybór jest chociaż słuszny… Zółtodziób ma też kilka pytań... Cel: Opel Insignia Sedan z odwarzaczem CDC400. Fabryczne audio jest beznadziejne. Ma być lepiej. Może nie będzie jak B&W w nowym XC90, ale zawsze coś :-) Słucham: Rock, Soul i Jazz. Nigdy nie słucham muzyki gatunku Dance, Techno. Założenia: System niewidoczny dla oka. Raczej brak suba. Jak najmniej sprzętu. Ograniczony budżet. ETAP 1 (całkowity budżet: 2000PLN). Wygłuszenie drzwi przednich GMS 07 + GMS 012. Nie wyobrażam sobie wygłuszania tych drzwi od wewnątrz… miejsca mało, dostęp słaby… Czy tam trzeba wszystko co metalowe zalepić pozostawiając odpływy?Głośniki Focal 165 AS + dystanse (ciekawe czy się zmieści…), gwizdki pasowane w fabryczne maskownice.Wzmacniacz ESX Q-Four (bo mały, bo całkiem mocny, bo Hi-Input…) lub Alpine PMX F640 (bo Hi-Input). Ewentualnie coś innego do max. 1000PLN (lepiej 600PLN) co ma 4 kanały i Hi-Input. Najlepiej mały jak Q-Four, żeby zmieścił się w fabryczne miejsce. Do tego zasilanie (20mm?) i masa z nadkola. ETAP 2 wariant A (prawdopodobieństwo 50%) Wygłuszenie drzwi tylnychGłośniki Focal 165 AC (Coax) ETAP 2 wariant B (prawdopodobieństwo 10%) - Sub zabudowany w sensowny sposób w bagażniku (nie widziałem żadnego sensownego zabudowania w Insigni). ETAP 2 wariant C (prawdopodobieństwo 10%) - wygłuszenie tylnej półki - montaż głośnika sub w tylną półkę (free air) Pytania: dźwięki ostrzeżeń są muxowane do głośników, ktoś pisał, że robi się to bardzo nieprzyjemne po podłączeniu wzmacniacza… czy da się to jakoś wyciszyć?jak dokładnie należy wyklejać drzwi od wewnątrzczy wybór głośników jest dobry dla gatunku muzykiczy wybór wzmacniacza jest dobry i czym innym mógłbym je zastąpić (raczej nie chcę konwertera/adaptera)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...