djmadden Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Grzegorz dobrze napisal. Przeczytaj jeszcze raz koncowke jego wypowiedzi. Aha zapomniałem dodać, że przewody od alternatorów do aku są spawarkowe 25mm2 tej samej długości aby alternatory równomiernie były obciążone. Wracając do pomiarów to podczas obciążenia altki dały 249A. W po odłączeniu wzbudzenia alternator automatycznie sam zaczął ładować. Więc postanowiliśmy przetestować to tak, że kabel został odłączony, zostało zrobione zabezpieczenie dla regulatora napięcia. Czyli pozostał o tak, że oba latki się kręciły a ładował tylko jeden. NIE MA ROŻNICY W PRZYSPIESZENIU NADAL JEST DELIKATNIE AUTO ZAMULONE Tak jak by oba altki pracowały z wyłączonym radiem. Więc samo to, że musi drugim alternator tylko kręcić już muli silnik delikatnie ale odczówalnie. Ale nie ma źle wczoraj 5 osob + około 90kg skrzynia dawało rade. Brat twierdzi, że wielkiej różnicy nie ma. Wiec teraz sprawdzę spalanie. Jak się dowiedziałem bez problemu mogę zmieniać paski na standardowy i ominąć alternator 2 w razie potrzeby. Ale to w przypadku gdyby spalanie znacznie wzrosło. Wszystko przetestuje. Zmieniać co raz paski to tez bez semsu. http://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/1.JPGhttp://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/2.JPGhttp://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/3.JPGhttp://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/4.JPGhttp://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/5.JPGhttp://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/6.JPGhttp://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/7.JPGhttp://wodzirejnawesele.ovh.org/alternator/8.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmadden Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Po jakimś czasie testowania 2 alternatorów wszystko spisuje się ekstra. 1. Zmieniając paski na jeden altek i dwa altki bez obciążenia nie ma wielkiej różnicy wcześniej jak pisałem nie wiem czemu ale tak mi się wydawało, że muli ale pojeździłem 2 miesiące na 2 altkach zmieniłem pasek na jeden i praktycznie nie ma różnicy w jeździe (bez obciążenia).Może wolniej się wkręca na obroty jedynie. 2. Podczas dużego obciążenia auto podczas jazdy pulsuje coś takiego jak dobry podmuch zza Tira 3. To co mnie dziwi to czasami zaraz po uderzeniu skazówki obrotomierza i prędkościomierza idealnie równo spadają przykładowo ze 100km/h np na 60km/h na sekundę dosłownie i nadal wracają jak być powinno jakieś jaja normalnie. Może to zanik zasilania nie wiem. Więcej nic się nie dzieje. 4. Spalanie się nie zmieniło. Miał tak ktoś??? dopowiem, że pasek nie pieśnie więc nie ma mowy o jakimś poślizgu ale chyba nie ma to do rzeczy. Temat zamykam. Dzięki wielkie za porady. P.S. Obecnie auto zostało częściowo wytłumione zmusił mnie fakt, iż tylne drzwi troszkę się powyginały - jak oni te samochody robią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidgdz92 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 http://mechman.com/ to jest strona z altkami i akumulatorami.Tylko ze jest po angelsku i platnisc w dolarach ale jest tam praktyczniewszystko do kazdego auta.Taki koles StaveMeade ma 4 alternatory i 12 akumulatorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Obecnie auto zostało częściowo wytłumione zmusił mnie fakt, iż tylne drzwi troszkę się powyginały - jak oni te samochody robią... Czym Ty jezdzisz ze 2x12 pod VRX'em Ci powyginało drzwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bizon25 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Pewnie trabantem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Pewnie trabantem :-) mój grał 146,5 db i nie odnotowałem ugięć w końcu blachę łatwiej ugiąć niż duroplast Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Audi, to Audi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 do mnie bagażnikiem włażą dziewuchy dlatego drzwi mam całe jeszcze..niepowyginane kurde bardziej prądożerne instalacje widzialem na jednym aku i altku...ja bym szukał jakiejś przyczyny raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmadden Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Czym Ty jezdzisz ze 2x12 pod VRX'em Ci powyginało drzwi? auto jakie posiadam to berlingo 2006 - blacha jest dosyć cienka a takie coś mnie zdziwiło jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył zamontowałem w bagaju Kinetic 2000 i problem z zasilaniem ustąpił. na jednym aku było 150A poboru a po dołączeniu drugiego od razu wynik skoczył na 270 więc niedobór prądu był spory a podczas obciążenia altenratory o połowie mniej obciążają silnikdołożyłem altek myśląc, że to wszystko pomożekoszt alternatora 150zł więc wolałem spróbować niż od razu płacić tysiaka za aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.