Skocz do zawartości

GetiZ

Użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia GetiZ

  1. Po wstępnych strojeniach udało sie stawić na Lubelskim spocie. Licze, ze osoby które miały okazje posłuchać auta podziela sie wrażeniami Jeżeli o mnie chodzi to jestem przede wszystkim bardzo zadowolony z wooferow które dają rade znacznie przekraczając oczekiwania. Najsłabsza częścią sa raczej twittery które bede chciał zmienić. W drodze do mnie jest drugi zestaw słupków, żeby spokojnie pomodzic i pokombinować z kierunkami. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Wielkie dzieki za spota. Fajnie było usłyszeć inne setupy i pogadać. Do następnego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Ja bede bankowo, tylko godzine podajcie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Clarion zamontowany wstępnie. Pierwsze odsłuchy jeszcze na pasywce, ale juz moge powiedziec ze jest wiecej niż obiecująco. Woofery robią niesamowita robotę, natomiast góra mocno daje po uszach. Jutro stawiamy aktywke i powinno sie udać wszystko sensownie zgrać do kupy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Powoli powracam do świata żywych i uzupełniam info, na dniach sprawa Clariona będzie ogarnięta. Odsłuchy na Alpinie piękne, audio uprzejmnia mi trasy, które teraz wykonuję. Wysokie tone trzeba nieco uporządkować ale generalnie mega in plus.
  6. Zdarzenie losowe sprawiło, że musiałem wrócić nieco wcześniej z wyjazdu, zatem śpieszę z garścią informacji dotyczących budowy Megi. Autko ma się dobrze i progress prac jest wyraźny. Faktycznie udało się odpalić zestaw, co prawda nie na vr504, bo okazał się uszkodzony. Granie jest co najmniej obiecujące i jestem niesamowicie zadowolony z tego co jak dotąd udało się zrobić, a to dopiero początek drogi. Plan na następne dni to przełożenie kabli RCA tak, by wyeliminować sianie od głównej wiązki, poskładanie tapicerki, wykonanie skrzynki na piecownie i ogarnięcie twitterów. Radio zostało wybrane i padło na Clariona 958 od kolegi z forum. W związku z tym od razu idziemy w aktywkę, a na tą chwilę rozważam jeszcze 3-way. Tymczasem wrzucam garść fotek i wracam do wygrzewania głośników ;) Przeróbka boczków: http://i.imgur.com/DqAOlRg.jpg Kolejna warstwa na drzwi: http://i.imgur.com/pLcjIk2.jpg Obiadek przy pracy: http://i.imgur.com/Q4sQDEt.jpg Drzwi pozamykane i w trakcie wyklejania: http://i.imgur.com/8TfeS2b.jpg Pasowanie wooferka: http://i.imgur.com/MxrST72.jpg Gotowe drzwi: http://i.imgur.com/Yjf3mO3.jpg No i autograf http://i.imgur.com/AJnnylG.jpg Jutro kontynuujemy prace
  7. Jeszcze nic nie zagrało, mam nadzieję, że uda się wstępnie podpiąć w poniedziałek.
  8. Witam, stosunkowo niedługo po przywitaniu się na forum przyszłą pora na pierwszą relację z mojego pierwszego podejścia do tematu budowy setupu. Samochód, którego tyczy się ten temat to moje pierwsze auto, które miałem przez 3 lata, po czym je sprzedałem, a na początku tego roku odkupiłem przez sentyment. Oszczędzając Wam historii przejdźmy do najważniejszego. Głównym założeniem było skonstruowanie podstawowego zestawu, na który nie wydam ogromnych ilości gotówki, a który pozwoli mi określić w jakim kierunku chcę zmierzać. Na tą chwilę na zestaw składa się: Radyjko Alpine CDE-130RM (obowiązkowo do zmiany, liczę na sugestie ) JBL GTO606C pełny zestaw ze zwrotkami i twitterami. Wzmak Blaupunkt Velocity VR504 W planach: nowe radio subwoofer (w tym przypadku wymaga to nieco więcej zastanowienie nad zabudową, tak żeby auto nie straciło całkowicie walorów praktycznych). Na początku relacji chcę bardzo serdecznie podziękować (i pewnie jeszcze nie raz to zrobię) @czaszunia1 za wiedzę, którą mi przekazuje pomagając w budowie całego systemu, a także @rookie1984 za poratowanie kablami w ostatniej chwili ;) Dzień 1: Na samym początku kubełek zimnej wody, w momencie kiedy Czacha uświadomił mi, że to z czym przyjechałem lekko mówiąc nie nadaje się, żeby zacząć budowę. Kilka pytań i podjęte decyzje, jako że jest to pierwszy setup i zamierzam się jak najwięcej nauczyć nie rujnując przy okazji budżetu stanęło na wyciszenie drzwi popularną "dekarą". Po dokonaniu odpowiednich zakupów zaczęliśmy rozbierać auto. Z zaaferowania zapomniałem cykać fotki więc mam tylko dwie. Najpierw częściowo wymatowane drzwi: http://i.imgur.com/fMlG43z.jpg Oraz przeciągnięte kabelki: http://i.imgur.com/mfNscYd.jpg Prace pierwszego dnia potrwały 9 godzin i z czasem szło nam coraz szybciej Dzień 2: Planem na ten dzień było wymatowanie drzwi tak, by można było dogiąć aluminium i zasłonić otwory w drzwiach i prawie nam się to udało, zabrakło czasu na dorobienie blachy na lewe drzwi. Natomiast zrobiłem więcej zdjęć ;) Ogląd na warsztacik: http://i.imgur.com/YTUwqW2.jpg Wymatowany środek drzwi: http://i.imgur.com/fIyCpOf.jpg Tu normalnie jest kanapa, a zdjęcie plastików zajęło dobre 30 minut. Nie ma to jak francuska myśl techniczna: http://i.imgur.com/REjO8BP.jpg Czacha przy pracy, czyli wymierzanie blachy na drzwi: http://i.imgur.com/3kHNywl.jpg Jeszcze rzut okiem na drzwi przygotowane do przykręcania blachy: http://i.imgur.com/wgRr2rM.jpg Efekt końcowy na drzwiach, jeszcze przed końcowym matowaniem: http://i.imgur.com/cdnYKPZ.jpg Będę uzupełniał relację w miarę postępów. Na tą chwilę nastąpiła przerwa weekendowa, powrót do prac zaplanowany jest na poniedziałek. Chętnie wysłucham Waszych sugestii i poradzę się w szczególności co do radia i pomysłów na zabudowę bagażnika (fotki bagaja wrzucę jak tylko cały szpej z niego wyjedzie, czyli zapewne w poniedziałek) Pozdrawiam!
  9. W tym egzemplarzu pewnie też się to przyda bo od dawna nie był używany z tego co widzę. Dzięki wielkie!
  10. Tak też uczynię, zastanawiałem się tylko czy ktoś miał z tą marką/modelem styczność.
  11. Witam, drugi pościk na forum i od razu zadaję pytanie. Odnalazłem w domu (nie pytajcie ) kondensator Phantom DPC-1.2F Czy jest to zdatne do użytku, czy raczej śmieć? Fotka poniżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...