Skocz do zawartości

Jaki wzmak mono pod dwa Re Audio Se 12 D4??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jesli niechcesz miec samego basu z tylu to kup sobie malego suba do uzupelniana przodu i tyle. Jesli pakujesz takie pompy w bagaznik to .... widocznie chcesz miec bas :) I zadne glosniki z tylu tego nie zmienia. Caly wic polega na tym, ze tak zgrac suba z przodem zeby bas brzmial z przodu , a nie z tylu :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty masz coś o nich sądzić, przecież to ma grać dla Ciebie, więc po co się pytasz o opinie sprzętu, który masz i którego słuchasz? Swoją drogą stać Cię na dwa takie suby a nie stać Cię na porządny zestaw przedni i wzmak do tego :zakrecony: ale to już Twój wybór :) i zazwyczaj "era basowa" z czasem znika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAk licze sie z poborem pradu. Daje kable 35mm. Dokladam kondensator Dietza.

Kondzio dobra sprawa ale czy te kable będą wystarczające???Coś mi sie wydaje ze chyba troszke mało przy ok 1.5-1.8 kW spięte w 1r ja dał bym 50mm2 ale to wiadomo koszty.Powiem ci jak Ja mam 35mm2 mam do bagaja a w nim drugi aku altek 110A i od aka z bagaja 70mm2 do pieca.dwa aka centra futura 53Ah i co jakis czsu musze doładowac aka zwłaszcza jak na postoju na zgaszonym aucie słucham.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci jak Ja mam 35mm2 mam do bagaja a w nim drugi aku altek 110A i od aka z bagaja 70mm2 do pieca.

Przez 35mm2 idzie większy prąd niż 70mm2. Pierwszy powinien być ciut grubszy, niż drugi. Jak będziesz słuchał na zgaszonym silniku to zajedziesz szybko obydwa aku, a wymiana to nie mały koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez 35mm2 idzie większy prąd niż 70mm2. Pierwszy powinien być ciut grubszy, niż drugi.

Podchodziłem do tego tak aby aka były doładowane temu taki kabel dałem.wiadomo muzy słucha sie podczas jazdy i niby jest ok,przy mrozach odpalał normalnie ale napewno przydało by sie 50mm2 na ten sezon moze wymienie chodz mówie zadnych spadków nie odczułem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie logiczne. Podczas pracy silnika jedynym zrodlem pradu jest alternator. Tutaj laduje dodatkowy akumulator w bagazniki i jeszcze zasila zestaw audio przez kabel 35mm kw podczas gdy z samego bufora idzie az 70mm kw. Moze akurat taki miales. Ale logiczne to na pewno nie jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm o ile pamiętam to w almerze ta do 2000 roku to największy altek nawet przy dislu mial tylko 80A a to chyba troszkę za malo jak na 2 kw oO w 306 to samo max w dislu to 80 A czasami bylo 100A. Zaznaczam ze to w dislach w benzynach odpowiednio mniej oO.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no było mniej,w standardzie było chyba o ile kojaże 70A lecz wuja ma warsztat i naprawia altki i takie tam silniki przewija i przerobił mi go na 110A

Tutaj laduje dodatkowy akumulator w bagazniki i jeszcze zasila zestaw audio przez kabel 35mm kw podczas gdy z samego bufora idzie az 70mm kw.

Hmm no moze masz racje ale czy ze tak powiem piec od suba nie pobiera znacznej ilosci pradu z aka z bagaja???a czy zmieniło by sie cos ja dał bym kable od altka 70mm2 a do pieca 35mm2???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piec od suba nie pobiera znacznej ilosci pradu z aka z bagaja

 

A skąd ten akumulator bierze prąd ? ;) Poza tym - jaka jest długość "głównego" kabla i kabla do wzmacniacza ? Nie twierdze że jest źle. Może te 35mm kw jest w tym wypadku wystarczające. Ale takie rozwiązanie jest nie logiczne :) To jakby dać 5 metrów kabla 10mm kw od akumulatora do rozdzielacza w bagażniku, a od rozdzielacza do wzmacniacza 50 cm kabla 35mm kw. Przyjmując że te 10mm kw jest "na styk" to oczywiście wszystko będzie ok. Ale czy logiczne ? :) I nie mówi się "z aka" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd ten akumulator bierze prąd ? ;)

no z pierwszego akumulatora.I juz mi świta :krzeslem: do końca zycia sie człowiek bedzie uczył chodz to moja pierwsza instalka z dwoma akumulatorami dobrze ze u siebie.

Poza tym - jaka jest długość "głównego" kabla i kabla do wzmacniacza ?

głównego 5,5metra,a do wzmacniacza 1metr.

Nie twierdze że jest źle. Może te 35mm kw jest w tym wypadku wystarczające. Ale takie rozwiązanie jest nie logiczne To jakby dać 5 metrów kabla 10mm kw od akumulatora do rozdzielacza w bagażniku, a od rozdzielacza do wzmacniacza 50 cm kabla 35mm kw.

Waski ale to jest zle w moim przypadku :padam::zdrowko: dzięki za rozjasnienie tematu. Jednak człowiek głupim sie urodził i głupim.....

I nie mówi się "z aka"

tak wiem ale wiadomo o co chodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głównego 5,5metra,a do wzmacniacza 1metr.

 

No właśnie :) A przekrój dobiera się do "poboru prądu" oraz długości kabla. Im krótszy przewód , tym jego rezystancja mniejsza i przekrój można zmniejszyć .

 

no z pierwszego akumulatora

 

Ale tylko na postoju. Gdy silnik pracuje to alternator jest źródłem prądu a akumulatory tylko dodatkowym obciążeniem. Dopiero w momencie zwiększonego poboru , gdy alternator nie jest w stanie utrzymać napięcia, lub spadek napięcia na przewodzie łączącym alternator z akumulatorem buforowym będzie większy od różnicy miedzy napięciem alternatora a akumulatora buforowego , wtedy część prądu pobrana będzie właśnie z tego bufora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...