Skocz do zawartości

Mk 2 do zerwania beretu.


slawwmoir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak na KR to rewelacyjny wynik :) ale trzeba też pamiętać że osiągneli go na E85, który daje większe możliwości w porównaniu do benzyny.

kiedyś czytałem temat gościa z Danii który budował ponad 1000-konnego mk2 na bazie silnika z R36 tylko nie mogę teraz znaleść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowy setup dragowy. Zapewne nadciśnienie w dolocie pojawia przy ok. 5 tyś obrotów, widać jak to wstaje na hamowni. Ale patrząc na to, że ma procedure startu, 4x4 to jak sobie tak strzeli na starcie z 5000 obrotów to i tak pogoni dobrze. Ciekawe czym uszczelnili komory spalania, bo 4,25 bara to jest niewyobrażalnie dużo. Zwykła uszczelka takiego czegoś nie wytrzyma, pewnie piramidki go uszczelniają.

Druga sprawa, że jeździ na E85, które to paliwo jest miodem dla tuningowanych silników. Póki co w Polsce go nie ma, ale gdyby sie pojawiło to i nasze rodzime projekty by miały dużo lepsze możliwości.

Moc ma duża, tylko nie do końca wiem, czy to moc na silniku czy na kołach, bo to duża różnica :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widocznie mało wiesz o samochodach rajdowych nieistniejącej już grupy B...

tak się składa że nawet kiedyś jechałem audi quatro grupy B . Problemem w tych autach była trakcja i nigdy nie przyspieszały do 100km/h poniżej 3 s , standardowo pomiędzy 3.5 do 4.5 s . na torach do draga rekord to chyba 2.8s audi quatro więc wyluzuj gume :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...