FanAudio22 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Cześć, zmieniłem suba na Helixa W10 w closed 20l i pojawił się problem. Podłączyłem go do AS Twister F2 280 ustawiłem wszystko dałem w radiu na 3/4 mocy i po paru minutach zapala protect, ale nie wywala bezpiecznika. Jak zgaszę silnik i ponownie włacze radio to znowu pogra chwile i protect. To samo dzieje się jak podlacze Helixa do Kenia KAC 921 z tym że tu już bezpiecznik wywala co chwilę.Co jest kurde nie tak? Obecnie pod Kenia podlaczone sa Morelki Tempo. Mialem wczesniej do AS podlaczonego Hifona Atlas IA10 i było ok. Już mnie nie powiem co trafia.. Moze to wina głośnika i pali protect? Pomóżcie chłopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 raczej napewno sub meczy ci piece, dobrze ze nie pali. ilo cewkowy? moze zle spiety, jesli nie to masz podobny problem do mojego, u mnie cewka walila o nadbiegunnik i palil sie piec. sprawdz jego rezystencje, sprawdz czy nie przyciera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 A co na to miernik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 w10 były tylko jednocewkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Niedlugo śmigne do auta i zobacze jak z napięciem. Spróbuję wyjąć suba i zobacze czy nic nie przyciera.Tak jak pisze Emil ma jedną cewkę.leonsr60 jak rozwiązałeś ten problem z waleniem cewki o nadbiegunnik? Spaliło Ci cały wzmacniac, czy tylko bezpieczniki? Kurde nie chcę posłać w diabły suba, albo wzmacniacza, boję się teraz głośniej słuchać muzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 bedziesz sluchal nie za glosno to nic sie nie powinno dziac, najgorszy jest wychyl membrany bo wtedy cos tam ociera lub stuka, u mnie zmiana resoru dolnego pomogla gdyz stare bylo zapadniete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Dla pewności weź omomierz, podłącz pod głośnik i odczytaj wartość. Potem wduś ostrożnie membranę do oporu ele z wyczuciem i sprawdź czy pomiar się nie zmienił. W trakcie ruchu membraną wartości będą się zmieniać przez SEM cewki i to jest normalne. Taki pomiar nie jest bardzo miarodajny ale czasem można coś znaleźć jeśli faktycznie cewka jest uszkodzona. Przychodzi mi też do głowy jakaś niewydolność samego wzmacniacza - zmienił się głośnik, impedancja głośnika zmienia się w funcji czestowliwości a każdy może się różnić wielkościami tych zmian. Może ten ma "wyjątkowo" niski spadek w jakimś punkcie i wzmacniacz już sobie z tym nie radzi. Trochę teoretyzowanie ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 waski dzięki za podpowiedź wymiione zostało zawieszenie i jak narazie to wszystko powinno być ok.Przyczyna palenia bezpieczników było uderzanie cewki o nadbiegunnik, pojechałem do znajomego do firmy CA i na dzisiaj ma byc głośnik do odebrania.Dzięki chłopaki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.