no to ja też się pochwalę Fiat Seicento Sporting Abarth. Rok produkcji - '99, silnik standard bez przeróbek 1,1 i 54 wściekłe koniki a do tego tylko 48 tyś przejechane Oto co ma w sobie moje autko: 1. 2 poduchy; 2. Skóra; 3. Klima; 4. Wspomaganie; 5. Elektryczne szyby; 6. Immobilizer; 7. Centralny z alarmem + domykanie szyb; To wszystko Sporting wyniósł z salonu + rzeczy które zostały zmienione: 1. Amortyzatory gazowe, utwardzone o skróconym skoku firmy GT CUPLINE; 2. Sprężyny WEITEC progresywne - obniżenie 60mm przód, 40mm tył; 3. Filtr stożkowy PROTON; 4. Tarcze hamulcowe BREMBO MAXX i klocki FERODO; 5. Tłumik dedykowany ULTER Ø80; 6. Felgi ATS + gumy NANKANG 165/55R13; 7. Car audio: a) Radio: JVC EXAD KD-LHX551 - do wymiany bo coś się spaprało i nie wiem jakie nowe ??? ALPINE CDA-9884R ??? ALPINE IDA-X200 ??? Pioneer DEH-6000UB lub 7000UB ??? nie mam pojęcia ??? http://localhost/strefa/ipb/public/style_emoticons/default/cool.gif Przód: głośniki INFINITY REFERENCE (basy wmontowane w przerobione, obite skórą boczki, średniotonowe w oryginalnych miejscach na głośniki a tweetery wmontowane w słupki przednie też oczywiście przerobione i obite skórą); c) Tył: bas CLARION + wzmacniacz MAC AUDIO PULSAR 4XL (wszystko wmontowane w boki bagażnika, a cały bagażnik i sprzęt obity skórą); 8. Usunięte wszystkie znaczki i napisy; 9. Zmienione przednie kierunki na białe, a tylne lampy oklejone na czarno. A foty autka TUTAJ