slawwmoir Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 jak na KR to rewelacyjny wynik ale trzeba też pamiętać że osiągneli go na E85, który daje większe możliwości w porównaniu do benzyny.kiedyś czytałem temat gościa z Danii który budował ponad 1000-konnego mk2 na bazie silnika z R36 tylko nie mogę teraz znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawwmoir Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 To jest to auto na turbinie za 15kola.Film robiony jakies 4miechy temu.Idzie progres. To jest 1,8 nie 6,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Mały Veyron nr.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Bałbym sie takiego potwora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Chciałbym kiedyś poczuć przyspieszenie do 100 w 2,5s..Ot takie moje marzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbuchanaOWCA Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 ten motor jest juz chyba maksymalnie wyżyłowany. Niekiepsko dostaje po dupie, bo widze że przy 900 koniach muszelka dmuchała 58psi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Chciałbym kiedyś poczuć przyspieszenie do 100 w 2,5s..Ot takie moje marzenieKierowcy gruby B mieli to na co dzień ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Jak wygram w lotka to sobie kupie jakiegoś potwora co ma takie przyspieszenie :rotfl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafalgar Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Na filmiku widać że woźnica jeszcze nie opanował tej furmanki,przy zmianie biegów wyraźnie widać że autko "kuca".Gdyby nie to wynik byłby lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Darecki Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Przy tej mocy i napędem na 4 łapy zawsze będzie kucać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Trzeba też dodać przy tej wadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Na filmiku widać że woźnica jeszcze nie opanował tej furmanki,przy zmianie biegów wyraźnie widać że autko "kuca".Gdyby nie to wynik byłby lepszy. Racja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Typowy setup dragowy. Zapewne nadciśnienie w dolocie pojawia przy ok. 5 tyś obrotów, widać jak to wstaje na hamowni. Ale patrząc na to, że ma procedure startu, 4x4 to jak sobie tak strzeli na starcie z 5000 obrotów to i tak pogoni dobrze. Ciekawe czym uszczelnili komory spalania, bo 4,25 bara to jest niewyobrażalnie dużo. Zwykła uszczelka takiego czegoś nie wytrzyma, pewnie piramidki go uszczelniają.Druga sprawa, że jeździ na E85, które to paliwo jest miodem dla tuningowanych silników. Póki co w Polsce go nie ma, ale gdyby sie pojawiło to i nasze rodzime projekty by miały dużo lepsze możliwości.Moc ma duża, tylko nie do końca wiem, czy to moc na silniku czy na kołach, bo to duża różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 poprosze o wykonawce i tytuł muzyczki z pierwszego filmu ........................................ juz mam Theatres des Vampires - Figlio Della Luna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Tylko teraz pytanie czy 4.25 bara to ciśnienie jakie podaje turbo czy sczytane z ecu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Kierowcy gruby B mieli to na co dzień ;)gdzie ? Mają tak kierowcy ale F1 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 mała rozbieżność w tych kierowcach chłopaki Cursorowi chyba chodzi o kurs na prawko i symulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtekk Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 gdzie ? Mają tak kierowcy ale F1 ...widocznie mało wiesz o samochodach rajdowych nieistniejącej już grupy B... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 gdzie ? Mają tak kierowcy ale F1 ... Wydaje mi się, że nie chodzi o kategorie prawka tylko rajdową grupę B Wikipedia - Grupa Bhttp://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 widocznie mało wiesz o samochodach rajdowych nieistniejącej już grupy B...tak się składa że nawet kiedyś jechałem audi quatro grupy B . Problemem w tych autach była trakcja i nigdy nie przyspieszały do 100km/h poniżej 3 s , standardowo pomiędzy 3.5 do 4.5 s . na torach do draga rekord to chyba 2.8s audi quatro więc wyluzuj gume . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.