Skocz do zawartości

Honda Civic EG3


Emil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

 


kazdy mowi po sobie jaki to fashion odwala,

widze ze staruszek z Ciebie i doswiadczenia w dragu masz tyle co mikolaj prezentow w worku,pisalem Ci jasno o porownaniu 160 seryjnej z Civica a Mk4 1.8T ,takie jak ty miales autko z taka moca i waga to sie znajdzie wiele aut po takich samych lub podobnych modach co dawalo by wiecej rezultatow w jezdzie,

przeczytałem kilka razy i przepraszam, ale nie rozumiem przesłania

 

 

 


http://civic5g.pl/vi...hp?t=14&start=0 - to jest mini-me ... a nie pomodzone kółka, wałki, wydechy i itp.

Pisz wszystko a nie skrótowo.

Bo ja sobie mogę napisać, że objeżdżałem wszystko z 1.3 pod maską ... dodam później że zrobione to i sro i wyjdzie, że było 250KM ...

Potem jest właśnie to:

 

Ja doskonale wiem co to mini-me, bo byłem jednym z pierwszych, którzy poszli w ślady LCFR z civicklubu, więc daruj sobie linki z tutorialem i wyjaśnieniami.

Swoją drogą, D15B7 z czapką od Z6 wypluwa średnio 130KM - zachowując resztę w serii. A taka moc z seryjną skrzynią i wagą auta pozwala mu konkurować z takim 1.8T w MKIV jak równy z równym - o ile obaj kierowcy są na podobnym poziomie rzecz jasna.

Od dawna nie jestem w temacie, ale nie znam nikogo, kto zmieniając głowicę zostawiłby wszystko w serii. Dla mnie logicznym jest, że zarówno układ dolotowy jak i wydechowy też wymagają zmian, a strojenie jest tu kluczowe. O regulowanym kółku mógłbym w zasadzie nie pisać, bo w moim przypadku nie dało dosłownie nic.

 

Peace, koniec gadki, bo niepotrzebnie podnosimy sobie ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 


Swoją drogą, D15B7 z czapką od Z6 wypluwa średnio 130KM - zachowując resztę w serii. A taka moc z seryjną skrzynią i wagą auta pozwala mu konkurować z takim 1.8T w MKIV jak równy z równym - o ile obaj kierowcy są na podobnym poziomie rzecz jasna.

 

trzeba było pisać że B7, ja napisałem, że pomagałem przy przejściu z B2 ...

 

 

 


Od dawna nie jestem w temacie, ale nie znam nikogo, kto zmieniając głowicę zostawiłby wszystko w serii. Dla mnie logicznym jest, że zarówno układ dolotowy jak i wydechowy też wymagają zmian, a strojenie jest tu kluczowe. O regulowanym kółku mógłbym w zasadzie nie pisać, bo w moim przypadku nie dało dosłownie nic.

 

to B2 na Z6 było właśnie taką operacją, po taniości, dało efekt 25KM, więc i tak super przyrost do kasy wydanej.

 

 

 


Ja doskonale wiem co to mini-me, bo byłem jednym z pierwszych, którzy poszli w ślady LCFR z civicklubu, więc daruj sobie linki z tutorialem i wyjaśnieniami.

 

ja znam prekursorów z D13 przeróbka na v-tec :)

 

 

 


Peace, koniec gadki, bo niepotrzebnie podnosimy sobie ciśnienie.

 

ja mam w normie :D Po prostu warto pisać wszystko, a nie część zostawiać w głowie tak jak Ty. Co post dowiaduje się człowiek więcej o czym tak naprawdę mówisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem troszkę TDI, który w serii miał 105km, w seacie Cordoba i poznawałem każdy kolejny etap prac, ostatecznie na seryjnych wtryskach, po wymianie na większe turbo, fmic i innymi modyfikacjami skończyło się na 193km/520nm. Samochód po 5 miesiącach od ostatniej modyfikacji został sprzedany, gdyż może i zapierd.lał, ale wpierdzielał olej, palił średnio 10l w mieście i turbina włączała się od 2 tys. obrotów, o kopceniu nie wspominam. Jeśli kogoś kręci jazda takim samochodem, to jego sprawa.

Nie porównywałbym w ogóle TDI do roku 2005 z silnikami innych producentów, gdyż kulturą i wibracjami, które generowały, dawały na myśl maszynę rolniczą, a nie samochód osobowy (bądź wyścigowy, jak 90% z TDI na pokładzie uważa).

i nie rozumiem, jak można ku.wa uznawać wyższość r4 nad V6(nie VR6!),8,10? Nie pojmę chyba tego, a co chcecie osiągnąć próbując pokazać wyższość kosiarek?

Zgadzam się w 100% z Mastkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


ojass, dnia 27 Lut 2014 - 22:16, napisał:


Swoją drogą, D15B7 z czapką od Z6 wypluwa średnio 130KM - zachowując resztę w serii. A taka moc z seryjną skrzynią i wagą auta pozwala mu konkurować z takim 1.8T w MKIV jak równy z równym - o ile obaj kierowcy są na podobnym poziomie rzecz jasna.



trzeba było pisać że B7, ja napisałem, że pomagałem przy przejściu z B2 ...



rojass, dnia 27 Lut 2014 - 22:16, napisał:


Od dawna nie jestem w temacie, ale nie znam nikogo, kto zmieniając głowicę zostawiłby wszystko w serii. Dla mnie logicznym jest, że zarówno układ dolotowy jak i wydechowy też wymagają zmian, a strojenie jest tu kluczowe. O regulowanym kółku mógłbym w zasadzie nie pisać, bo w moim przypadku nie dało dosłownie nic.



to B2 na Z6 było właśnie taką operacją, po taniości, dało efekt 25KM, więc i tak super przyrost do kasy wydanej.

Tyle, że B2 od B7 nie różni się niczym poza kolektorem ssący, który i tak w przypadku chęci założenia głowicy od Z6 TRZEBA zmienić albo na ten od B7 albo od Z6.

Dół silnika jest identyczny, więc wynik końcowy jaki udało się w tym przypadku uzyskać jest słaby wg mnie.

 

 


ja znam prekursorów z D13 przeróbka na v-tec :)

Nie ma czegoś takiego jak v-tec, jest vtec - od zawsze byłem o to czepialski ;)

 

 


nie rozumiem, jak można ku.wa uznawać wyższość r4 nad V6(nie VR6!),8,10? Nie pojmę chyba tego, a co chcecie osiągnąć próbując pokazać wyższość kosiarek?

Zgadzam się w 100% z Mastkiem.

ja nie uznaję i napisałem wyżej, że gdyby nie fakt, że mnie obecnie nie stać na utrzymanie mocnej V'ki to pewnie taką bym jeździł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


E tam zabawka, :wink: prawdziwy dzwiek zaczyna się na R6 albo V6....V8 ...to są silniki, które brzmią i jeźdzą, a te wysokoobrotoe kosiarki to dla młodzianów jedynie :wink: ponad 200tys na budziku i zaczynaja się problemy i mit o bezawaryjnosci mija - ile przypadków v-teców nie widziałem w kazdym jednym awarie zaczynały sie po przebiegu powyzej 200tys.

 

Proszę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...