blizniak0077 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 skoro tyle robisz km to zdecydowanie benzyna 1.8t najlepiej quattro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacrooix Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Sama benzyna odpada ;/Teraz jak sie woze to 8 l na 100 ..Czyli 50 zł na 100km ... mizerkaIdzie odczuć po portfelu ;p Ja 2-3 razy w tyg musze robic 50km ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Lepiej na początek wyrzygać 2,5kzł na instalację ( mowa oczywiście o starszym silniku ) + opłaty za przeglądy i ewentualnie wymiana przewodów WN, świec, co się wiąże z gazem? Przy takich przelotach samo wyjście na "0" zajmie sporo czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fitness Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Ja mam a3 i jestem klubowiczem na pewnym forum nie będę tutaj reklamował jakim to z silników to tak 1.6 pali tyle samo co 1.8 1.8T pali ciut wiecej niż wolnossacy ale frajda z jazdy piekna mam w swojej lpg i powiem Ci tak gdyby nie sygnał dzwiekowy że nie ma gazu nie wiedziałbym że jeżdżę na benzynie wydaje mi sie ze na lpg samochód jest żywszy czasy marnej jakości lpg się skończyły jak masz ogarniętego gazownika i wydasz ok 3 tys to będziesz zadowolony z instalacji takie małe info ja 400 km na lpg robię za 107 zł więc jest ekonomia A klekot jak to klekot ropa droga no ale więcej zrobisz km na ropie jeżeli chcesz diesla który mało pali to 1.9 90 koni jezeli chcesz bawić się w moc to 1.9 130koni najlepiej ASZ kolega ma takiego ma 200km spalanie ok 9 l tak więc decyzja należy do Ciebie zarejestruj sie na forum jak nie wiesz o jakie chodzi napisze Ci na pw pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Z tego co sie wczytalem w wypowiedzi nowego kolegi to ja bym zakupil benzynke i to tą z 1.8t nie wkladalbym w to gazu bo zwrot kosztow to po 5 latach a w tym czasie moze mu cos trachnac albo sprzedac - to napewno strata bedzie. po za tym nie wiem czy wiesz ale te silniczki 1.8t to juz chyba na plastikowym kolektorze takze gaz sekwencja wchodzi w gre a to drozsza zabawka. takze jestem tego zdania jak klasc instalacje gazowa to jakas lepsza co by nie jezdzic po mechanikach ato to sie spapralo a to tamto bo koszta beda rosly z dnia na dzien. Powiedzialem ze 1.8t ma prawdopodobnie plastikowy kolektor ale nie orientuje sie za bardzo. mysle ze powienienes zakupic jak juz chcesz audi do roku 2000 - czesci napewno dostaniesz i juz nie strasza tak cena jak w mlodszych wersjach tych aut. mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe jakie koszta cie czekaja zaraz po kupnie auta ?- jesli sciagane to wszystkie koszta z tlumaczeniem, akcyza, podatkiem rejestracja itpitd- jesli krajowe to takze rejestracja itp. - napewno w kazdym zakupie na poczatku bedziesz musial wymienic rozrzad, wymiana filtrow, sprawdzic zbierznosc, ogumienie, diagnostyka silnika, przeglad, wymienic oleje i plyny Podam przyklad kolegi tutaj z forum - zakupil auto i poprzedni wlasciciel tak go zapewnial ze wymienil rozrzad po 2 tygodniach mu strzelil pasek a gdy zadzwonil do poprzedniego wlasciciela co sprzedal mu auto zapewniajac ze w stanie idealnym to uslyszal takie slowa "mam cie w dupie" Dlatego ja nie wierze w wyowiedzi 100% ze wymienil przy takim stanie licznika itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fitness Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 co do kolektora to dokładnie kolego Ci nie powiem ale przy sekwencyjnej instalacji gazowej nie ma to różnicy ponieważ masz komputer sterujący oraz wtryskiwacze komputer sam sobie robi mieszankę i podaje na wtryski robi się mapke lpg tak jak mapkę bęzyny co do kolektorów to było to zależne w starej instalacji gazowej która podawał ciągle tą samą dawkę do gaźnika i czasem powstawały wybuchy małe i przez to można było kolektor uszkodzićtakie małe info kolega ma 1.8 t 200 koni oczywiście Fmc czyli intercooler większy itp i na hamowni mu wyszło na benzynie 198 koni a na Lpg 200 tak więc kolego era lipnych instalacji już się skończyła ten interes jest teraz bardzo dobrze rozwinięty ja robię na rok ok 25 tys więc dla mnie lpg sie opłaca tak jak mówie 400 km za 107 zl dobrego gazu tankowanego na BPi jescze jedno jak i z silnikiem 1.8 T tak i klekotem trzeba umieć jeździć czyli odpowiednie rozgrzanie oraz ochłodzenie turbiny bo jak każdy wie ekspatacja trochę większa jest takich silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 skoro tyle robisz km to zdecydowanie benzyna 1.8t najlepiej quattro Taaa... ciekawie prawisz. To może od razu 3,2 litra Quattro?? Benzyna vs diesel - -diesel na starcie będzie droższy w zakupie. Choć teraz te różnice mogą się powoli zacierać. Ale myślę, że zawsze pozostaną.-Diesel dłużej potrafi wytrzymać bez gruntownych serwisów ale... różnie z tym bywa.-Niektóre części droższe do diesla.-Turbawka lubi paść a to spory koszt ( dlatego też odpuściłem A3 1.8T - paliwożerne ).-Diesla z turbinką można dość łatwo chipować na większą moc - bezpiecznie o ok 25% ( zależnie od auta i jego stanu ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacrooix Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Ja nie oczekuję od samochodu aby miał nie wiadomo jaką moc .90 -110km mi wystarczy.Chce aby nie palil duzo. Dlatego tez odpuszczę sobie T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Chce aby nie palil duzo. Dlatego tez odpuszczę sobie T. No i gitara Prawda jest taka - VAGi trzymają się ceny. Audi cholernie. Mit niemieckiej precyzji miną ale... ja na swoją nie narzekam ( tfu tfu ). 8l przedliftowa, rdzy brak, motorek kręci aż miło, fabrycznie 125KM.\PS - do car audio jest .. tragiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepke_23 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Ja nie oczekuję od samochodu aby miał nie wiadomo jaką moc .90 -110km mi wystarczy. KM nigdy nie jest mało a co do gazu to jak dla mnie to dobry do zapalniczek i kuchenek. Jesli będziesz robił 8tys rocznie to nie opłaca ci się tego gazu wrzucać bo nim ci sięta instalka zwróci to pewnie auto już pogonisz komuś innemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Nawet jak ropa bedzie drozsza 50gr to i tak oplaci sie jedzic dieslem niz benzyna. jak mu coś siądzie, to będzie oddanie tych pieniędzy w czystej postaci na naprawę ... a wiadomo co lubi padać ... Samochod ma byc na długo 10 lat minimum ;p tak tylko patrze ;p to kup coś nowszego, dobra rada ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacrooix Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 No i gitara Prawda jest taka - VAGi trzymają się ceny. Audi cholernie. Mit niemieckiej precyzji miną ale... ja na swoją nie narzekam ( tfu tfu ). 8l przedliftowa, rdzy brak, motorek kręci aż miło, fabrycznie 125KM.\PS - do car audio jest .. tragiczna Dlaczego tragiczna co car audio ?Nie jestem jakims tam maniakiem audio.Ale w przyszlosci chciałbym choc troszke zmienic je.Mysle wygluszyc drzwi i wstawic radyjko + lepsze glosniki ;p jak mu coś siądzie, to będzie oddanie tych pieniędzy w czystej postaci na naprawę ... a wiadomo co lubi padać ... to kup coś nowszego, dobra rada ... Coś nowszego ?Typu co polecasz ?Co lubi padac ? mówisz teraz o dieslu ? KM nigdy nie jest mało a co do gazu to jak dla mnie to dobry do zapalniczek i kuchenek. Jesli będziesz robił 8tys rocznie to nie opłaca ci się tego gazu wrzucać bo nim ci sięta instalka zwróci to pewnie auto już pogonisz komuś innemu. A jak bym tak np. robił15tys rocznie ? Tak krótko pod sumując wszystko bo sie gubię powoli.Czyli jaki silnik polecacie jak bym np. robil te 15 tys rocznie.Diesel czy Benzyne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 A wlasnie skoro juz temacik aut mamy - to chcialbym obnizyc spalanie u mnie - baloniki z helem przywiazane do nogi nie wystarczaja juz wiec moze cos polecicie ? Autko to Audi A4 1.9 TDI 130KM z 2002r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Dlaczego tragiczna co car audio ? Chodzi o drzwi. Standardowo siedzą tam głośniki 130mm. Chcąc wymienić na 165mm trzeba kombinować. Brak wewnętrznego poszycia - zdejmujesz boczek i od razu "dziura". Znajdź w dziale "Nasze instalacje" temat hehepack'a - zobaczysz jak te drzwi wyglądają i co można z nimi zrobić. Jeśli nie oczekujesz cudów to da radę. Sam jestem nastawiony negatywnie do gazu i latam tylko na benzynie. Robię mało kilometrów i zwykle na krótkich trasach. Ale mając benzynę zawsze mam opcje że ten gaz mogę założyć. A wlasnie skoro juz temacik aut mamy - to chcialbym obnizyc spalanie u mnie - baloniki z helem przywiazane do nogi nie wystarczaja juz wiec moze cos polecicie ?Autko to Audi A4 1.9 TDI 130KM z 2002r Jechać do dobrego ( naprawdę dobrego ) speca od chipowania i pobadać co powie i za ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Waski - ja u siebie nawet nie miałem 130 więc ... wdzięczne auto, bo kolega miał by podstawę do rzeźbienia Coś nowszego ?Typu co polecasz ?Co lubi padac ? mówisz teraz o dieslu ? rozejrzyj się, jest tego trochę Niekoniecznie Ołdi Co lubi padać - turbawka, wtryski i itp. zależy jaką wersję kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 przy 8 tys. rocznie to bym sobie za przeproszeniem dupy nie zawracal dieslem. Ja robie ok. 15-20 tys. i na starcie diesla odrzucilem. 1-sza sprawa ze za male przebiegi na diesla, druga sprawa ze ok 70% tego przebiegu to jest miasto (korki) a reszta trasa..... wiec gdzie tu logika na diesla? w zatłoczonym mieście?????? A przy jego 8 tys. to śmiech na sali , oczywiscie jak ktos chce to prosze bardzo ale ja nie widze tutaj logiki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacrooix Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 No to w takim razie u mnie diesel tez odpada bo widze ze sensu nie ma ;pWiec zostaje benzyna.Czyli jak brac benzynę to z silnikiem 1,8 ?Tak aby był ekonomiczny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 jezeli koniecznie chcesz audi A3 to innego niz 1.8T bym nie szukal (nie znam sie dobrze na konkretnych modelach Audi A3 ale wtedy chyba nie bylo jeszcze tylko silników TSI czy TFSI, tylko z benzyniaków 1.6 (101KM), 1.8(125), 1.8T (150 KM), 2.0 (116 KM) lub jesli juz byl nie wiem 2.0FSI (150 KM) i cos w S3 to z tej palety 1.8T bym bral), ja zanim kupilem swojego to szukałem Passat'a B5FL wlasnie w 1.8T ale wyrwanie dobrej sztuki graniczyło z cudem, jednak trafiła sie Toyota Avensis T25 2.0 benzyna i nie załuje ani troche..... (no moze poza tym ze nie bawilem sie w CA i nie wiedzialem ze bede potem pod tym katem bluzgal na sedana KU***********A!!!!!!!!!!!) Wtedy jak sie interesowalem troche tymi silnikami to zdecydowanie polecali 1.8T zamiast 1.8 poniewaz spalanie podobne przy normalnej jezdzie ale w 1.8T jak depnac to jest troszke wiecej mozliwosci niz 1.8 bez T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Czytaj ze zrozumieniem, nie po łebkach.. kilkukrotnie już zostało zasugerowane co mógłbyś kupić.Mając 24 tys, szukałbym auta do max 20 tys. Reszta przyda się na ewentualne wymiany, ubezpieczenie, rozrząd, oleje itdPrzy Twoich przebiegach nawet nie spojrzałbym na diesla. Co więcej, szukałbym mocnej benzyny. Mocy nigdy nie jest za dużo, a komfort podczas wyprzedzania się przydaje...Mając taki budżet i chęć kupna auta na długie lata nie spojrzałbym niestety na Audi. Za tą kasę na pewno nie kupisz zadbanego wysokiego rocznika, a te starsze będą mocno wyeksploatowane lub będzie je ciężko znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 nie wiem jaka jest teraz Twoja sytuacja ale ja jakbym nie mial jeszcze rodziny tylko dziewczyne i szukal samochodu do jazdy glownie po miescie i od czasu do czasu na jakies wypady to kupilbym Yarisa 1.5TS, samochod ladny, nieduzy, lekki (zapier******) i audio tez konkretne zrobisz, poza tym jesli chodzi o bezawaryjnosc to dosc "wysoko" zawsze staly jarki........ ale to moje zdanie (a Audi bym tez odpuscil) , no chyba ze sa jakies powody ze musisz miec wiekszy samochod..... o np. taki (1-szy lepszy z alle)http://moto.allegro.pl/transdzwig-toyota-yaris-1-5-vv-ti-ts-2005r-i2067211962.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacrooix Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Yariska odpada ;/Zdecydowanie za mały samochod ;pJuz bardziej mi sie podoba ta astra co wyzej kolega podał .Lubie wlasnie kształty samochodu jak a3 czy opel.A na audice sie uparłem bo wiem ze to dobra marka samochodu ;/Teraz juz sam nie wiem ;./ czy dalej zbierac i uskładac z 29k ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 no za 29k można się śmiało rozglądać za audiką a4 B6 , a3 8P już by ciekawą kupił ale weź pod uwagę co koledzy wyżej piszą. po zakupie warto mieć ze 3k żeby powymieniać co trzeba, jakieś koła może zakupić, dywaniki i inne pierdółki które często są do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fitness Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 dobra nie wiem czy dostane bana czy nie mam nadzieje ze nie wlaż na http://www.a3-club.net/forum/ rejestruj się tam masz wszystko 1.8 wcale nie ekonomiczny 1.8T prawie tak samo pali przy normalnej jeździe co wolnossacy tutaj masz a3 klubowicza do sprzedania zajebisty stan z lpg chodzi jak żyleta widziałem ją na żywo i cena też fajna masz odpicowaną i zadbaną bo to klubowicza autohttp://allegro.pl/audi-a3-1-8t-aum-200km-bodykit-s3-i2066315229.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacrooix Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 No nic dzięki za wszystkie odpowiedzi .Zarjestruje sie na tamtym forum jeszcze.Ale to dopiero wroce z Paryza. 2-3k bym miał na start od rodzicow czyli rejstracja i zrobic rozrząd czy cos ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalastrag Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Wg mnie lepiej trzymaj sie opcji mniej koni, świeższe auto i które jest w lepszym stanie np a3 od 03 roku golf V i astra 3d od 2004Kupowanie starszych modeli z dużą mocą na pierwsze auto wg mnie jest kiepskim pomysłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.