dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 witam, mam problem odnośnie migającego światła i podświetlenia wzmacniacza przy odpalonym aucie, czyżby aż tak spadało napięcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Dzień Dobry , Jestem Wąski i na co dzień jestem wrozka - dlatego tez odpowiem na Twoje pytanie - tak, prawdopodobnie masz spadki napięcia. A tak poważnie to miernik w dłoń i sam się dowiesz. Na forum było dziesiatki takich tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 czyli kondensator sie kłania ? czy akumulator większy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 kondensator to se może i tańczyć. nic nie pomoże jak będzie mały altek , marny aku i za cienkie kable zasilające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 zyli kondensator sie kłania ? czy akumulator większy ? Miernik sie klania , przeglad kabli , kontrola oraz uzyskanie konkretnych informacji na temat alternatora akumulatora , oraz poboru mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 kable mam grube. jedynie cienkie są to od masy, a akum mam niecały rok oryginalny opla 45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 No i juz sie troche wyjasnilo kabel masu chudy a przedewszystkim chudszy niz kabel + , ale tak ogolnie to napisz jaki dokladnie jest jeden jak i drugi kabel bo dla jednego 8mm2 to gruby kabel a dla innegro 75mm2 i napisz jeszcze jakie moce wchodza w gre ( jak mocny wzmak jest zasilany tymi kablami ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massiv88 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 kable mam grube. jedynie cienkie są to od masy, a akum mam niecały rok oryginalny opla 45 kable + i - muszą być takiego samego przekroju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jak mowa o wwzmaku ktory masz w opisie to jeszcze sie pochwal na ile ohm jest spiety glosnik znaczy ilu ohmowe ma cewki ale kjable nawet juz w przypadku spiecia na 2ohm czyli mocy okolo 500wat to dobrze jak by byly w okolicy 20mm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 mam go spiętego na 1 ohm i przy 1 ohm dostaje 1000 watt max a 500 rms Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 brutus w 1 ohmie ma 1kW rms nie max raczej, jakie masz w końcu te kable ?? aku mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Hifonics Brutus BX1000D Class D Mono amplifier1 x 250W @ 4 ohms1 x 500W @ 2 ohms1 x 1000W @ 1 ohmFuse: 80A Jezeli to o tym piecu mowimy to glosnik sotaje teraz okolo 1000wat RMS wiec tutaj juz troche uwagi trzeba poswiecic na zasilanie a ty nadal nie piszesz jakie masz te kable wiec ciezko jest ci pomoc , + i - maja byc tej samej grubosci i w tym przypadku 35mm2 to minimum , sprawny alternator ale tu tez sie nie chwalisz jaki masz altek albo chociaz jakiego dokladnie opla [ Dodano: 2010-04-06, 18:36 ]Swoja droga strach sie bac ze po ulicach jezdza auta ze wzmakiami 1kW i instalacjami robionymi przez ludzi ktorzy nawet nie wiedza jaka maja moc na wzmaku kable na chybil trafil dobrane , moze jeszcze bralk bezpiecznika o zgrozo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 opel astra f 95 rok, pojemność aku 45 chyba , a kable muszę zmierzyć ale napewno nie są takiej samej grubości plus i minus [ Dodano: 2010-04-06, 18:39 ]kolego jeszcze umiem czytać co mam napisane w instrukcjiBXi1000D1000 watt max przy q ohm a w rms ma 500 watt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ojjj ciezko z ciebie wyciagnac wazne info piszesz jakie autto ale pomijasz silnik czy benzyna czy diesel i pojemnosc bo to po tym mozna wywnioskowac jaki altek.... ale nie wazne , Jezeli twoje kable to nie 35mm2 to wymien na takie , wyrownaj plus i minus , najlepiej zrob jakisz szybki pomiar spadkow chociaz jezeli wychodziles z zalorzenia ze masz tam 500wat mocy to pewnie i instalacja nie jest przygotowana na dwa razy wiecej mocy [ Dodano: 2010-04-06, 18:42 ]To sa dane z ampguts Hifonics Brutus BX1000D Class D Mono amplifier1 x 250W @ 4 ohms1 x 500W @ 2 ohms1 x 1000W @ 1 ohmFuse: 80A Ale poszukam instrukcji zeby ja obadac choc ampguts jest juz dla mnie niezlym wyznacznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 kable będę miał coś koło 20 mm a minus jest o wiele cieńszy, czyli pierwsze mam wymienić kable na grubsze a potem jak to nic nie da ? to co dalej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jak to nic nie da to trzeba by sprawdzic bilans energetyczny bo jezeli pradu w ukladzie brakuje to kondensator jest strata pieniedzy , bo on tylko moze ustabilizowac napiecie ale z pustego nie naleje ale z pewnoscia jak zrobisz dobre kable 35mm2 to problem albo zniknie kompletnie albo bedzie sie tylko uwidacznial jak dasz ostro w palnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 właśnie zaczyna przygasać jak podkręcę na połowę wzmak, przy odpalonym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Potem zmienić "wielka trójkę", zmierzyć gdzie dokładnie i jakie są spadki, poczytać o bilansie energetycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 masakra już głowa mi puchnie od tego [ Dodano: 2010-04-06, 18:55 ]to jest napisane w instrukcji wzmaka AUSGANGSLEISTUNG RMS 13,8 VWatt an 4 Ohm 1 x 225Watt an 2 Ohm 1 x 350Watt an 1 Ohm 1 x 500 AUSGANGSLEISTUNG MAX. 13,8 VWatt an 4 Ohm 1 x 450Watt an 2 Ohm 1 x 700Watt an 1 Ohm 1 x 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 NA poczatek moze najlatwiej bedzie ci zmienic kabel masowy na tej samej grubosci co plusowy i zobacz jaki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorsiejem Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 może to stroboskop nie wzmacniacz. spadki napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi102 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 oki tak zrobię i potem zobaczymy, jak co to się odezwę dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Spoko zdaj relacje ze zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 No niestety tak się dzieje gdy pakuje się poważne sprzęty do auta na chybil-trafił i puszcza instalke na oko i odp***l Napisz najpierw ile mm kw maja te kable i jakiej są długości, gdzie podlaczona jest masa i jak przygotowany ten punkt masowy,jaki dokładnie masz silnik lub jesli wiesz to ile amper może dać alternator. W miedzy czasie poczytaj post Grzegorza1969 w temacie kolegi Ery dotyczącego bilansu energetycznego oraz podwieszony temat kable kable kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klyma89 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Wybaczcie że wbijam się w temat ale odpowiedź na moje pytanie może być także przydatna dla kolegi. Mam dwa wzmaki w aucie (helix B4 i sinuslive sla 1500) helixa zasilam kabelkiem 20mm2 a sinuslive dopiero podepne przewodem 35mm2. I takiej samej grubosci przewody (jedej juz jest) bedą puszczone jako masa do napinacza pasów. Kupiłem już także klemy dla plusa i minusa. Pytanie moje brzmi czy muszę puszczać masówkę z aku do karoserii? Jeśli tak to jak to zrobić? Pozrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.