Skocz do zawartości

Wizualna ocena woferów ..... ?


garsija
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Widocznie nie są nowe, albo leżały w jakiś dziwnych warunkach. Widziałem już takie mp. Głośniki były z pierwszej ręki, w jednym aucie, właściciel naprawdę o nie dbał. Sam nie był świadom, że coś im jest i dał mi na testy. Zaraz po otwarciu dałem mu zdjęcia to był w szoku. Gdzieś ten materiał membrany jest taki że nie trzyma tak trwale, lub może trafił na jakieś warunki i coś mu nie pasowało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Na pewno nowe nie są.
albo bubel zjechal z linii produkcyjnej, albo wadliwy klej

 

nigdy jeszcze nie widzialem zeby zawieszenie odklejalo sie od membrany!

 

 

ogolnie produkt wyglada n dobry, ale to co widzimy na zdjeciach to wyrazny pretekst do mocnej obnizki ceny

trzeba caly glosnik rozkleic i zlozyc na nowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc nie chciałem robić nikomu koło du.y ale sprawa sie komplikuje. A więc tak. Głośniki zamówiłem nowe u Stevena Sailera z Austrii, rekomendowanego jako przedstawiciela firmy Hoffmanna na ich zresztą stronie. Gośc zdeklarował że nie ma problemu, może zamówić. Cena ustalona niepowiem dość spora raczej - 300euro, zgodziłem się więc dil. (mam kumpla w Insbruku a to niedaleko od Pana Sailera więc głośniki zostały przesłane do niego i z Insbruku w ciągu 3 dni dotarły do mnie okazją gdyż kolega własnie przyjeżdżał do kraju). No to zabrałem się za odpakowywanie i znalazłem to co widać. Napisałem do Sailera i dodałem zdjęcia. Odpowiedź jaką otrzymałem zaszokowała mnie kolejny raz.

 

 "Habe die Bilder angeschaut und was soll damit sein? Diese LS sind definitiv nagelneu! Man sieht ja auch, dass die noch nie montiert waren.

Das was man auf den Bilder erkennen ( Kleberreste usw) kann sind einfach Fertigungstoleranzen was nichts mit der Klangqualität zu tun hat. Die funktionieren einwandfrei" 
 
Ponownie napisałem że jestem rozczarowany jakością tego produktu i odstępuje od umowy. I że w środę dostarcze głosniki do kolegi do Insbruku a on w czwartek nada je do niego. I że prosze o zwrot kasiory. No to dostałem coś takiego:
 
"Was soll dass denn - ich nehme überhaupt nichts zurück. Die LS sind in Ordnnung und wenn sie ihnen nicht gefallen kann ich nix dafür. Wurden extra bestellt! Vielen Dank schon mal im Voraus!"
 
No i co teraz dalej z tym działać? Może Pan Sailer wogóle ich nie zamówił od Hoffmanna tylko miał jakies stare śmietniki na stanie i trafiła się okazja. I teraz opowiada takie brednie o dopuszczalnym błędzie w produkcji. Może ma ktoś kontakt bezpośrednio do Hoffmanna albo mógłby w jakiś sposób mi pomóc w tej sprawie. Posiadam dokumenty zakupu rachunek oraz korespondencje @. 

post-14489-0-73469700-1462139443_thumb.jpg

post-14489-0-02621200-1462139450_thumb.jpg

post-14489-0-86878000-1462139456_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i w fabryce pożałowali kleju,ciekawe że zawieszenie górne odkleja się od membrany a nie od kosza jak to najczęściej bywa.Miałem kiedyś woofery kicx w których chyba naprawdę poszli po kosztach żeby zaoszczędzić ''glutu'' Na fotach niżej widać że prawie go tam nie było,a z tego co mnie zapewniał sprzedawca naprawiane nigdy nie były

post-14228-0-36841500-1462139903_thumb.jpg

post-14228-0-75868400-1462139919_thumb.jpg

post-14228-0-33026800-1462139933_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KrzysiekT, tak, też kiedyś odkleił mi się dolny resor od suba focala bo był go tam tylko cienka niteczka jak sie okazało ale zauważ że Twoje Kicki poza tym sa całe OK i na taki defekt jak u Ciebie, mógłbym przymknąć oko, choć pewnie też bym sie wkurzył, dobra odkleił sie od kosza, może długo leżały. Ale w mojej paczce ten jeden widoczny na fotach nie dośc że i górny sie odkleja to i dolny też jakiś pomarszczony. górny resor w zagięciu wygląda prawie jak skóra na drzwiach w mieczysławie taki pomarszczony jak i też klaknięty centralnie na górze resoru klejem :( To raczej nie jest tylko jedno niedopatrzenie podczas procesu produkcji. Ten drugi raczej jest lepszy bo już nawet nie patrzyłem dokładnie jak zobaczyłem tego co na fotkach. Delikatnie mówiąc szlag mnie trafił.


mozesz przetlumaczyc cytowane wypowiedzi?

nie znam germanskiego...

 

za takie buble nawet stx przyznaje sie do bledu i wymienia glosniki bez zadnego "ale"!

a taka marka nawet nie powinna wypuszczac takiego bubla na rynek

Tez nie znam germańskiego ale google zna tak troche kali być mocny kali chcieć jeść ale wiadomo o co biega. odpowiedź sailera pierwsza na zgłoszenie nieprawidłowości :

 

Mają obrazy oglądane i co powinno być tak ? Ten LS są zdecydowanie nowy ! Widać również, że nigdy nie zostały zainstalowane.

Co takiego widać na zdjęciach ( pozostałości kleju, itp) mogą być łatwo tolerancje produkcyjne , które nie ma nic wspólnego z jakością dźwięku. Funkcja prawidłowo

 

 

odpowiedź druga na napisanie o rezygnacji: 

 
Co to jest , że ponieważ - Cofam wszystko . LS w Ordnnung a jeśli tak jak ja na to nie poradzę . Zamówiłem !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skrócie z tego co rozumiem po germańsku, zamówiłeś u niego- on "Niby" zamówił nowy produkt, a ze coś tam odbiega od standardu to norma,

 

pewnie miał jakieś leżaki na stanie a ze trafił się polak to czemu go nie wyru... na sprzęcie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skrócie z tego co rozumiem po germańsku, zamówiłeś u niego- on "Niby" zamówił nowy produkt, a ze coś tam odbiega od standardu to norma,

 

pewnie miał jakieś leżaki na stanie a ze trafił się polak to czemu go nie wyru... na sprzęcie,

Na chwilę obecną tak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo, Po napisaniu do Niego że nagłasniam tą sprawę dostałem kolejną informację następującej treści: 

 

Hmmmm – komisch. Ich verbaue diese Lautsprecher schon seit über 10Jahren und hatte noch nie Probleme damit. Bitte zusenden und ich schaue mir die mal genau an. Vielleicht ist ja wirklich was mit denen nicht in Ordnung und die würde ich dann natürlich umtauschen!!! - 

 

Hmmmm - śmieszne . I verbaue te głośniki od ponad 10 lat i nigdy nie miałem problemów z nim . Proszę wysyłać i patrzę na czas ściśle . Może jest tak naprawdę czymś, co nie jest w porządku , a ja wtedy zmienić kurs !!!

 

No nie wiem dokładnie czy w tej zmianie kursu chodzi o jego nastawienie do sprawy czy wymianę towaru. Ciekawe, teraz jak wyślę czy zostanę i bez kasy i bez głosników?  Zobaczymy niebawem. 

 

 

W miedzy czasie drążyłem temat tez od innej strony - Że też ja wcześniej na to nie wpadłem, face book. Napisałem przez facebooka wiadomość do Micro Precision Deutschland - https://www.facebook.com/Micro-Precision-Deutschland-216710178415944/ chyba tu znów się ktoś nie podszywa pod pseudo producenta głośników. Raczej oryginał profil??? Otrzymałem odpowiedź Podpisana przez samego bosa : 

 

Hallo Herr Rafal. Bitte senden Sie die Lautsprecher zu mir nach Deutschland. Ich kümmere mich um Ihr Problem. Einen Gruß, Thomas Hoffmann - 

 
Witam panie Rafal . Proszę o przesłanie mi głośniki do Niemiec . Dbam o swoim problemie . Pozdrowienia , Tomasz Hoffmann
:padam:  :hurra: 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miedzy czasie drążyłem temat tez od innej strony - Że też ja wcześniej na to nie wpadłem, face book. Napisałem przez facebooka wiadomość do Micro Precision Deutschland - https://www.facebook...16710178415944/ chyba tu znów się ktoś nie podszywa pod pseudo producenta głośników. Raczej oryginał profil??? Otrzymałem odpowiedź Podpisana przez samego bosa : 

 

to jest profil Thomasa, w razie potrzeby z tłumaczeniem możesz się zgłosić do mnie. Ten google to niestety "kali mieć, kali chcieć" ;) Zwroty grzecznościowe są jemu kompletnie nieznane ;)

 

Pozwolę sobie prawidłowo przetłumaczyć:

 

 

Hallo Herr Rafal. Bitte senden Sie die Lautsprecher zu mir nach Deutschland. Ich kümmere mich um Ihr Problem. Einen Gruß, Thomas Hoffmann - 

Witam Panie Rafale. Proszę by Pan wysłał je do mnie do Niemiec. Zajmę się Pana problemem. Pozdrawiam, Thomas Hoffmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest profil Thomasa, w razie potrzeby z tłumaczeniem możesz się zgłosić do mnie. Ten google to niestety "kali mieć, kali chcieć" ;) Zwroty grzecznościowe są jemu kompletnie nieznane ;)

 

Pozwolę sobie prawidłowo przetłumaczyć:

 

 

Witam Panie Rafale. Proszę by Pan wysłał je do mnie do Niemiec. Zajmę się Pana problemem. Pozdrawiam, Thomas Hoffmann

Dzięki za oferowanie ewentualnej pomocy. Pewnie skorzystam. A wracając do tłumacza google to nie znając języka kompletnie zawsze lepszy rydz niż nic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...