czuczu Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Nosze się z zamiarem wygłuszenia drzwi pod nowe audio. Mam następujący problem w moim clio głęboko w drzwi wchodzi pułeczka na różnego rodzaju szpargały jako że jest to ver 3 drzwiowa to wrota są szerokie. Tak naprawdę nie wiem jak się z tym uporać. W większości aut drzwi można zakleić na płasko i jest gitara a tu część tapicerska znajduje się w komorze drzwiowej. Na początku myślałem by użyć profili ale to nic mi nie da bo wgłębienie w tapicerce idzie przez cala tą dziurę, myślałem by kupić miękką mate dać jej trochę więcej podgrzać suszarka/opalarką i wepchnąć boczek w drzwi może struktura maty by się rozciągnęła. Moze ma ktoś jakiś pomysł albo już tykał jakie clio 2 ph2 Do wyklejenia chciał bym zastosować maty gms04 znalazłem punkt gdzie można je dostać po 42zl za 1mx0,5m czy 2,5m2 wystarczy by zalepić drzwi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Bez blachy w te trzy otwory a w szczególności ten największy się nie obędzie. Polecam zastosować specjalny klej (metal-metal) w formie sylikonu a nie wkręty czy nity. Taki klej to koszt ok 50zł za tubkę jak do sylikonu czy akrylu. Później jak coś się stanie to wystarczy ostrym nożem rozdzielić. Plusem jest elastyczność takiego połączenia i brak rezonansów blach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czuczu Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Wiercić za bardzo nie chce w drzwiach, propozycja kleju mi się podoba. Tylko problem zaczyna sie jak wyprofilować te kształtowniki. Przyłożyć do tapicerki i wygiąć je na miarę wybrzuszenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 http://www.audiocar.pl/zdjecia/cliosport/cliomont/images/fotka031.jpg ja tak mialem w clio bez zadnych blach i nic nie pracowalo .boczek dociska w tym miejscu mate i jest gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czuczu Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 uuuu maskara i o to właśniem i chodziło. Ile mat poszło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 nie wiem ile na same wrota poszlo ,z tego co pamietam 1 bulk pakdodatkowo w srodku byl tac mat tu masz reszte clio link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 boczek dociska w tym miejscu mate i jest gitara Boczek to nie blacha, a nawet jak dociska to nie na 100% powierzchni otworu rewizyjnego, a mniejsze otwory także nie są usztywnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUDIOCARS Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 W mk3 cabrio jest podobnie wiec ja dalem tam odpowiednio wyprofilowana blache i na to dobiero mate. Przykrycie samego otworu mata nie zdaje egzaminu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi_2006 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Boczek to nie blacha, a nawet jak dociska to nie na 100% powierzchni otworu rewizyjnego, a mniejsze otwory także nie są usztywnione. W mk3 cabrio jest podobnie wiec ja dalem tam odpowiednio wyprofilowana blache i na to dobiero mate. Przykrycie samego otworu mata nie zdaje egzaminu... No macie rację, te Clio Zipa było tak kiepsko zrobione, że szkoda gadać. Bodajże wystukał na tym Clio Mistrza Polski w Lublinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Kiedyś robiłem takie auto wytłumienie było budżetowe, bez żadnej blachy i było OK http://img854.imageshack.us/img854/9951/clio.jpgWiadomo blacha na pewno nie zaszkodzi i warto było by ją dać ale.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 No macie rację, te Clio Zipa było tak kiepsko zrobione, że szkoda gadać. Bodajże wystukał na tym Clio Mistrza Polski w Lublinie jaki z tego morał ? głuchy nie usłyszy różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Gółkowski Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 No macie rację, te Clio Zipa było tak kiepsko zrobione, że szkoda gadać. Bodajże wystukał na tym Clio Mistrza Polski w Lublinie Może bez mat tez by wystukał PozdrawiamPs.Bez docinek na PW proszę.Wszem i wobec nie mam w planach ubiegac sie o Mistrza Polski w jakiej kolwiek kategorii Panie dzidzi_2006Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 No macie rację, te Clio Zipa było tak kiepsko zrobione, że szkoda gadać.A gdzieś Ty to wyczytał? Może jakiś link daj. Bodajże wystukał na tym Clio Mistrza Polski w Lublinie Jakoś nie czuję magii w tym stwierdzeniu ani nie widzę jego związku z tematem dyskusji . Dociskanie maty boczkiem w celu stworzenia sztywnej komory to półśrodek, a następne dwa nie zaślepione otwory z pracującą matą w tle, to fakt. Nie znajduję uzasadnienia dla gorszego wykonania drzwi skoro niewiele większym nakładem pracy i środków można było je zrobić zdecydowanie lepiej albo wyprowadzić je tak jak maxtz pokazał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czuczu Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Wyklejając drzwi postaram się o wzmocnienia. Ktoś wspomniał o wykorzystaniu kleju do metalu wiec może sprawdzę ten pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5%BArth_klej_szczeliwo_elastyczna_masa_uszczelniajacoklejaca_do_zastosowan_konstrukcyjnych_czarna,p885.html?manufacturers_id=74To klej od Wurtha o który Ci chodzi, moim zdaniem lepiej sprawdzi się aqua od Bravena mimo iż czas jego schnięcia jest dłuższy http://www.denbraven.nl/en/product-range/elastic-sealants/zwaluw-aqua-siliconeNiezależnie czy użyjesz kleju czy też nie nity/wkręty przy montażu zaślepek są wskazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ktoś wspomniał o wykorzystaniu kleju do metalu wiec może sprawdzę ten pomysł. Weź pod uwagę względy serwisowo naprawcze mechanizmów mieszkających w drzwiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czuczu Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 chyba klej łatwiej usunąć niż nit. Zobaczymy musi się ocieplić jeszcze trochę. Szkoda ze nie mam garażu;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 chyba klej łatwiej usunąć niż nitMylisz się ,szczególnie gdybyś chciał zachować zaślepki rewizyjne w stanie nie zdezelowanym jak i ich przylgnie w konstrukcji otworów rewizyjnych w drzwiach. Nity zrywalne rozwiercasz i masz po temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 No niekoniecznie, a te z linków powyżej na pewno trudniej, optymalne połączenie to nity+klej, z nitami nie ma problemu, bardzo łatwo i szybko można je usunąć rozwiercając łby nitów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz1969 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Witam,1) Nie używaj do połączeń które jaką być ewentualnie rozdzielane z racji np. napraw kleju .... w szczególności Wutrh do szyb. Do jego usunięcia potrzeba jednej z trzech rzeczy : palnik, kątówka , nożyce do blachy (chyba że odejdzie Ci lakier razem z klejem) ;2) Lepiej (według mnie) jest używać wkrętów z blaszkami i uszczelek silikonowych (takich np. jak do uszczelniania okien) łatwo zdemontować .3) W przemyśle samochodowym stosuje się połączeń wyłącznie na klej, tak na przykład były sklejane pokrywy bagażnika PF 125p i .... ustalmy że jest to połączenie nierozrywalne w sposób nie niszczący obu elementów złączonych. (jeśli ktoś nie wierzy to na szrotach można jeszcze zdobyć taką klapę i spróbować rozdzielić elementy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.