Skocz do zawartości

Honda Civic EG3


Emil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako że moja dziewczyna kupiła sobie Civica trzeba złożyć z tego co leżało na półce a więc
Honda Civic D13B2 95R 
Od razu przeproszę za zdjęcia porobię lepsze za dnia :)

http://emilca.pxd.pl/gallery/pic478/v2014022420030061544409.jpg

http://emilca.pxd.pl/gallery/pic782/v2014022420025996909561.jpg

Jako jednostka służy bedzie służyło Alpine 9855r Miało być 7906 ale wygląd nie pasował :D

http://emilca.pxd.pl/gallery/pic107/v2014022420030020673232.jpg

 

I na zachętę biżuteria :)

 

http://emilca.pxd.pl/gallery/pic336/v2014022420030210088671.jpg

Ogólnie System miał powstać z tego co leżało i tak też jest no może prócz klem okablowania  i mat :)
Dalej to XES Mosconi Aliante ITP :D
Reszta zdjęć jutro temat póki co na zachętę może ktoś coś podpowie na co uważać przy tym aucie :)
Pozdrawiam 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 


I słynne progi i nadkola z tyłu.. mialem VI - bardzo miło wspominam :) 1.4 90km a szłooo jak głupie

Miałem obie generacje, jednakowo zjadała je rdza. Nic z tym zrobić się nie da. Można konserwować co rok, a rudy i tak wyjdzie.

Ja użytkowałem EK4 po lifcie, z wydechem, dolotem i strojeniem dobiłem do 175KM  - wtedy to było coś, teraz co drugie auto ma 200KM+ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Czekam aż tu opiszesz jak w tym plastiku opiszesz ze z drzwi uzyskałeś miecho... 


Co masz na myśli?

Ogólnie auto będzie gruntownie remontowane progi są do roboty ale to na spokojnie nie ma tragedi nie wpadają do środka :D nadkola są zrobione bardzo solidnie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


1.4 90km a szłooo jak głupie :D

 

chyba tylko w IV genie, VI już była za ciężka ... poza tym szło jak głupie - ponad 10s do 100 to mało ? Są auta z mniejszymi silnikami, bądź takimi samymi silnikami i idą dużo lepiej :)

 

 

 


Czekam aż tu opiszesz jak w tym plastiku opiszesz ze z drzwi uzyskałeś miecho...

 

a to nie da się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam byłem zadowolony :) wiesz nigdy nie miałem mocnych silników wiec nie mam odniesienia teraz mam 1.6 75km i tym się zadowalam wiec miło wspominam Hondę :) i jak będą takie możliwości to wrócę do niej w postaci jakieś accord :) zresztą co my tu pitu pitu a auto stygnie Emil działaj działaj :) czekamy na efekty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, ale nikt mi nie powie, że jakieś 1.6 w golfie da rade takiemu cifowi...

 

 

 

 


Ja mając wcześniej wspomniane 175KM w VI gen byłem objeżdżany przez 130-140KM IV geny. Waga robi swoje. Te 200kg robi sporą różnicę.

 

Aż 200kilo różnicy? Może skrzynie też miałeś długą? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj więcej fotek tez jestem ciekaw jak to wyjdzie. Nie ma co się rzucać Panowie czy to pierwsza czy dwudziesta generacja hondy - japońce to i tak plastikowe zabawki bez duszy z silnikami  kręcącymi się pod niebiosa :rotfl: niczym nie ujmujące mnie kosiarki. Pomijam fakt wykończenia... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż 200kilo różnicy? Może skrzynie też miałeś długą?

 

Jedna z krótszych, S4C, FD 4,250 z tego co pamiętam.

Niestety VI gen jest dość ciężki, mój miał około 1050-1100kg - nigdy nie zależało mi na tym, żeby gubić każdy gram w walce o 0,001s :)

Co do sparingu pomiędzy Golfem II vs Civic D14 to aż nie chce mi się wierzyć, no ale skoro sprawdzone.

 

 

japońce to i tak plastikowe zabawki bez duszy z silnikami kręcącymi się pod niebiosa :rotfl:

 

 

No z tym się akurat nie mogę zgodzić. Właśnie klimat wysokich obrotów sprawia, że tego auta się nie zapomina. Nie wspomnę już o dźwięku załączania się VTEC'a w serii B czy K. Nie jest to auto dla statecznej rodziny, której zależy na wygodzie, ciszy i spokoju, no ale nie po to się je kupuje :)

Miny osób, którym mówisz że pod maską 1.6 benzyna... bezcenne :)

Miło ją wspominam, pomimo wielu wad :

post-6064-0-77137400-1393410937_thumb.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam zabawka, :wink:  prawdziwy dzwiek zaczyna się na R6 albo V6....V8 ...to są silniki, które brzmią i jeźdzą, a te wysokoobrotoe kosiarki to dla młodzianów jedynie :wink: ponad 200tys na budziku i zaczynaja się problemy i  mit o bezawaryjnosci mija - ile przypadków v-teców nie widziałem w kazdym jednym awarie zaczynały sie po przebiegu powyzej 200tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...