Emil Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Witam jako że moja dziewczyna kupiła sobie Civica trzeba złożyć z tego co leżało na półce a więcHonda Civic D13B2 95R Od razu przeproszę za zdjęcia porobię lepsze za dnia http://emilca.pxd.pl/gallery/pic478/v2014022420030061544409.jpghttp://emilca.pxd.pl/gallery/pic782/v2014022420025996909561.jpgJako jednostka służy bedzie służyło Alpine 9855r Miało być 7906 ale wygląd nie pasował http://emilca.pxd.pl/gallery/pic107/v2014022420030020673232.jpg I na zachętę biżuteria http://emilca.pxd.pl/gallery/pic336/v2014022420030210088671.jpgOgólnie System miał powstać z tego co leżało i tak też jest no może prócz klem okablowania i mat Dalej to XES Mosconi Aliante ITP Reszta zdjęć jutro temat póki co na zachętę może ktoś coś podpowie na co uważać przy tym aucie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretor Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Na rdze poza tym to chyba bedzie fajnie granie,moja pierwsza zachcianka dlatego trzymam kciuki za project pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Dokładnie, rdza to największy i najcięższy przeciwnik tego auta. Z resztą VI generacji również.Drzwi do zrobienia łatwe i przyjemne, ale samo auto jest słabo wygłuszone, żeby nie powiedzieć wcale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ogólnie w środku jakoś głośno nie jest największy problem to w tym egzemplarzu to chyba uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 I słynne progi i nadkola z tyłu.. mialem VI - bardzo miło wspominam 1.4 90km a szłooo jak głupie kibicuje projektowi bo kocham Honde a sprzęt na sam start na prawde na poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Czekam aż tu opiszesz jak w tym plastiku opiszesz ze z drzwi uzyskałeś miecho... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 I słynne progi i nadkola z tyłu.. mialem VI - bardzo miło wspominam 1.4 90km a szłooo jak głupieMiałem obie generacje, jednakowo zjadała je rdza. Nic z tym zrobić się nie da. Można konserwować co rok, a rudy i tak wyjdzie.Ja użytkowałem EK4 po lifcie, z wydechem, dolotem i strojeniem dobiłem do 175KM - wtedy to było coś, teraz co drugie auto ma 200KM+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Czekam aż tu opiszesz jak w tym plastiku opiszesz ze z drzwi uzyskałeś miecho... Ty niewierny Ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Czekam aż tu opiszesz jak w tym plastiku opiszesz ze z drzwi uzyskałeś miecho... Co masz na myśli?Ogólnie auto będzie gruntownie remontowane progi są do roboty ale to na spokojnie nie ma tragedi nie wpadają do środka nadkola są zrobione bardzo solidnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 nadkola są zrobione bardzo solidnie Dynamatem? ;) zobaczymy przy weekendzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 A ja mam na mysli... Że to jajko ma tak tragicznie akustyczna kabine jak moj fiat 125p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Mastek wszystko wyjdzie w praniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 1.4 90km a szłooo jak głupie chyba tylko w IV genie, VI już była za ciężka ... poza tym szło jak głupie - ponad 10s do 100 to mało ? Są auta z mniejszymi silnikami, bądź takimi samymi silnikami i idą dużo lepiej Czekam aż tu opiszesz jak w tym plastiku opiszesz ze z drzwi uzyskałeś miecho... a to nie da się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Ja tam byłem zadowolony wiesz nigdy nie miałem mocnych silników wiec nie mam odniesienia teraz mam 1.6 75km i tym się zadowalam wiec miło wspominam Hondę i jak będą takie możliwości to wrócę do niej w postaci jakieś accord zresztą co my tu pitu pitu a auto stygnie Emil działaj działaj czekamy na efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 chyba tylko w IV genie, VI już była za ciężka Co Ty ćpiesz?! Odpal se swojego diesla i upajaj sie klekotem błota. a to nie da się ? Masz podobne szanse co w trabancie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że D14 w VI gen to sportowiec...Ja mając wcześniej wspomniane 175KM w VI gen byłem objeżdżany przez 130-140KM IV geny. Waga robi swoje. Te 200kg robi sporą różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Spoko, ale nikt mi nie powie, że jakieś 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi... Ja mając wcześniej wspomniane 175KM w VI gen byłem objeżdżany przez 130-140KM IV geny. Waga robi swoje. Te 200kg robi sporą różnicę. Aż 200kilo różnicy? Może skrzynie też miałeś długą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamusa Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Spoko, ale nikt mi nie powie, że jakieś 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi... Gofer II z 1.6 na gaźniku zjada d14 od startu do v-maxa ;) Sprawdzone empirycznie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Dawaj więcej fotek tez jestem ciekaw jak to wyjdzie. Nie ma co się rzucać Panowie czy to pierwsza czy dwudziesta generacja hondy - japońce to i tak plastikowe zabawki bez duszy z silnikami kręcącymi się pod niebiosa niczym nie ujmujące mnie kosiarki. Pomijam fakt wykończenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Aż 200kilo różnicy? Może skrzynie też miałeś długą? Jedna z krótszych, S4C, FD 4,250 z tego co pamiętam.Niestety VI gen jest dość ciężki, mój miał około 1050-1100kg - nigdy nie zależało mi na tym, żeby gubić każdy gram w walce o 0,001s Co do sparingu pomiędzy Golfem II vs Civic D14 to aż nie chce mi się wierzyć, no ale skoro sprawdzone. japońce to i tak plastikowe zabawki bez duszy z silnikami kręcącymi się pod niebiosa No z tym się akurat nie mogę zgodzić. Właśnie klimat wysokich obrotów sprawia, że tego auta się nie zapomina. Nie wspomnę już o dźwięku załączania się VTEC'a w serii B czy K. Nie jest to auto dla statecznej rodziny, której zależy na wygodzie, ciszy i spokoju, no ale nie po to się je kupuje Miny osób, którym mówisz że pod maską 1.6 benzyna... bezcenne Miło ją wspominam, pomimo wielu wad : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 E tam zabawka, prawdziwy dzwiek zaczyna się na R6 albo V6....V8 ...to są silniki, które brzmią i jeźdzą, a te wysokoobrotoe kosiarki to dla młodzianów jedynie ponad 200tys na budziku i zaczynaja się problemy i mit o bezawaryjnosci mija - ile przypadków v-teców nie widziałem w kazdym jednym awarie zaczynały sie po przebiegu powyzej 200tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 E tam zabawka, prawdziwy dzwiek zaczyna się na R6 albo V6....V8 ...to są silniki, które brzmią i jeźdzą, a te wysokoobrotoe kosiarki to dla młodzianów jedynie . True story. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 ile przypadków v-teców nie widziałem w kazdym jednym awarie zaczynały sie po przebiegu powyzej 200tys.A to R6, V6 i V8 są niezniszczalne? Podasz przykłady takich aut powyżej 200k km przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 A to R6, V6 i V8 są niezniszczalne? Podasz przykłady takich aut powyżej 200k km przebiegu?Mojego ojca dżip. 4.0 R6 89 rok 460 tys Chodzi zacnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 jedna na milion Dyskusję uważam za zbędną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.