Cześć, Zółtodziób trochę poczytał i coś sobie wybrał. Chciał tylko zapytać starszych kolegów (i koleżanki) czy jego wybór jest chociaż słuszny… Zółtodziób ma też kilka pytań... Cel: Opel Insignia Sedan z odwarzaczem CDC400. Fabryczne audio jest beznadziejne. Ma być lepiej. Może nie będzie jak B&W w nowym XC90, ale zawsze coś :-) Słucham: Rock, Soul i Jazz. Nigdy nie słucham muzyki gatunku Dance, Techno. Założenia: System niewidoczny dla oka. Raczej brak suba. Jak najmniej sprzętu. Ograniczony budżet. ETAP 1 (całkowity budżet: 2000PLN). Wygłuszenie drzwi przednich GMS 07 + GMS 012. Nie wyobrażam sobie wygłuszania tych drzwi od wewnątrz… miejsca mało, dostęp słaby… Czy tam trzeba wszystko co metalowe zalepić pozostawiając odpływy?Głośniki Focal 165 AS + dystanse (ciekawe czy się zmieści…), gwizdki pasowane w fabryczne maskownice.Wzmacniacz ESX Q-Four (bo mały, bo całkiem mocny, bo Hi-Input…) lub Alpine PMX F640 (bo Hi-Input). Ewentualnie coś innego do max. 1000PLN (lepiej 600PLN) co ma 4 kanały i Hi-Input. Najlepiej mały jak Q-Four, żeby zmieścił się w fabryczne miejsce. Do tego zasilanie (20mm?) i masa z nadkola. ETAP 2 wariant A (prawdopodobieństwo 50%) Wygłuszenie drzwi tylnychGłośniki Focal 165 AC (Coax) ETAP 2 wariant B (prawdopodobieństwo 10%) - Sub zabudowany w sensowny sposób w bagażniku (nie widziałem żadnego sensownego zabudowania w Insigni). ETAP 2 wariant C (prawdopodobieństwo 10%) - wygłuszenie tylnej półki - montaż głośnika sub w tylną półkę (free air) Pytania: dźwięki ostrzeżeń są muxowane do głośników, ktoś pisał, że robi się to bardzo nieprzyjemne po podłączeniu wzmacniacza… czy da się to jakoś wyciszyć?jak dokładnie należy wyklejać drzwi od wewnątrzczy wybór głośników jest dobry dla gatunku muzykiczy wybór wzmacniacza jest dobry i czym innym mógłbym je zastąpić (raczej nie chcę konwertera/adaptera)