Skocz do zawartości

Hasta

Użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hasta

  • Urodziny 31.01.1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Hasta

  1. Hasta

    Ford Capri MK3

    Nie ustawiałem konkretnie wszystkiego bo za wczesnie na to. Nie ma jeszcze fotela pasażera, tylnej półki czy plastików pod deską, więc bez sensu spuszczać sie nad tym teraz. Posłuchałem troszke i tyle. Scena jest przede mną a jej środek nad kierownicą. Jest teraz trochę płytka, ale wszystko wyjdzie w praniu. Oriętuje się ktoś jak jest z tym IB100 II po IP-BUS. mjusik idzie cyfrą i A/C jest w radyjku, czy to marny analog z ipoda???? z drzwiami już tylko maskownice Ale za to będzie centralna konsola custom. ehhhh czy ja musze ciągle ładować sie w kolejne niekończące sie historie
  2. Hasta

    Ford Capri MK3

    No to mały update Jest radyjko Pioneer 88rs II kupione od jednego z forumowiczów na alledrogo udało mi się kupić moduł do ipoda Czy oriętuje się ktoś czy ten moduł zapewnie połączenie cyfrowe z radiem przez ip bus?? czy sygnałnał idzie analogiem a tylko komunikacja z ipodem cyfrowo? panele przednie zrobione, oklejone skajem i zamontowane zabudowa bagażnika na ukończeniu (zostały detale i podświetlenie) druty pociągnięte ;) nic nie gwizda i nie śwista Sprzęt odpalony i wstępnie ustawiony Nie umiem opisywać dzwięku tak jak to czasem czytam na forum ale sprobuję: Gra całkiem fajnie System przedni to morel hybrid ovation i został pocięty w radyjku na 2khz i 12db/oct. orginalna zwrotnica cięła chyba na 1.8khz kalibrację zrobiłem na razie na auto czasach i auto EQ na szukanie przyjdzie czas... Generalnie nigdy wcześniej nie miałem takiego grania w aucie i niedużo słyszałem więc ciężko mi się odnieść. Dzięki ustawionym czasom jest scena przede mną. Nie słyszę głośników tylko muzykę. Zastanawia mnie tylko że jak włączę time aligment to hmmm pojawia się scena itd ale system traci na muzykalności odrobinę. Sub nie wybija się za bardzo i przy większości kawałków ładnie zgrywa się z przodem. Jest raczej precyzyjny i szybki co mi się bardzo podoba. Potrafi też nisko zejść Kicka nie jest dużo ale w porównaniu z tym co było wcześniej tj. przed wzmocnieniem blachą drzwi jest bardzo OK. jak na 13tki. Wcześniej grało to z helixem e400 na oryginalnych pasywkach + Helix P10 w mostku i muszę powiedzieć że na pewno przód dostał mega oddechu na gienku. To wszystko po szybkiej auto kalibracji z radiem na podłodze więc powinno być już tylko lepiej co sprawia mi wiele radości W tzw między czasie grzebałem trochę przy samym aucie no i wróciły fotele od tapicera
  3. Witam Nie mogę się doszukać informacji jak wyłączyć LP na kanale suba w tym wzmacniaczu Chciałbym to wszystko pociąć radyjkiem Pioneet 88RSII od spodu są przełączniki ale one chyba dotyczą kanałów 1-2 i 3-4 Dzięki za pomoc...
  4. Hasta

    Ford Capri MK3

    Nie wiem co za pikniczek ale z tym macaniem to sam nie wiem.... O jeden kroczek do przodu
  5. Hasta

    Ford Capri MK3

    Dzięki za dobre słowo panowie.... Tak diody będą schowane Tak na ten moment prezentuje się zabudowa bagażnika: Chyba zrobię jeszcze jakieś przykrycie akumulatora bo nie wygląda to teraz. Myślałem nad kondensatorem ale to chyba bzdura przy tej konfiguracji. Alternator 140A, Akumulator 60ah AGM przewód zasilający do wzmaka 21mm2 długości 30cm to chyba na luzie ogarnie takiego jednego gienka?? Gdzieś czytałem że taki aku daje duużo więcej niż kondek hmmm.
  6. Hasta

    Ford Capri MK3

    Podłubałem przez weekend troszkę. Nie wiedziałem od czego zacząć więc wziąłem się za poprawianie... Pierwszy panel mi się nie udał. Brak precyzji, krzywo otwory i wogóle. Robiłem go frezarką górnowrzecionową i pierwszy raz więc miało prawo się nie udać;) Drugi wyszedł cacy użyłem dremela. oczywiście jeszcze polerka do zrobienia. Okazało się że wszystkie pręty miedziane muszę skrócić bo słabo się to wszystko chciąło zmieścić Całe szczęście robiąc to drugi raz poszło znacznie szybciej. Każdy pręt jest nawiercony żeby zalutować złącze. Chcę użyć bananków żeby dało się to jakoś rozłączać w razie potrzeby. Z drugiej strony musiałem zeszlifować z 6 do 3,5mm bo złącza w gienku mają 4mm średnicę. i z 10mm na 8mm zasilające. zabudowa wzmacniacza urodziła się dość spontanicznie. Myślałem jak diody zamontować i wogóle to wszystko pomieścić i wymyśliłem takie coś na próbę założyłem podświetlenie. Zmieniłem zdanie i kupiłem diody RGB i prosty sterownik. z pilota mogę ustawić dowolny kolor
  7. Hasta

    Ford Capri MK3

    Niestety nie jest słodko bo straciłem ostatnio zapał i nic nie zrobiłem przy aucie. Nastąpiło zmęczenie materii i praca nie pomagała... Jutro mam plan działać dalej ale nie mam pomysłu za co się wezmę
  8. Hasta

    Ford Capri MK3

    do hondy tak to capri mi pasuje ciepluchny oj kocham go normalnie Dzięki. poprostu uparty jestem i trace na to duuuzo czasu. Dziś udało mi się tylko skończyć maskę i naprawić błąd z podfrezowaniem pod głośnik. Użyłem do tego milliputa coraz bardziej podoba mi się ten kit;) tym razem biały: Nie jestem do końca zadowolony z maski bo klej się troszke rozlał na krawędziach siatki
  9. Hasta

    Ford Capri MK3

    heheh no właśnie nie wiem tylko improwizuje... Najpierw chciałem użyć zwykłej szpachli ale na samą myśl mi się odechciało. Przypomniałem sobie że kiedyś tam używałem takiej modeliny czy coś. Pojechałem do modelarskiego a pan mówi że ma takie coś i to nawet takie super. Dla mnie kosmos jak będe robił słupki to tylko tym lepisz jak chcesz po 2h noźīkiem scinasz a po 3-4 papierem jak mdf albo jeszcze łatwiej. Następnego dnia kamień.
  10. Hasta

    Ford Capri MK3

    wypoleruję i nawoskuję jak będzie śniedziało to coś będę kombinować Dzięki za info Dzięki jak kiedyś skończę to chętnie Dziś zabrałem się za custom maskownica projekt;) Cały problem polega na tym iż chciałem zachować zachować oryginalny styl boczków. max Srednica głośnika to 13cm ale i tak w tym panelu nie zmieściłaby się maskownica która musiałaby mięć średnicę min 15cm Wcześniej już wyrzeźbiłem miejsce na "uszy". Najpierw myślałem żeby wyciąć nieokrągłą maskownicę tak aby udało się zakryć uszy, ale to mi jakoś nie podeszło. Myślałem dłuuugo i namiętnie i wreszcie wymyśliłem... chyba maskownica okrągła z 3mm mdfu upaprana w żywicy Filler w sprayu mój nowy przyjaciel kupiłem w modelarskim szpachlówkę epoksydową. działa to jak modelina, świetnie się obrabia a jak wyschnie jest twarda jak kamień! zalepiłem uszy posmarowane woskiem do lakieru, żeby się nic nie skleiło i odcisnąłem maskownicę po kilku godzinach wyjąłem, obrobiłem , nawierciłem, przykręciłem, i wreszcie przytarłem do równego Pomysł jest taki: przykręcam oklejony skórą panel od środka nakrętkami bez zatyczek do "uszu" przykręcam głośnik wsuwam pod skórę i przykręcam zatyczki przykręcam maskownicę do zatyczek dociskając skórę. jak to dobrze zadziała to wszystko mi się zmieści i będzie cacy jak fabryka aktualnie kleji się siateczka do ramki jutro się wszystko okaże W tzw miedzyczasie zająłem się podświetleniem wzmacniacza Wszystko narazie na roboczo, bez polerki, bez przelotek na pręty itd. Chciałem tylko zobaczyć jak sie gienek zaprezentuje. 1.5m taśmy ledowej ciepły biały. aluminiowy profil na taśmę i do dzieła. Niestety kolor nie taki ciepły jak chciałem, więc użyłem foli korekcyjnej żeby jeszcze bardziej "ocieplić" światło. Chciałem uzyskać kolor świecącej lampy jak w lampowych wzmakach. Mogłem to uzyskać kupując taśmę z diodami RGB ale tak mi bardziej pasuje. Bez sterowników, prosto, szybko i tanio
  11. Hasta

    Ford Capri MK3

    Te pręty okazały się najtrudniejszym i najbardziej czasochłonnym elementem zabudowy bagażnika. Co mnie podkusiło??? myślę dalej nad radiem... Jakbym mógł bezstratnie (światło np) podpiąć się ipodem do jakiegoś procka to nawet możnaby zostawić orginalne radio hmmmm,
  12. Hasta

    Ford Capri MK3

    Bardzo dziękuję za docenienie pracy włożonej w mojego "Kapcia"! Capri to nie taki znowu klasyk ;) ot jeden z najpopularniejszych samochodów lat 70-80. To półka golfa, który zresztą miał wpływ na zakończenie produkcji...;) tego właśnie się obawiam. chciałem to zrobić z 3mm nierdzewki... zobaczymy. Sama 3mm alu blacha robiła robotę i wydawało mi się że jest sztywno, ale coś mnie ruszyło i przykręciłem do niej ten alu profil. Efekt jest rewelacyjny! Cała konstrukcja jest o niebo stabilniejsza. Fabryczna blacha a właściwie jej brak wokół głośnika to byłby fuckup!! Dzięki za zwrócenie mi na to uwagi Sinoff Jest jeszcze jedna dyskusyjna sprawa. Chodzi o to że boczk w miejscu pod panelem są oklejone wykładziną jak z komfortu. zastanawiam się czy ją zerwać i przykleić np. mate czy to nie ma znaczenia?? Miałem już dość oglądania obudowy suba. nawet już dostał ksywe frankenstein;) Przy okazji napiszę że ten klej jest meega. Nie mam doświadczenia w oklejaniu ale z tym klejem poszło jak po maśle w miare szybko trzyma i można jeszcze przez jakiś czas poprawiać. Bez kłopotu zmywał się z materiału rozpuszczalnikiem. Materiał jest od DLS mogę tylko powiedzieć WOW jakościowo super, układa się pięknie klej nie przesiąka na wierzch. Oczywiście z tymi rzeczami, które chwalę to tak podzielić przez 2 bo nie mam żadnego porównania ani doświadczenia w tych sprawach
  13. Hasta

    Ford Capri MK3

    Dzięki. Chyba najpierw odpalę system jak jest bo jak tak bede wszystko zmieniał zanim skończę to nigdy nie skończę;) Tak to 13cm morel hybrid ovation W jednym panelu pomyliłem się i wyciąłem za duże kółko ( było coś koło 4 rano) będę to jakoś poprawiał żywica albo metalowy pierścień. Kosz opiera się teraz tylko 1-2mm + uszy Podłubałem dzisiaj: kolejne pręty wygięte i nawiercone. Ale to wredna robota brrr. Jutro wrzucę pomysł na sygnałowe. Będzie z nimi kłopot ehh Wziąłem sobie do serca rady odnośnie usztywnienia drzwi i cięcie gięcie klejenie pół dnia:
  14. Hasta

    Ford Capri MK3

    oooo szty ale pomysł z tym klapsem!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...