Skocz do zawartości

Polo 2000r - wygłuszenie bagażnika


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich !

 

Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób można wygłuszyć bagażnik w polo.

 

Jestem początkującym w tym dziale i każda wskazówka naprawdę mi pomoże.

Sprzęt już mam kupiony oraz całe okablowanie teraz tylko wygłuszyć autko a potem zamontować sprzęt.

Z góry dzięki

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za poradnik z drzwiami na pewno się przyda ! ale baaaardzo by mi się przydał taki sam tylko z bagażnikiem .

 

co do tego wyboru chciałbym to zrobić w jakiś miarę tani sposób a efektywny , na drzwi kupię mate bitumiczną plus do tego gąbkę samoprzylepną aby usztywnić plastiki a co z bagażnikiem nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej sprzedaj ten samochod, go się nie da zrobić tanio i na skróty.

Wiele lat temu zjadłem na takim zeby.

Dlaczego się nie da ? mam zamiar wygłuszyć drzwi oraz bagażnik matami + do tego na drzwi także taśma armaflexa aby uspokoic drganie plastiku, i myślę że będzie ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będzie dobrze... szynami trzeba usztywnić duże powierzchnie metalu ,tapicerkę trzeba wylaminować. Rożne rzeczy próbowałem. Gdzieś były zdjęcia z różnych pomysłów na uspokojenie auta realizowanych w moim polo. ale nie mam pojęcia gdzie. To by Ci sporo uświadomiło.

 

to jest chyba najgroszy vw swiata. Podzespoły fiata ,silniki żrące olej , ukręcające się śruby , badziewna tapicerka i kompletnie nie stabilna buda..

 

 

Sorry ,ze tak piszę ,ale to auto znam jak własną kieszeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko , że nie mogę go sprzedać, zamieniłem się nie dawno z tatą , dałem mu moje BMW e36 coupe, bo już nie wyrabiałem z benzyną a on podarował mi tego : ) ten kosztuje 2 razy tyle co ta BMW : )) a po 2 to ponoć najlepsze polo które w ogóle wyszło w tej budzie hm..

 

i silnij raczej bezawaryjny mamy go juz z 4 lata, a nie jest słaby bo to 1,4 MPI 75KM

Edytowane przez pawellaby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest słaby bo to 1,4 MPI 75KM

 

 

Nie licha moc, nie wiem czy powinienem Ci burzyć ten mit ,ale zwykłe 6n z 60tka na pokładzie było słabsze tylko na papierze.

Wracając do wygłuszania.. poszukaj na forum vwsquadu ,Krzysiu Kanarek powinien coś mieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam ten topic i się zastanawiam, co tak naprawdę będzie wkładane do tego auta?? Tak jak Wau napisał - nie jest to łatwe auto do nagłośnienia. Jeśli fundusze są ograniczone, to lepiej przeznaczyć max na przednie drzwi bo są mega upierdliwe - wielka dziura, nieregularne kształty blachy, tapicerka w całości na spinkach, tylko w okolicach rączek ze 3 śruby, z czego ja jedną mi się udało ukręcić i zostały tylko dwie.... Bagarek i jego wytłumienie to akurat najmniejszy problem tego autka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tam nie patrzałem co jest mocniejsze a co nie, miałem bmw e36 coupe to tam bylo 2,0 150 KM 6V to wiem po trochu co to moc :D

poszukam o tym wygluszeniu, a jak naprawde bedzie źle tak jak mowisz, to po ile mniej wiecej moze hulać teraz takie polo +/- ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzet jest juz skompletowany . Skrzynia z BR robiona na zamowienie pod głosnik STX-a GDN 30 500 2x4 AA wzmak jbl gto 3501 monoblok 2 ohm- 1x360W do tego na przód głosniki HSK 165. no musze przyznac dziura z przodu jest okropna :) ale co ja poradze ? nie sprzedam przecież autka z powodu drzwi... moje car audio nie sięga jakiejś ogromnej kwoty, chce zeby byl to mily uniwersalny sprzęt . tak jak juz mowilem , chce to zrobic matami oraz taśma armaflexa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imho, tragedii nie ma z tymi drzwiami, po prostu trzeba podskoczyć na jakiś złom i zaopatrzyć się w niezły kawałek blachy. Zrobić w tym dolnym otworze ze 3 wsporniki z pasków blachy od wewnątrz, a potem położyć na cały otwór połać blachy i złapać garścią blachowkrętów do rantu otworu w drzwiach i wsporników.

A górny otwór? Podobnie jak u mnie, a nawet ciut lepiej, bo cięgno nie idzie tu przez środek otworu, tylko górą i w sumie można zostawić dziurę w blasze w okolicach cięgna. Tapicerka u mnie też na bokach i górze trzyma się na 8 spinkach + 3 ledwo trzymające na dole + 2 śruby dobrze trzymające rączkę z klamką. Niektórzy słuchali mojego samochodu i jedynym problemem od niedawna jest lekko brzęczące cięgno u kierowcy. Do tego przy dobrym wykopie chodzi taki plastik biegnący przez cały dół drzwi, z którym się uporam kiedyś, jak będę robił komin.

Więc nie łam się chłopak, na pewno nie sprzedawaj samochodu z powodu trudnych drzwi. Dla pocieszenia, spójrz co mają chłopaki w Audi A3 i A4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...