szymek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Nie ma czegoś takiego jak za duży alternator. Nie da się przeładować akumulatora.To chyba tylko ja miewam takie przypadki i fifma CENTRA pisze mi ze akumulator został uszkodzony przez przeladowanie... :rotfl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven42 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Przeładować to mozna prostownikiem, a nie alternatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ygrek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 To chyba tylko ja miewam takie przypadki i fifma CENTRA pisze mi ze akumulator został uszkodzony przez przeladowanie... :rotfl: Nie tylko Ty. Takie przypadki miewają też inni, którym uszkodzeniu uległ regulator napięcia w altku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timek Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 jaka reszat Ciebie powinno tylko interesować gain subsonic i baast boost i LPH....a to wszystko mamy na forum szczegółowo opisane....\czy mozesz mi wskazac gdzie to jest dokladniej opisane na forum dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 \czy mozesz mi wskazac gdzie to jest dokladniej opisane na forum dzieki http://www.car-audio.waw.pl/PolskiCarAudioFAQ.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timek Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 przerobilem cale faq ale i tak dalej nie wiem jak ustawic wzmacniacz z tego powodu zeustawia sie to na sluch... ale sa jakies parametry wyjsciowe?... ewt optymalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmadden Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Swego czasu borykałem się z podobnym problemem więc kombinowałem radziłem się kolegów z forum. wzmak vrx 1.500 AB 2KW /1 ohm1etap altek 150A , aku 74 kwasiak = choinka, aku padał po kilku minutach na zapalonym oczywiście2 etap dołożenie drugiego takiego samego altka czyli 300A w sumie + grube przewody od obu altków - efekt hmm była znaczna poprawa ale co chodzi o dłuższe granie. Przy czarnej muzie (długim basie) zdawało egzamin ale podczas łupnięcia spadki były na 11,5V zanim altki podały prąd później było już 13V. (minus spore obciążenie na silnik)Altki nie dadzą prądu błyskawicznie3.etap zastanawiałem się nad aku myślałem o drugiej kwasówce , jakimś AGM 20Ah ale zdecydowałem się na Kinetica 100Ah i po problemiemałe aku pod wzmakiem nie da rady moim skromnym zdaniemMożna zniwelować na kablach częściowe klękanie napięcia lecz tak jak mi radzili db dragowcy aku pod wzmakiem to podstawa. Pewnych spraw nie da się ominąć. powodzenia Na jednym aku pobór mocy około 150-180A na 300A zasilaniu podczas dołożenia drugiego od razu 270A pobrał wzmak wyraźnie dużo więcej mocy i kontrola nad subami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ygrek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Tak... i po dołożeniu kolejnego alternatora, okazało by się że problemem jest np. utlenione połaczenie minus do masy auta.Mina Timka była by wtedy bezcenna ;)Na poważnie: trzeba ustalić źródło problemu, zanim zacznie się szukać rozwiązań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timek Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 A gdyby zamontowac wzmacniacz z przodu samochodu? a tylko sama skrzynie z tylu ?duze beda straty na kablu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ygrek Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Którym? Zasilającym czy głośnikowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timek Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 głosnikowym Mianowicie im dluzszy kabel zasilajacy moj ma 5m tym wieksze straty(choc u mnie pomiar wykazal na zgaszonym silniku i wlaczonym tyle samo co przy na koncowkach kabli zasilajacych)Wiec nie wiem co jest nie tak:/ wylaczony 12,5v wlaczony 14,6v i tak samo bylo na kablach... Tyle ze wzmak byl nie podpiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jesli kabel masz 50mm2 to nie powinno być spadkow na samym kablu. Sprawdziłeś wszystkie połaczenia? czy nigdzie sie nie utleniło, zaśniedziało itp? z ktorego miejsca ciagniesz mase? jest tam troche blachy chociaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ygrek Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 głosnikowymStraty będą mniejsze, bo napięcie wyższe (mniejszy prąd przy tej samej mocy), ale dla suba będzie potrzebny gruby kabel i nie załatwisz tego kablem od spawarki tylko jakimś dobrym glośńikowym. Cenowo pewnie wyjdzie to samo, tym bardziej że do wzmaka juz masz gruby kabel. Mianowicie im dluzszy kabel zasilajacy moj ma 5m tym wieksze straty(choc u mnie pomiar wykazal na zgaszonym silniku i wlaczonym tyle samo co przy na koncowkach kabli zasilajacych)Wiec nie wiem co jest nie tak:/ wylaczony 12,5v wlaczony 14,6v i tak samo bylo na kablach... Tyle ze wzmak byl nie podpietyNic nie zrozumiałem. 12,5 jest na wyłączonym silniku na klemach aku i na zaciskach wzmaka (ale bez wzmaka). Czyli to samo napięcie - brak spadku. W sumie skąd miałby być spadek skoro nie ma przepływu prądu. Pomiar bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 konkretnie co mam pomierzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Wyjscie przy alternatoze przy zaciskach klem dalej przy piecu.Zrobisz pomiary na włączonej muzyce tak jak sluchasz czyli pewnie na "pałe"i Pomiar na wyłączonej muzyce w tych miejscach co napisałem wyżej....Wszystko na odpalonym aucie.I wtedy napisz co Ci wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ygrek Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Będzie mu skakać napięcie mierzone miernikiem skoro światła przygasają. Może lepiej byłoby to zasilić jakimś niskim sinusem (50Hz)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.