Skocz do zawartości

Clio II ph II wygłuszenie drzwi 3D


czuczu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nosze się z zamiarem wygłuszenia drzwi pod nowe audio. Mam następujący problem w moim clio głęboko w drzwi wchodzi pułeczka na różnego rodzaju szpargały jako że jest to ver 3 drzwiowa to wrota są szerokie. Tak naprawdę nie wiem jak się z tym uporać. W większości aut drzwi można zakleić na płasko i jest gitara a tu część tapicerska znajduje się w komorze drzwiowej. Na początku myślałem by użyć profili ale to nic mi nie da bo wgłębienie w tapicerce idzie przez cala tą dziurę, myślałem by kupić miękką mate dać jej trochę więcej podgrzać suszarka/opalarką i wepchnąć boczek w drzwi może struktura maty by się rozciągnęła. Moze ma ktoś jakiś pomysł albo już tykał jakie clio 2 ph2

 

Do wyklejenia chciał bym zastosować maty gms04 znalazłem punkt gdzie można je dostać po 42zl za 1mx0,5m czy 2,5m2 wystarczy by zalepić drzwi ?

post-5749-0-56388000-1299773158_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez blachy w te trzy otwory a w szczególności ten największy się nie obędzie. Polecam zastosować specjalny klej (metal-metal) w formie sylikonu a nie wkręty czy nity. Taki klej to koszt ok 50zł za tubkę jak do sylikonu czy akrylu. Później jak coś się stanie to wystarczy ostrym nożem rozdzielić. Plusem jest elastyczność takiego połączenia i brak rezonansów blach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiercić za bardzo nie chce w drzwiach, propozycja kleju mi się podoba. Tylko problem zaczyna sie jak wyprofilować te kształtowniki. Przyłożyć do tapicerki i wygiąć je na miarę wybrzuszenia ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boczek to nie blacha, a nawet jak dociska to nie na 100% powierzchni otworu rewizyjnego, a mniejsze otwory także nie są usztywnione.

 

 

W mk3 cabrio jest podobnie wiec ja dalem tam odpowiednio wyprofilowana blache i na to dobiero mate. Przykrycie samego otworu mata nie zdaje egzaminu...

 

No macie rację, te Clio Zipa było tak kiepsko zrobione, że szkoda gadać. Bodajże wystukał na tym Clio Mistrza Polski w Lublinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No macie rację, te Clio Zipa było tak kiepsko zrobione, że szkoda gadać. Bodajże wystukał na tym Clio Mistrza Polski w Lublinie

Może bez mat tez by wystukał :)

Pozdrawiam

Ps.

Bez docinek na PW proszę.

Wszem i wobec nie mam w planach ubiegac sie o Mistrza Polski w jakiej kolwiek kategorii :) Panie dzidzi_2006

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No macie rację, te Clio Zipa było tak kiepsko zrobione, że szkoda gadać.

A gdzieś Ty to wyczytał? Może jakiś link daj. :)

 

Bodajże wystukał na tym Clio Mistrza Polski w Lublinie :)

Jakoś nie czuję magii w tym stwierdzeniu ani nie widzę jego związku z tematem dyskusji . Dociskanie maty boczkiem w celu stworzenia sztywnej komory to półśrodek, a następne dwa nie zaślepione otwory z pracującą matą w tle, to fakt. Nie znajduję uzasadnienia dla gorszego wykonania drzwi skoro niewiele większym nakładem pracy i środków można było je zrobić zdecydowanie lepiej albo wyprowadzić je tak jak maxtz pokazał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5%BArth_klej_szczeliwo_elastyczna_masa_uszczelniajacoklejaca_do_zastosowan_konstrukcyjnych_czarna,p885.html?manufacturers_id=74

To klej od Wurtha o który Ci chodzi, moim zdaniem lepiej sprawdzi się aqua od Bravena mimo iż czas jego schnięcia jest dłuższy http://www.denbraven.nl/en/product-range/elastic-sealants/zwaluw-aqua-silicone

Niezależnie czy użyjesz kleju czy też nie nity/wkręty przy montażu zaślepek są wskazane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba klej łatwiej usunąć niż nit

Mylisz się ,szczególnie gdybyś chciał zachować zaślepki rewizyjne w stanie nie zdezelowanym jak i ich przylgnie w konstrukcji otworów rewizyjnych w drzwiach. Nity zrywalne rozwiercasz i masz po temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

1) Nie używaj do połączeń które jaką być ewentualnie rozdzielane z racji np. napraw kleju .... w szczególności Wutrh do szyb. Do jego usunięcia potrzeba jednej z trzech rzeczy : palnik, kątówka , nożyce do blachy (chyba że odejdzie Ci lakier razem z klejem) :zawstydzony: ;

2) Lepiej (według mnie) jest używać wkrętów z blaszkami i uszczelek silikonowych (takich np. jak do uszczelniania okien) łatwo zdemontować .

3) W przemyśle samochodowym stosuje się połączeń wyłącznie na klej, tak na przykład były sklejane pokrywy bagażnika PF 125p i .... ustalmy że jest to połączenie nierozrywalne w sposób nie niszczący obu elementów złączonych. (jeśli ktoś nie wierzy to na szrotach można jeszcze zdobyć taką klapę i spróbować rozdzielić elementy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...