CJAAUDIO Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam, Pytanie do osób które doprowadzały kable głośnikowe do drzwi w Mitsubishi COLT wersji CJO. Jak przeciągnąć kable? Bo ja nie widzę opcji. ;/ Ewentualnie czy odłączenie kabli głośnikowych od kostki ISO w radiu i przyłączenie do kabli głośnikowych idących ze wzmacniacza będzie jakimś rozwiązaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainer Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Witam, Pytanie do osób które doprowadzały kable głośnikowe do drzwi w Mitsubishi COLT wersji CJO. Jak przeciągnąć kable? Bo ja nie widzę opcji. ;/ Ewentualnie czy odłączenie kabli głośnikowych od kostki ISO w radiu i przyłączenie do kabli głośnikowych idących ze wzmacniacza będzie jakimś rozwiązaniem ? Nie wiem jak jest w colcie, ale jeżeli nie masz możliwości puszczenia nowych kabli to zrób tak jak napisałeś czyli wez z ISO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Jak przeciągnąć kable? Bo ja nie widzę opcji. ;/ A co masz na myśli? Łatwiej będzie Ci pomóc jak opiszesz problem i załączysz zdjęcia (ludzie nie widzący nigdy wcześniej Colta na oczy też mogą Ci coś podpowiedzieć, tylko musisz dać sobie pomóc). Nie ma opcji bo nie masz żadnej wiązki do drzwi poprowadzonej (skoro chcesz wykorzystać fabryczną instalacje to coś musisz mieć)? Peszel miedzy drzwiami a resztą auta jest pełen kabli i na tyle sztywny, że niczego innego nie przeciągniesz? W autach które robiłem, zawsze przeciągniecie kabli dużo czasu zabierało, ale nigdy nie spotkałem się żeby było to nie wykonalne (nawet w Seicento w którym zapomnieli w fabryce dać wiązkę ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolar Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Odłącz kostke i sprawdź czy masz wolne piny w kostce ( tam gdzie są dziurki i nie ma kabla przewiercasz małym wiertełkiem i masz już przejscie do drzwi i radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJAAUDIO Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Poradziłem sobie z problemem. Podłączyłem do kostki ISO. Bo temat z przeciąganiem przez gumę która łączy drzwi z karoseria to koszmar. temat do zamknięcia lub usunięcia. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamusa Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Jak się nie mylę to w CJ0 ta przelotka wygląda jak w starszym CA0, czyli jak w Lancerze którego miałem ;) Pociągnięte były przez nią 2 pary 2x2,5mm2(pod woofer i na przyszłość pod średniaka), jakoś szczególnych problemów nie uświadczyłem. Albo nie wiesz jak się do tego zabrać albo myślisz że to kwestia 5 min i brak Ci cierpliwości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJAAUDIO Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 mamusa. nie wiem czy jest podobnie jak w CAO . Ale rozebrałem pół samochodu i nie mogłem tam przepchać kabla. W CAO tez sa kable z drzwi "za przelotka" połączone kostką ? Czy od razu ida kable przez przelotkę do kabiny bez żadnej złączki? bo ta kostka mnie zniechęciła. A juz żeby sie do niej dostać poświeciłem godzinę czasu. bo musiałem rozebrać skrzynkę z bezpiecznikami. W każdym razie podłączyłem do ISO . Głośniki 50w rms wiec wszystko chadzia dobrze. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.