Skocz do zawartości

Gibbon

Użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Gibbon

  1. W poniedziałek jadę ogarnąć sprawę , mam już ową cześć , ale niewiadomo jaki mam alternator 75A czy 85A więc muszę pojechać do mechanika
  2. Mierzyłem dziś na aku i takie pomary uzyskałem: 13,08 na offie 16,15 na on Jadę zaraz po regulator nowy
  3. Odkąd kupiłem miałem taki problem , jak włączyłem wszystko co obciążało prąd w samochodzie to jeszcze skrzynia grała , ale napięcie musiało się pogorszyć skoro teraz to nie działa
  4. Jedyny nie jest , ale nigdy nie wymieniany może , być przyczyną problemów dajmy na to : Wymieniony na nowy alternator i wsadzony używany regulator może spowodować właśnie takie oto cyrki , co innego gdyby rok temu wymienili mi z alternatorem również regulator
  5. Panowie , jak na klemie będę mieć przy odpalonym 15,5 + to znaczy , że regulator napięcia jest do dupy ? chciałbym to wiedzieć , gdyż od razu , bym pojechał po nowy regulator
  6. Ok miernik pożyczyłem od kolegi i jutro zmierzę w 2 samochodach dam znać o rezultacie badań
  7. No kable od razu do aku , masa z blachy i plusowy do klemy. Jak "spec" od audio poszedł do elektryka to krótka piłka regulator / alternator z tym że aku wymieniałem rok temu a regul. nigdy nie był wymieniany
  8. Już wam piszę , pomiar był sprawdzany na kablach do których skrzynia była podpięta. Regulator do mojej nexii kosztuję 80 zł i pytanie mam czy to na 100% pomoże nie chciałbym wsadzać kasy w coś co jest potencjalnie sprawne , a nie przyniesie efektów. Kolega piszę coś o kondensatorze , ale na ch... do sprzętu 250 RMS ?? 15,5 rozumiem , że to za dużo ?
  9. Witam , mam problem w samochodzie z napięciem nieuruchomiony silnik ma 13,08V natomiast po odpaleniu 15,50V co wywołuje tryb "protekt" w skrzyni. na jedynym z forum ktoś napisał o kondensatorze (skrzynia ma tylko 250 W RMS) więc chyba to głupia sprawa takie coś wpychać , co należy wymienić / zrobić , by napięcie pozwalało na normalne korzystanie ze skrzyni ??
  10. Kolega ma takie samo radio tylko UG różnica koloru i jego radio działa bez żadnych problemów tzn. sklep nie zabardzo wie radio było w serwisie , ale nie wykryli usterki radia
  11. jak to co ? Ono działa tylko według speców załączył się tryb "protekt" tylko pytanie jak ten tryb zlikwidować (reset nie pomaga)
  12. Widziałem na oczy jak nie działało , i po chwili jednak się załączyło , napięcie w kostkach jest ok
  13. Witam. Posiadam Radio marki Keenwood KDC-4051UR problem pojawił się już kiedyś , gdy myślałem , że radio uległo uszkodzeniu w skutek wyjęcia i wsadzenia akumulatora. Oddałem na gwarancje bo po podłączeniu nic się nie załączało tak jak to zawsze miało miejsce po podpięciu na sekunde zabuczało i śmigało. Po 2 tygodniach odbierając radio usłyszałem "brak usterek" poszedłem do samochodu i nadal nie działało po czym wracam do sklepu podłączyli pod swój sprzęt pomęczyli się z 5 min przerywając za każdym razem każdą próbę odpalenia i w końcu się załączyło. Próbowałem tak samo w samochodzie zrobić bez brązowej kostki jak to mi w sklepie poradzili co mam zrobić za 1 razem , ale też nic... czy ktoś może coś poradzić jak odblokować czy cokolwiek z tym zrobić , by zachciało się załączyć na nowo ?
  14. Sądząc co po nie których odpowiedziach stwierdzam , że brak wam kobiety. Chciałem audio sobie sam zrobić bo za sam montaż krzyknęli 150-250 zł. Następnie jak pojawił się owy problem też chce sam go zlikwidować. Napisałem na tym forum , by ktoś mi pomógł , a nie pier... głupoty , że jedź do fachowca niech Ci wymieni pół samochodu i będzie zajebiście. Jak ktoś ma zamiar takie rzeczy pisać to niech da spokój.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...