cudotwórca Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 witam mam ///CDA9812RB + MRV F250 + zestaw kablimoim zamiarem jest podłączyć głośniki przednie przez 1-2 kanały wzmacniacza a sub zmostkować 3-4 ze wzmacniacza mam jednak poważne wątpliwości czy uda mi się ustawić optymalny dzwięk bo nie wiem jak poustawiać parametry z tyłu wzmacniaczamam nadzieje że ktoś z was miał taki w zamierzchłych czasach i pamięta co zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Mam 9812RB, te radio ma filtry, włączasz je przy dłuższym przytrzymaniu przycisku t.corr, masz możliwość ustawienia HPF i LPF, HPF na przód dla kanałów 1 i 2 cięcie daj na 80hz, a na wzmacniaczu ustaw filter off. Jeżeli chodzi o kanały 3+4 to LPF ustaw na wzmacniaczu, na początek powiedzmy na 60HZ i kręć w obie strony aż się Tobie spodoba. W tym radiu jest zdecydowanie za wysokie cięcie na subwoofer 80hz to dolna granica a to już lekka przesada.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudotwórca Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 t*corr, HPF na przód dla kanałów 1/2 cięcie daj na 80hz, a na wzmacniaczu ustaw filter off. a co z imput mode jak ustawić ? crossower ? gain? = rozumiem że już nie będą aktywne przy filter off Jeżeli chodzi o kanały 3/4 to LPF ustaw na wzmacniaczu, na początek powiedzmy na 60HZ i kręć w obie strony aż się Tobie spodoba. W tym radiu jest zdecydowanie za wysokie cięcie na subwoofer 80hz to dolna granica a to już lekka przesada.. czyli 3/4 nie ustawiać na t*corr w ogóle.za to ustawić je na wzmacniaczu -tam będę mógł zejść niżej niż te wspominane przez Ciebie 80 hz ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 czyli 3/4 nie ustawiać na t*corr w ogóle.Dokładnie, cięcie na suba ustaw na wzmacniaczu. tam będę mógł zejść niżej niż te wspominane przez Ciebie 80 hz ???? Nie będziesz męczył suba wyższymi częstotliwościami.IMO górna granica LPF to 60HZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudotwórca Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 ja mam dodatkowy problem z głośnikami przednimi bo są na dołączonych do nich zwrotnicach i nie wiem czy je wywalić i wszystkie odcięcia na głośniki ustawić ręcznie czyli 1/2 kanał gwizdki na HPF wysoko - i do oporu 3/4 od 55 hz (jak mają midbasy z instrukcji JBL) - do średniawo a suba po przez dołączone wyjście z radia puścić tylko na wzmacniaczu i tam je ustawić na Lpf od granicy do 60 hz??? Dokładnie, cięcie na suba ustaw na wzmacniaczu. Nie będziesz męczył suba wyższymi częstotliwościami.IMO górna granica LPF to 60HZ. dobra bo na nic sprawa lece do auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Potnij tak jak napisałem, słuchaj i kręć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudotwórca Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 aaacha jeszcze jedno . radyjko cda9812RB za każdym razem jak wyłączam zapłon gaśnie. tak jest ustawione ... ale po ponownym założeniu panelu uruchamia się na ustawnieniach fabrycznych i wszystkie wcześniejsze ustawienia TRAFIA..... które kable sie zamienia by miał zasilanie i robił SEJWA ustawień. ?>>>>?>>>>>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ale po ponownym założeniu panelu uruchamia się na ustawnieniach fabrycznych i wszystkie wcześniejsze ustawienia TRAFIA.....to napewno nie wyrzucaj fabrycznych zwrotnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudotwórca Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 to napewno nie wyrzucaj fabrycznych zwrotnic to nie kwestia zwrotnic tylko zamiany kabelków bo nie na napięcia po wyłączeniu zapłonu i radio wraca do ust fabrycznych .... oj będe musiał znowu jechać do serwisu ... panowie z mac audio tak radio założyli nie sprawdzając czy radio ma zasialnie po stacyjce czy po aku. dlatego chciałem kabler zmienić sam ale jak nikt nie wie który z którym to lipa. pozdro Forumowicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Jak to nikt nie wie? Wystarczy poszukać. To mac audio zakładało Ci radio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ygrek Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 dlatego chciałem kabler zmienić sam ale jak nikt nie wie który z którym to lipa.Instrukcja mówi, że żółty radia musi mieć stale zasilanie (akumulator), a czerwony do napięcia podawanego ze stacyjki. Czyli u Ciebie stacyjka jest podłączona zapewne do żółtego. Znajdź który kabel z samochodu (zwykle czerwony) ma stale zasilanie i podłącz go do żółtego radia. Jeśli chcesz włączać radio bez kluczyka to podłącz to stałe zasilanie z samochodu zarówno do czerwonego jaki żółtego od radia. U mnie był gotowy mostek do tego i w instrukcji Twojego radia też jest narysowane, że taki mostek jest gotowy.Jak chcesz mieć na stacyjkę to ten co masz teraz na żółtym, podłącz do czerwonego od radia, a ten co znajdziesz ze stałym zasilaniem z samochodu do żółtego od radia. Zaryzykuję teorię że obecnie masz zamienione podłączenie z aku i ze stacyjki miejscami, ale to trzeba sprawdzić. Nie rób tej zamiany w ciemno na podstawie tego co teraz napisałem. Miernik w dłoń i sprawdzić gdzie są napiecia po przekręceniu kluczyka i bez przekręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudotwórca Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jak to nikt nie wie? Wystarczy poszukać. To mac audio zakładało Ci radio - albo może MAX Audio ... jakoś tak ....ale raczej bez powiązań z firmą którą masz na myśliByć może bo to zupełnie oryginalna instalacja przewodowa opla Zaryzykuję teorię że obecnie masz zamienione podłączenie z aku i ze stacyjki miejscami, ale to trzeba sprawdzić. Nie rób tej zamiany w ciemno na podstawie tego co teraz napisałem. Miernik w dłoń i sprawdzić gdzie są napiecia po przekręceniu kluczyka i bez przekręcenia. OK już będe wiedział ( nie mam miernika a sam czujnik śrubokrętowy nie wystarczy ? )to może lepiej podjechać do nich niech to poprawią ..co nie ??? bo jak mam popalić radio to ...wolę nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Gdybyś wykazał 5% zainteresowania tematem , to pewnie przeczytał byś , że łopel ma zamienione kabelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudotwórca Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ale ja licze na kolegów z forum mają większą wiedzę w tym temacie więc nie zaszkodzi zapytać. w "swojej" dziedzinie pomagam nawet jeśli mi się wydaję że zapytanie osobnika to totalny banał.i nie imputuje mu że jest leniwy dziękuje za wszystkie odp. jestem zobowiązany hihihihihih. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.