Skocz do zawartości

Passat B5 gdzie pociagnac kable zasilajace


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jak tam z aku nie i altkiem nie bedzie zadnych spadkow napiecia albo cos w tym stylu

 

A jaki silnik ? Podejrzewam ze 1.9 TDi , 130 kucy wiec altek 120A - zależnie od wzmacniacza ale powinno być wystarczająco. Jedynie przy takim sprzęcie pomyślał bym nad kablami 50mm ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000RMS i chcesz ciągnąć tylko 35 mm ? Jak masz ochotę dawać takie dawki mocy to wydaje mi się że 50mm potrzebne ale dobre 50mm lub "spawarę". Pamiętaj też o dobrej masie (tej między akumulatorem a budą też). Ciągnij osobno kable zasileniowe i głośnikowe/sygnałowe. Napięciowy lewym progiem (zależy po której stronie masz ako) a głośnikowe i RCA prawym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000RMS i chcesz ciągnąć tylko 35 mm

 

Ja mam ponad 1,6 kW, kable 35mm2 i nic złego się nie dzieje. Spadki tylko do 13 v na pełnej głośności. Więc już nie przesadzajcie z tym przekrojem ;)

 

Sprawdź w dziale "sprzedam" czy mają Stega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prawej czy lewej stronie aku i gdzie one wyjda w kabinie jakies foto chcialbym

 

A tak ciężko samemu popatrzeć ? :) Jest sporo zaślepek i przelotek - wybierasz najłatwiejszą i najlepiej dostępną z obu stron grodzi uważając jedynie bu nie blokować niczego i by nic nie uszkodziło kabla i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesczetakie pytanko jaka dlugosc kabla dac pomiedzy aku a bezpiecznikiem

 

 

Taką, by w razie wypadnięcia tego kabelka z oprawy bezpiecznika nie mogł on dotknąć żądnej części która jest na potencjale masy.

 

Kondensator i wzmacniacz wyłączają się przez zbyt niskie napięcie. Założę się że słuchasz na wyłączonym silniku ;) Powodzenia w odpaleniu auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką, by w razie wypadnięcia tego kabelka z oprawy bezpiecznika nie mogł on dotknąć żądnej części która jest na potencjale masy.

 

Kondensator i wzmacniacz wyłączają się przez zbyt niskie napięcie. Założę się że słuchasz na wyłączonym silniku ;) Powodzenia w odpaleniu auta ;)

 

 

nie wlasnie podczas jazdy sie tak zdazylo ja mam wzmacniacz osobno wlanczny na guziku w zapalniczce nie pod radio moze to jest przyczyna ale jak wlacze i wylacze wzmak to pochwili znou gra normalnie wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...