dzidzi_2006 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 jak dojda światła mijania to mamy 15-15,8V Chyba najpierw musisz wymienić regulator napięcia, bo z tego co napisałeś masz ponad 15V przy włączonych światłach,widoczny wyciek elektrolitu na dołączonym zdjęciu świadczy o tym, że akumulator się gotuje.Napięcie nie powinno przekraczać 14,6V i nie powinno spadać poniżej 13,8V.Regulator prawdopodobnie do wymiany a akumulator swoją drogą, ponieważ chyba go przeładowałeś.Ale dopóki kręci to ja bym go zostawił, tylko zajmij się w pierwszej kolejności regulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macios Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Dokładnie jak pisze dzidzi_2006. A sprawdzałeś poziom elektrolitu? (Chyba, że masz aku bezobsługowy...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 (Chyba, że masz aku bezobsługowy...) jak może mieć bezobsługowy, skoro ma otwory odpowietrzające ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamc Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Na akumulatorze jest napisane BEZOBSŁUGOWY (wg EN) ale pod naklejka jest klapka po sciagnienciu ktorej mam przegrody z elektrolitem. Odnośnie poziomu elektrolitu to moze byc go za duzo czy za mało? Bo po otwarciu tej klapki niestety w zadnej komorze nie widze jakiegos odnosnika o ilosci w płytki wydaje mi się że są zalane. Regulator napięcia był wymieniany swego czasu, bo nie ładowało w ogole (szczotki sie zjechały). Diody prostownicze (mostek) do wymiany w takim przypadku. Jutro mam wizyte i wjezdza nowy alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Na akumulatorze jest napisane BEZOBSŁUGOWY (wg EN) ale pod naklejka jest klapka po sciagnienciu ktorej mam przegrody z elektrolitem. to chwyt marketingowy, bezobsługowy to by był, jak by nie miał żadnych odpowietrzników i klapek, po prostu komora zamknięta i koniec. Co do poziomu - płytki powinny być zakryte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 płyty powinne byc zakryte około 10-15mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Jak wytrzymał tą zimę, to do kolejnej wytrzyma. Też mam zajechany aku, ale nie pali mi się teraz wydawać kaskę na nowy. Wolę kupić suba a na postoju słuchał nie będę. Zrób coś tylko z tym napięciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Jak ostatnio takie akcje widziałem to do krainy szczęśliwszych dźwięków przeniósł się VR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.