Skocz do zawartości

morganzSJZ

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O morganzSJZ

  • Urodziny 17.12.1983

Kontakt

  • GG
    995626
  • MSN
    paw70cio@vp.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jastrzębie - Zdrój
  • Zainteresowania
    ROCKFORD FOSGATE - miłość, hobby i styl życia.
    Majsterkownie przy wszystkim.

Osiągnięcia morganzSJZ

  1. Dziękuję darus627 za pomoc Zdjęcia usunąłem i już ponownie dodawać nie będę tych samych. Wszystkie i wiele więcej jest w linkach które zamieściłem w trzecim swoim poście tego tematu Zgadzam się całkowicie i tak jest o wiele wygodniej
  2. No właśnie tu jest i plus i minus Plus jest taki że teraz mam dwa alternatory pod maską 60A standardowy na swoim miejscu i 220A w miejsce kompresora klimatyzacji której i tak nie używałem i nigdy nie nabijałem bo autko było ponoć stuknięte z przodu. Od tamtej pory też nie nabijał klimatyzacji poprzedni właściciel. To ten "niby" minus to że autko nie ma klimatyzacji. Mi ona nie jest potrzebna. Dziękuję za pozytywne opinie nie bawiłem się w tapicera z obszywaniem rogów dlatego też kombinuję pociągnąć po krawędziach skrzyni czarne gumowe listwy rantówki urzywane do oklejnia rantów drzwi lub grilla pod maską. Czarne będą współgrały z kolorystyką sprzętu Rockforda Na przody bardzo bym chciał zamontować po trzy albo też cztery zestawy głośniczków Rockforda T1652-S, T2652-S albo T3652-S 6.5'' Power Jeśli zaopatrzę drzwi w elektryczne szyby to wszystkie głośniczki uda mi się upchać. Jeszcze rozważałem po trzy powyższe zestawy i jeden 200mm niskotonowy by uzupełniał niższe tony z przodu. Marzeń mam wiele ale i wiele z nich już wcieliłem w życie
  3. Ciężko jeszcze chodzą te membrany w RF T2D415 zanim się wyrobią to jeszcze kilkanaście roboczogodzin grzania zejdzie. Poprzedni spaliłem bo od razu dowaliłem mocy i teraz naprawia się w niemczech. nawijają nową cewkę bo z napływu dużej ilości mocy nagrzała się błyskawicznie nie wracając już do pierwotnego rozmiaru. Ociera teraz zewnętrzną powierzchnią cewki o magnes. Sama wymiana cewki to będzie koszt około 300zł i czekam aż wróci mi już zrobiony. Te dwa nowe zakupiłem po spaleniu pierwszego czyli ich poprzednika. Będzie on tak samo sprawny jak i te obecne, lecz będą minimalnie się różniły charakterystyką grania od nowych i tym samym nie może grać w mostku z nowym. Tak grał pierwszy głośniczek który od razu cierpiał bo byłem żółtodziobem i posłuchałem się sprzedawcy "że pół godziny wystarczy na wygrzanie go" na forum SMD w stanach Steve Meade Design ten Steve bazuje tylko i wyłącznie na Wzmacniaczach Rockforda i nie miał grubszych kabli niż 50mm2 akurat i tym również się sugerowałem. Na razie bazzując na tym zwykłym Akumulatorze z BOSCH S3 wystarczą te kable, a gdy dorobie się KINETIKA 120Ah czy też 128Ah już nie pamiętam to zaaplikuję mu dodatkowe żyły Myślę że zwróci mi zmniejszanie zdjęć wykorzystany limit Widze teraz że edytować pierwszego posta już nie mogę tak że nie odzyskam straconego limitu. Jeśli nie jest to łamaniem przepisów to udostępniam linki zawierające moje bubowle audio Ten link zawiera 48 zdjęć z budowy pierwszej skrzyni "dedykowanej wymiarami dla" ROCKFORD FOSGATE POWER T2D415 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.369137993134890.76775.100001160781897&type=3&l=d403c3c1e2 Ten link zawiera 50 zdjęć z pierwszej zabudowy CAR AUDIO zamiast tylnych siedzeń "Amatorska zabudowa by jak najszybciej puścić i posłuchać. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.369157076466315.76780.100001160781897&type=3&l=f6901b4bde ten link zawiera 147 zdjęć z mojej obecnej drugiej zabudowy CAR AUDIO MAZDA i jestem w trakcie dodawania zdjęć więc 147 może być z czasem nieaktualną liczbą a link mam nadzieję że będzie działał mimo dodawania zdjęć do albumu http://www.facebook.com/media/set/?set=a.392624924119530.80564.100001160781897&type=3&l=2ea93d86d8 tutaj jest link z YouTube z wygrzewania drugiej skrzyni z dwoma głośnikami, lecz z niedokończoną podłogą pod wzmacniacz To jest link również z YouTube z wygrzewania dwóch T2D415 już z gotową podłogą- jak dla mnie to ładnie się prezentuje
  4. membrany delikatne z aluminium. Wcześniejsza seria nazywała się T215D4 a obecną którą mam to T2D415 więc tylko symbol "Dual Voice Coil (D)" zamienili miejscami z rozmiarem głośnika "15" cali. Kabla na moje nieszczęście grubszego nie znalazłem na allegro ani na stronach głównego dystrybutora Car Audio w Polsce a w kupna zagraniczne poprzez płatności Pay Pal się jeszcze nie zacząłem bawić z obawy i niewiedzy o to jakie cło nakłada państwo na produkty sprowadzane z zagranicy. Z nadkolami będę się bawił jak w końcu garaż kupię bo więcej chętnych u nas do kupna niż sprzedaży i myślę że do tej zimy jakiś się zwolni. Świeżo upieczeni emeryci uciekają z betonowej dżungli na wieś i sprzedają mieszkania i garaże. Z przodu mam TWO WAY system HERTZ ESK165 składający się z średniaka EV165, zwrotnicy CX200 i tweeterków ET20 kosztowały mnie dwa lata temu 460zł więc to były moje początki zabawy w audio samochodowe Oczywiście naprawy będę sobie robił samemu bo umiejętności i samozapału do pracy mi nie brakuje. Mam pytanie odnośnie "Wykorzystanego limitu miejsca na załączniki" Przysługiwało mi 49,32MB a zużyłem już od wczoraj 47,77MB. czy ten limit po upływie jakiegoś czasu np 24godzin wzrośnie spowrotem czy muszę edytować wszystkkie zdjęcia po kolei i zmniejszać je ze względu że 49,32MB to limit na cały założony temat? Proszę o odpowiedź bo sprzęt złożyłem i już go wygrzewam a limit mnie ograniczył i nie mogę już zdjęć dodawać.
  5. Witam Wszystkich Forumowiczów. Na początku tematu chcę złożyć wam szacunek za konkretne projekty i serce jakie w nie wkładacie. Kulałem na amerykanckich forach by się wyprodukować nie znając ich języka a tu takie dobre forum jest hehe. Oczywiście im więcej przeczytanych forów i obejrzanych na foto budowli tym lepiej. Chciałem przedstawić swój podstawowy projekt. Podstawowy bo bez żadnego wygłuszania i skrzynia dopasowana do gabarytów madzi zamiast do parametrów głośników. Pozatym przez brak garażu biedulka tak mi się sypie od spodu i na tylnych nadkolach że szkoda wkłądu finansowego w nią tylko dokulac jeszcze 2 lata do nowego większego autka. Kokosów nie zarabiam dlatego też prace idą wolno i wiem że przody zrobię dopiero w przyszłym roku z uwagi na brak garażu i właśnie tych jakże potrzebnych funduszy. To co do tej pory wsadziłem w madzię to: Drugi Alternator z VW Touareg 220A, 14V Zasila on tylko Akumulator BOSCH S3 90Ah 720A - nie stac mnie narazie na AGM KINETIKa czy też Hollywood'a więc narazie to musi wystarczyć. piec to monoblock Rockford Fosgate T2500-1bdCP generujący moc przy 1[Ohm] i 14,4[Volt] 3348 najczystszych Watt RMS jakie do teraz spotkałem. (2x) głośniki Rockford Fosgate T2D415 spięte razem do 1 [Ohm] Kondensator również Rockford Fosgate RFC10HB jak nazwa mówi o pojemności 10Farad Kabelki to 50mm2 firmy Hollywood Energetic Zaczynamy. Lutowanie końcówek kabelków zasilających przestrzeń silnikowa przed instalacją przymiarka gotowa instalacja altek po zainstalowaniu w miejsce klimy instalacja masy akumulatora i kondzia robienie stelażu pod skrzynię i zabudowę butli gazowej płyty MDF 22mm czekające na masę pracy przy docinaniu i ukosowaniu krawędzi ponieważ projekt skrzyni ma tylko kilka krawędzi dociętych do kąta 90 stopni - reszta to pochyłości No i podstawa skrzyni docięta. Znajdzie się ona w miejscu tylnych siedzeń. Od teraz mazda będzie dwuosobowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...