rojass Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 kazdy mowi po sobie jaki to fashion odwala,widze ze staruszek z Ciebie i doswiadczenia w dragu masz tyle co mikolaj prezentow w worku,pisalem Ci jasno o porownaniu 160 seryjnej z Civica a Mk4 1.8T ,takie jak ty miales autko z taka moca i waga to sie znajdzie wiele aut po takich samych lub podobnych modach co dawalo by wiecej rezultatow w jezdzie,przeczytałem kilka razy i przepraszam, ale nie rozumiem przesłania http://civic5g.pl/vi...hp?t=14&start=0 - to jest mini-me ... a nie pomodzone kółka, wałki, wydechy i itp. Pisz wszystko a nie skrótowo.Bo ja sobie mogę napisać, że objeżdżałem wszystko z 1.3 pod maską ... dodam później że zrobione to i sro i wyjdzie, że było 250KM ...Potem jest właśnie to: Ja doskonale wiem co to mini-me, bo byłem jednym z pierwszych, którzy poszli w ślady LCFR z civicklubu, więc daruj sobie linki z tutorialem i wyjaśnieniami.Swoją drogą, D15B7 z czapką od Z6 wypluwa średnio 130KM - zachowując resztę w serii. A taka moc z seryjną skrzynią i wagą auta pozwala mu konkurować z takim 1.8T w MKIV jak równy z równym - o ile obaj kierowcy są na podobnym poziomie rzecz jasna.Od dawna nie jestem w temacie, ale nie znam nikogo, kto zmieniając głowicę zostawiłby wszystko w serii. Dla mnie logicznym jest, że zarówno układ dolotowy jak i wydechowy też wymagają zmian, a strojenie jest tu kluczowe. O regulowanym kółku mógłbym w zasadzie nie pisać, bo w moim przypadku nie dało dosłownie nic. Peace, koniec gadki, bo niepotrzebnie podnosimy sobie ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Swoją drogą, D15B7 z czapką od Z6 wypluwa średnio 130KM - zachowując resztę w serii. A taka moc z seryjną skrzynią i wagą auta pozwala mu konkurować z takim 1.8T w MKIV jak równy z równym - o ile obaj kierowcy są na podobnym poziomie rzecz jasna. trzeba było pisać że B7, ja napisałem, że pomagałem przy przejściu z B2 ... Od dawna nie jestem w temacie, ale nie znam nikogo, kto zmieniając głowicę zostawiłby wszystko w serii. Dla mnie logicznym jest, że zarówno układ dolotowy jak i wydechowy też wymagają zmian, a strojenie jest tu kluczowe. O regulowanym kółku mógłbym w zasadzie nie pisać, bo w moim przypadku nie dało dosłownie nic. to B2 na Z6 było właśnie taką operacją, po taniości, dało efekt 25KM, więc i tak super przyrost do kasy wydanej. Ja doskonale wiem co to mini-me, bo byłem jednym z pierwszych, którzy poszli w ślady LCFR z civicklubu, więc daruj sobie linki z tutorialem i wyjaśnieniami. ja znam prekursorów z D13 przeróbka na v-tec Peace, koniec gadki, bo niepotrzebnie podnosimy sobie ciśnienie. ja mam w normie Po prostu warto pisać wszystko, a nie część zostawiać w głowie tak jak Ty. Co post dowiaduje się człowiek więcej o czym tak naprawdę mówisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Jeździłem troszkę TDI, który w serii miał 105km, w seacie Cordoba i poznawałem każdy kolejny etap prac, ostatecznie na seryjnych wtryskach, po wymianie na większe turbo, fmic i innymi modyfikacjami skończyło się na 193km/520nm. Samochód po 5 miesiącach od ostatniej modyfikacji został sprzedany, gdyż może i zapierd.lał, ale wpierdzielał olej, palił średnio 10l w mieście i turbina włączała się od 2 tys. obrotów, o kopceniu nie wspominam. Jeśli kogoś kręci jazda takim samochodem, to jego sprawa.Nie porównywałbym w ogóle TDI do roku 2005 z silnikami innych producentów, gdyż kulturą i wibracjami, które generowały, dawały na myśl maszynę rolniczą, a nie samochód osobowy (bądź wyścigowy, jak 90% z TDI na pokładzie uważa).i nie rozumiem, jak można ku.wa uznawać wyższość r4 nad V6(nie VR6!),8,10? Nie pojmę chyba tego, a co chcecie osiągnąć próbując pokazać wyższość kosiarek?Zgadzam się w 100% z Mastkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 ku.wa uznawać wyższość r4 nad V6(nie VR6!),8,10?Tu była mowa o awaryjności. Nikt nie porównuje osiągów r4 i V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 ojass, dnia 27 Lut 2014 - 22:16, napisał:Swoją drogą, D15B7 z czapką od Z6 wypluwa średnio 130KM - zachowując resztę w serii. A taka moc z seryjną skrzynią i wagą auta pozwala mu konkurować z takim 1.8T w MKIV jak równy z równym - o ile obaj kierowcy są na podobnym poziomie rzecz jasna.trzeba było pisać że B7, ja napisałem, że pomagałem przy przejściu z B2 ...rojass, dnia 27 Lut 2014 - 22:16, napisał:Od dawna nie jestem w temacie, ale nie znam nikogo, kto zmieniając głowicę zostawiłby wszystko w serii. Dla mnie logicznym jest, że zarówno układ dolotowy jak i wydechowy też wymagają zmian, a strojenie jest tu kluczowe. O regulowanym kółku mógłbym w zasadzie nie pisać, bo w moim przypadku nie dało dosłownie nic.to B2 na Z6 było właśnie taką operacją, po taniości, dało efekt 25KM, więc i tak super przyrost do kasy wydanej.Tyle, że B2 od B7 nie różni się niczym poza kolektorem ssący, który i tak w przypadku chęci założenia głowicy od Z6 TRZEBA zmienić albo na ten od B7 albo od Z6.Dół silnika jest identyczny, więc wynik końcowy jaki udało się w tym przypadku uzyskać jest słaby wg mnie. ja znam prekursorów z D13 przeróbka na v-tec Nie ma czegoś takiego jak v-tec, jest vtec - od zawsze byłem o to czepialski ;) nie rozumiem, jak można ku.wa uznawać wyższość r4 nad V6(nie VR6!),8,10? Nie pojmę chyba tego, a co chcecie osiągnąć próbując pokazać wyższość kosiarek?Zgadzam się w 100% z Mastkiem.ja nie uznaję i napisałem wyżej, że gdyby nie fakt, że mnie obecnie nie stać na utrzymanie mocnej V'ki to pewnie taką bym jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Tu była mowa o awaryjności. Nikt nie porównuje osiągów r4 i V8mowa o awaryjnosci r4 wzgledem v6? chyba czegos nie zauważyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 E tam zabawka, prawdziwy dzwiek zaczyna się na R6 albo V6....V8 ...to są silniki, które brzmią i jeźdzą, a te wysokoobrotoe kosiarki to dla młodzianów jedynie ponad 200tys na budziku i zaczynaja się problemy i mit o bezawaryjnosci mija - ile przypadków v-teców nie widziałem w kazdym jednym awarie zaczynały sie po przebiegu powyzej 200tys. Proszę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 A to fakt, było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Wniosek jest taki, że nie można bezpośrednio porównywać różnych konstrukcyjnie silników. Pod żadnym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.