Skocz do zawartości

glosniki graja jak im sie podoba...


sztempel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jestem tu nowy i nie znam sie na elektryce i car audio tak ze prosze o wyrozumialosc:)

mam taki problem ze po zamontowaniu wzmacniacza i nowych glosnikow zachowuja sie dziwnie czyli raz gra ten raz inny czasem trzy tak sie dzieje gdy podglosnie muzyke. drugi problem to swist w glosnikach po uruchomieniu silnika w aucie. pomozecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że sygnał dochodzi na ten wzmacniacz przy subie, a następnie z niego (oczywiście z odpowiedniego wyjścia) idzie na ten drugi wzmacniacz?

Kable sygnałowe RCA i kabel zasilający biegną oczywiście różnymi progami, czy wszystkie idą jednym progiem?

Co do świstów, to albo masz kiepskie (nieekranowane kable sygnałowe), albo musisz sprawdzić i poprawić mocowania masy w aucie lub też masz uszkodzoną masę w radiu. Możliwe, choć rzadziej spotykane, są też pewne niedomagania alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie to sa jakies zwykle kable. kable sa poprowadzone jednym progiem wszystkie(tak robili mi w pracownicy jakiegos car audio).

tak kabel RCA jest podlaczony do suba a potem drugim kablem z suba do wzmacniacza od glosnikow. a co z tym ze jak zrobie glosniej to niektore glosniki przestaja na chwilke grac lub swiezo po odpaleniu samochodu cos trzeszczy w glosnikach(wrazenie jest takie jakby robily tak do czasu az sie nie rozgrzeja po jakiejs chwili jest wszystko ok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja jest taka:

 

1. Puść kable sygnałowe jednym progiem (najlepiej tym, w którym wiązka elektryczna auta jest najmniej rozbudowana), a zasilanie drugim (przeciwnym). Środkiem puść kable biegnące od wzmacniacza na głośniki.

 

2. Kup kable RCA przynajmniej 2-krotnie ekranowane.

 

3. Zastosuj rozdzielacz kabli sygnałowych, tzw. "Y". Takie prowadzenie sygnału od wzmacniacza do wzmacniacza nie zawsze wychodzi na zdrowie instalacji.

 

4. Sprawdź wszystkie mocowania przewodów masowych w samochodzie.

 

5. Zadbaj, aby kabel zasilania wzmacniacza i jego masy miał ten sam przekrój.

 

Jak to zrobisz, to daj znać - objawy powinny ustapić.

P.S. Życz dużo rozumku tym panom od car audio :P Czy to czasami nie magicy z Media Markt robili Ci tę instalację, bo coś mi tu pachnie partactwem w ich stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec regulacja tylko w bagazniku

Wielki problem to to nie jest, bo jak się raz ustawi system, to z reguły zbyt wiele się przy nim nie grzebie.

 

Przeszukaj allegro. Takie SINUSLIVE to absolutne minimum przyzwoitości.

Osobiście polecam Ci takie kable. U mnie sprawdzają się świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nekci1985 napisał/a:

Wiec regulacja tylko w bagazniku

 

Wielki problem to to nie jest, bo jak się raz ustawi system, to z reguły zbyt wiele się przy nim nie grzebie.

Przewaznie tak jest, ale koledze chodzilo chyba o plynna regulacje taka jak np. jedzie sam i bass na full a jak z babcia to na minimum. Wtedy musi latac do "kuferka" i krecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostalem razem ze zmacniaczem takie kostki male z kabelkiem podobno mozna za pomoca ich sterowac osobno wzmacniaczem. kurcze dzis sluchalem muzyki i troche podglonilem i glosniki zatrzeszczaly i przestaly na chwile grac co to moze sie dziac z nimi? a moze to wina wzmacniacza? ma za ciezko?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy to co mam ostatecznie zrobic zeby bylo, grało przyzwoicie? dzis na wylaczonym silniku poprawilem kable rca pokrecilem koncowkami i trzeszczenie w glosnikach nie wystepowaly. moze dac wzmacniacz do sprawdzenia czy jest w 100%sprawny? te trzaski nieraz sa tak glosne i nieprzyjemne ze sa wstanie uszy rozwalic. ale tez nieraz nie wystepuja. poradzcie cos bo juz jestem zrezygnowany...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeszcza wszystkie glosniki ?? Sprawdzales przxylutowanie kabli to samych przetwornikow czy tylko koncowki przy wzmaku ?? Napisz w koncu jaki masz przekroj tego kabla to wszystko stanie sie jasne , z kad msz mase pociagnieta , pisz konkrety , trzeszczy w czasie jazdy czy na postoju tez ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az wstyd sie przyznac ale te trzaski bylo spowodowane tym ze byly wszystkie glosniki odwrotnie podlaczone do wzmacniacza plus z minusem na odwrot . tak ze juz trzaskow nie ma ale zostal swist w glosnikach ale znajde troche czasu i puszcze kable drugim progiem lub wymienie te kable rca na lepsze. jak zrobie to dam znac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze to nie mogl byc powod trzaskow bo jezeli wszystkie byly podlaczone na odwrot to w gruncie rzeczy nic wielkiego nie powinno sie dziac z tego powodu mysle ze poprostu byla gdzies zwara a jak podlanczales na nowo to ja zlikwidowales , co do swistu to musisz oddalic kable sygnalowe od wiazek elektrycznych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...