gazownik Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dodam, że podczas jazdy kiedy gwałtownie wcisnę gaz lub puszczę słychać puknięcie.Dwumasa to jeżeli w trakcie jazdy puka przy zmianie biegówCzy nie ma związku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
williams Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Przede wszystkim "śmierć" dwumasy zaczyna sie od rzeźenia na wolnych. Bez diagnosty się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreadlook Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Żadnych niepokojących dźwięków nie słyszę, oprócz tych podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid90qq Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Hmm.. Lepiej wymontować skrzynie i obejrzeć kolo masowe. A jeśli kolo bd okey to skrzynie wymienić. Napewno ząbki popekały w skrzyni czy cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Dwumasę często czuć na pedale sprzęgła.Kolejna sprawa, że dla dwumasy najgorszym momentem jest 1000-1400obr/min. Celowo rezonans został przeniesiony w to miejsce aby koło wytrzymało dłużej.Jak wciśniesz pedał sprzęgła to czuć wibracje? Odnośnie dyferencjału to u kumpla przy ok. 100km/h czuć wibracje półosi z powodu luzów na dyferencjale(łożyska do wymiany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nynn Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 jak mu depnę to od ok 1900-2100RPM wpada w wibracje (coś jakbym jechał po zdartym garbie na drodze). Odczuwalne na 4 i 5 biegu - na niższych nie. Miałem coś takiego w puncie 1.2 16v. ;) Hmm, moze na trzecim biegu było najbardziej słyszalne, okazało się, ze mechanizm różnicowy do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nie jestem mechanikiem ale chyba powinieneś zacząć od wyjecia skrzyni sprawdzenie koła docisku łożyska no i skrzyniFiat to gu..o wort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1304 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Podjedź do jakiegoś zaufanego mechanika niech obejrzy. Ja bym obstawiał na którąś z poduszek. Przy wyrobionym mechanizmie różnicowym to słychać przy puszczaniu pedału gazu i przy gwałtownym wciśnięciu coś w rodzaju grzechotania lub metaliczny stukot, ale bardziej słyszalny na zewnątrz pojazdu, to samo wyrobione przeguby wewnętrzne (przy skrzyni). I czuć by było wibracje w znacznie szerszym zakresie obrotów, praktycznie podczas przyspieszania na każdym biegu. Nie mówię już o wyczuwalnych szarpnięciach przy odpuszczaniu i wciskaniu pedału gazu. Najbardziej prawdopodobne będzie uszkodzenie którejś z poduszek, szczególnie jeśli słyszysz te puknięcie w podłodze.A dźwięk, który słychać na filmiku to normalny dźwięk w każdym samochodzie podczas takich czynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.