Skocz do zawartości

danzell24

Użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia danzell24

  1. dziękuje serdecznie za pomoc . zostawię więc skrzynię zamkniętą i jednak zdecyduje się na ten głośnik. Strojenie bardzo fajne A co do zabudowy wygląda ona tak i niestety musi być w tym miejscu gdyż potrzebuje powierzchni załadunkowej. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
  2. No innej skrzyni niestety nie mogę dać. Jutro podeślę fotki jak to wygląda to zobrazuje to dlaczego musi tak zostać. Miłej pracy i dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  3. Witam. Panowie proszę o pomoc. Mam skrzynie na razie zamknięta o litrażu 62l w chwili obecnej jest zamknięta ale w każdej chwili mogę zrobić br. Głośnik jaki mi wejdzie to 10" 25 cm. Poleci mi ktoś coś fajnego pod ten litraż? Moc do 1kw rms. Niestety zabudowa musi zostać w tym litrażu więc muszę do niej dobrać głośnik. Patrzyłem na coś takiego Excursion SXT-10D4 900 rms, co sądzicie a może coś innego godnego polecenia.
  4. Może zanim zacznę coś pisać to na początku przeproszę za wcześniejsze swoje wypowiedzi.... Za co to wiadomo także Panowie sorki.... Jeśli macie chęci mi jeszcze pomóc to będzie super. Postaram się wszystko dokładnie opisać by nie było żadnych wątpliwości i niejasności, a wiec tak: sprzęt który posiadam to audio system r12, 2 głośniki po 400wat RMS 4ohm, spięte razem na 2ohm i podłączone pod wzmacniacz Audio System R1250.1D monoblok 900watt RMS przy 2ohm. kabel zasilający i masa 35mm2, kondensator 2.4 F akumulator 74Ah i 920A rozruchu, alternator 100A wcześniej był 45A. Zamierzam robić zabudowę bagażnika i chcę wrzucić jeszcze jeden taki zestaw bo jak widać w pierwszym poście w bagażniku miejsca dużo i teraz moje pytanie czy obecne zasilanie da radę? alternatora większego nie dam już rady wrzucić bo ten 100A wszedł na styk wiec może drugi akumulator, grubsze kable? Doradźcie coś... poniżej rysunek jak ja to widzę... może tak być czy nie bardzo http://motoimage.pl/gky_uploads/2016/03/1458858160-1500-x-954px-1.jpg
  5. no i właśnie o to mi chodziło tylko że ja ująłem to swoimi słowami jak widać mało fachowymi
  6. Nie wiem o czym kolego piszesz? raczej z logiki wynika to że jak radio (skala od 0 do 34) rozkręcimy na 10 to subwoofer bedzię grał słabiej a jak rozkręcimy do 30 to będzie grał mocniej i w znaczeniu słabiej, mocniej nie chodzi mi o rms bo to się nie zmienia lecz o jego głośność siłe uderzenia basem. A na wzmacniaczu gain ustawione na jakieś 75-80%. A przy kupnie nowego subwoofera trzeba go dotrzeć, czyli delikatnie na nim grać przez kilkanaście godzin. Prawda? czy się mylę
  7. czyli że radio mam rozkręcone na 1/4 skali głośności by dotrzeć głośniki
  8. Padło na audio system skrzynia bass reflex duo r12 moc ciągła 800rms + wzmacniacz audio system r1250.1 monoblok 1250rms przy 1 Ohm, 900rms przy 2 Ohm + kondensator 2.4F Power bass + kable zasilające 35mm2. Jak narazie dogrzewam sprzęt także ciężko coś powiedzieć. Mysle, że jeszcze jutro delikatnie pogram a wtedy zobaczymy co to potrafi jak na razie na 1/4 mocy jest baja
  9. Będzie problem bo pod alternatorem idą przewody od chłodniczki oleju i powiem że dość ciasno jest. Umówiłem się w poniedziałek z klientem w warsztacie który regeneruje alternatory i sprzedaje i bedzie coś dopasowywał tych gabarytów. A mocy podałem mu około 80A wiec dobrze myślałem. Zobaczymy co z tego wyniknie
  10. no niestety, tyle co się dowiedziałem to alternator z toyoty. Muszę czegoś gabarytowo podobnego poszukać o większym "a". W jakim przedziale "a" patrzeć
  11. No i wszystko jasne. Po męczarniach udało się odszukać jakiś symbol a po nim do celu. Orig Denso Alternator 16678-64012 100211-4730 12v/40a Kubota
  12. Przepraszam najmocniej, zacznijmy od nowa Panowie chciałbym dowiedzieć się jaki mam wydajny alternator w swoim samochodzie Auto jakie posiadam to Corsa B z 1995roku kupiona 4 lata temu w Rypinie Obecny silnik to c20XE czyli 2.0 16V 150KM kupiony w kwietniu tego roku z Koszalina za kwotę 2500zł Silnik był włożony w Corse A sedan a ta corsa wcześniej jeździła w niemczech dalsze pochodzenie auta nie znane... Alternator w tym silniku jest jakiś inny bo zamontowany jest na łapie silnika bo fabryczny się nie mieścił, prawdopodobnie założone to zostało przez niemca wiec kontaktu nie uda mi się zdobyć. Czy mógłby mi ktoś pomóc jak mam to zrobić Teraz lepiej... Chyba każdy zrozumiał panie moderatorze bo faktycznie zdanie "jak mam to zmierzyć" nie trzyma się.....ani.... i jakieś takie krutkie chyba było...
  13. Szanowny panie moderatorze. Widzę że temat schodzi na złą stronę a ja pomału tracę cierpliwość. Silnik jaki posiadam to c20XE 150 KM. Silniki montowane były seryjnie w kadetach GSI i Calibrach. To jakie alternatory tam wkładano nic mi nie da. U mnie alternator jest zamontowany na łapie silnika specjalnie pod niego robioną gdyż fabryczny się nie mieścił! Wiec skąd mam niby wiedzieć kto co kiedy miał za wizję i co do tego silnika włożył za alternator. Stąd moje pytanie jak to zmierzyć? PS a silnik był włożony w Corsie A Sedan, gdzie też fabrycznie te samochody takich silników nie miały a ten alternator juz tam był...
  14. Szanowny kolego postaram sie być miły bo krzykiem i złością nic się nie osiągnie, a jak ktoś czegoś nie wie to od tego jest forum by pomóc czyż nie! gdybym miał seryjne auto to wcale bym sie nie pytał jaki mam alternator ile daje amper itd. tylko wbił bym sobie w google i odczytał. Mam włożony silnik 2.0 który kupiłem razem z alternatorem który nie ma żadnej nalepy na sobie, nawet nie widać jakiej jest firmy wiec jak mam niby się tego dowiedzieć z palca nie wyciągne. Pytam grzecznie bo nie wiem, a jak zwykle ktoś zawsze sie znajdzie wszystko wiedzący lecz nie chcący pomóc. Skoro dla Ciebie kolego to takie proste i oczywiste to dlaczego tego nie napiszesz nie pomożesz...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...