Skocz do zawartości

szeryf

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia szeryf

  1. Nie chce go spalić, dlatego tak drążę temat żeby mieć pewność
  2. Widziałem ten temat, manual niestety dotyczy CA670. Na zagranicznych forach jest kilka tematów o mostkowaniu tego wzmacniacza, tam też piszą o podłączeniu głośnika pod - jednego kanału - + drugiego kanału, jednak autorzy tematu nie potwierdzili że takie podłączenie zadziałało
  3. Teoretycznie wiem że jak w dwukanałówce, że + jednego kanału z - drugiego kanału, ale praktycznie mam wątpliwości bo na obudowie nie ma info o mostkowaniu, tak jak jest w przypadku np. dwukanałówki. I nasuwa się pytanie, nie napisali, bo nie można mostkować, czy nie napisali, bo coś tam, i mostkować można. Jedyny manual jaki znalazłem to do CA670, i jego można mostkować.
  4. Witam, czy któryś z kolegów ma może jakieś info na temat mostkowania kanałów we wzmacniaczu Caliber CA660? Głównie chodzi mi o kanały subwoofera. W załączniku zdjęcie wyjść na głośniki. Jak widać nie ma żadnej informacji o mostkowaniu. Jedyne co widać po odkręceniu pokrywy, że - jednego kanału jest wspolny z + drugiego kanału (nie pamiętam teraz dokładnie - którego z + którego, ale mogę to jakby co sprawdzić). Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  5. No właśnie teraz wszystkie opcje pasują, wcześniej miałem inne kodowanie i był błąd modułu kontrolnego. Próbowałem zakodować same 0 z jedynką na końcu, ale wyskakiwał ten sam błąd.
  6. Witam, ostatnio kupiłem do audi a4 b7 radio fabryczne Symphony II+ (6CD bez kasety). Radio miało odbierać wszystkie stację, jednym słowem wersja europejska. Radio ma przycisk SAT i oczywiście szuka tylko po nieparzystych. W kodowaniu można wybrać Europę, ale przy próbie zapisu wyskakuje błąd Coding rejectet, Error 31: Request out of range. W tej chwili mam kodowanie 0220222 (w aucie jest kierownica multifunkcyjna, zmieniarka), a chciałbym 0220221 (ostatnia cyfra to region). Poniżej kodowanie dla radia. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Pozdrawiam 0?x0xxx: Options 3 +1 = Analog Input (AUX) +2 = Multifunction Steering Wheel +4 = Telephone 0x?0xxx: Options 2 +1 = Digital Sound System +2 = CD-Changer +4 = Satellite Radio 0xx0?xx: Options 1 +1 = Leather Interior +2 = Diesel Engine 0xx0x?x: Sound System Correction 0 = Sound System (No passive Speakers/No Correction) 1 = Sedan/Coupé with passive Speakers 2 = Wagon/Avant with passive Speakers 3 = Cabriolet/Roadster with passive Speakers 0xx0xx?: Country 1 = Europe 2 = North America 4 = Japan 5 = China
  7. Czytałem, dlatego połączyłem masę radia z masą wyjścia liniowego, i jak już wspomniałem, buczenie było tylko ciut mniejsze. Czy między masą radia a masą wyjścia liniowego może być przerwa? Czy to jednak znaczy o uwalonej masie?
  8. Podłączyłem na próbę masę z obudowy radia do masy wyjścia liniowego, buczenie troszeczkę ucichło, ale nie całkiem. Sprawdziłem połączenie między masą radia a masą wyjścia liniowego, jest przerwa.
  9. Edytowałem powyższy post, w którym zmieniłem zeznania, myślę że to zmienia postać rzeczy.
  10. Tak, wykorzystałem kable z oryginalnej instalacji. To są dwa osobne kable, sygnałowy i masowy, splecione ze sobą, Tak samo dla drugiego kanału. Radio oryginale, Concert II. Czego fotkę mam zrobić? Połączenia kabli sygnałowych? edit: Przepraszam koledzy, ale zmieniam zeznania. Sprawdziłem jeszcze raz przy odpiętej wtyczce z radia, i zakłócenia są zupełnie inne, cichsze, mniej uciążliwe, i pewnie spowodowane tym, że jeden koniec kabli sygnałowych wisi w powietrzu. Dodatkowo w głośnikach podłączonych do wzmacniacza słychać jak napęd CD zmienia kolejne utwory, cicho, ale słychać. Czy to znaczy że sieje radio? Czy z tym coś jestem w stanie zrobić? Pozdrawiam
  11. Oj, i po co ta złośliwość. Nie pisałem co to za wzmacniacz, bo sprawdzałem na innym (Dragster DB-205), i jest to samo. Ksenonów nie mam niestety.
  12. Witam, W moim aucie (Audi A4 B7) wymieniłem seryjny wzmacniacz na inny. Nie chciałem ciągnąc nowych kabli sygnałowych, więc wykorzystałem istniejące, obciąłem wtyczkę od starego wzmacniacza, przylutowałem dosyć dobry przewód sygnałowy, zakończyłem go pozłacanymi końcówkami. Wszystko gra bardzo ładnie, dopóki nie włączę świateł, wtedy z głośników podłączonych pod wzmacniacz (tylne i subwoofer) słychać buczenie. Po wypięciu kabli sygnałowych buczenie ustaje. Wypiąłem z radia wtyczkę z wyjściem na wzmacniacz i nadal buczało. Czy coś z tym można zrobić? Jakiś filtr przeciwzakłóceniowy? Tylko że u mnie te zakłócenia nie są od silnika, więc nie wiem czy filtr pomoże http://www.elektroda.pl/rtvforum/images/smiles/icon_sad.gif Wiem że jakbym dał dobre kable ekranowane to pewnie problemu by nie było, ale bardzo nie chce pruć auta, i jak stary wzmacniacz nie buczał, to może z nowym też coś da się zrobić? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...