facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

:)

Zdjęcie

Czemu panda i marabella są idealne do db dragu?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 tenga

tenga
  • Użytkownik
  • 248 postów
  • Lokalizacja:turek

Napisano 18 październik 2009 - 21:52

analizujac wyniki z finalów MP z katowic i wyniki jakie ludzie robia w europie zastanawia mnie czemu akurat w tych dwóch autach da sie wytworzyć najwieksze ciśnienie i czemu one sa idealne do db dragu?

#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

:)

#2 democar.pl

democar.pl
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 18 październik 2009 - 22:45

Moim zdaniem to najlepsze auto do dB Dragu. Dowodem tego było ¾ marabelek i pand w Hamburgu.
Auto jest konstrukcyjnie bardzo proste, małe, kanciate i dużo blachy. Są to pozytywy dla auta dbdragowego.
Nie ma lepszego moim zdaniem. Widać to też po wynikach. :hyhy:

#3 fanatix

fanatix
  • Użytkownik
  • 441 postów
  • Lokalizacja:Polska

Napisano 19 październik 2009 - 09:34

Moim zdaniem to najlepsze auto do dB Dragu. Dowodem tego było ¾ marabelek i pand w Hamburgu.
Auto jest konstrukcyjnie bardzo proste, małe, kanciate i dużo blachy. Są to pozytywy dla auta dbdragowego.
Nie ma lepszego moim zdaniem. Widać to też po wynikach. :hyhy:


Dokładnie sama blacha sladowe ilości plastiku, wszystko pod kątem, zero zaokrągleń.

#4 cursor

cursor
  • Użytkownik
  • 3041 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Racibórz

Napisano 19 październik 2009 - 10:10

No i cena zakupu też robi swoje :hyhy:
GTI fan(JBL, not VW) :-P
Shake the living - Wake the dead
Cerwin Vega

#5 Bzyku123

Bzyku123
  • Użytkownik
  • 375 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dębno

Napisano 21 październik 2009 - 22:15

Są to malutkie autka i robiąc w nich ściane zaraz za siedzeniami zostaje malutko miejsca w kabinie a wiadomo że im mniejsze autko tym większe ciśnienie się osiąga, no i jak takie autka startują w tak poważnych finałach to napewno ktoś już zmierzył ich częstotliwość rezonansową no i w każdym takim autku ta częstotliwość jest podobna, nie szukałem, ale napewno gdzieś w necie pisze ile wynosi

pozdro

#6 nero_partner

nero_partner

    LORD

  • Użytkownik
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:SR... 156,8db

Napisano 31 październik 2009 - 19:52

Są to malutkie autka i robiąc w nich ściane zaraz za siedzeniami zostaje malutko miejsca w kabinie a wiadomo że im mniejsze autko tym większe ciśnienie się osiąga

a cała masa ford courier, opel combo, renault rapid?? maja one jeszcze mniejsze kabiny i co najlepsze wiecej sprzętu napchasz do tyłu...

[ Dodano: 2009-10-31, 19:55 ]

no i w każdym takim autku ta częstotliwość jest podobna, nie szukałem, ale napewno gdzieś w necie pisze ile wynosi

z dojsciem do tego akurat to zaden problem, (zreszta jak chyba z kazdym autem)
wystarczy "różowy luft" zapodac
156,8db - Mistrz Polski 2012 - expert Easca -
151,9db @ 3kW - vice mistrz polski 2010 - amator 1-2 Easca -

#7 tenga

tenga
  • Użytkownik
  • 248 postów
  • Lokalizacja:turek

Napisano 31 październik 2009 - 21:06

[quote="nero_partner"][quote=Bzyku123]Są to malutkie autka i robiąc w nich ściane zaraz za siedzeniami zostaje malutko miejsca w kabinie a wiadomo że im mniejsze autko tym większe ciśnienie się osiąga[/quote]
a cała masa ford courier, opel combo, renault rapid?? maja one jeszcze mniejsze kabiny i co najlepsze wiecej sprzętu napchasz do tyłu...


popieram i dorzuce jeszczcze fiata cc :D

#8 williams

williams
  • Użytkownik
  • 330 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pabianice

Napisano 31 październik 2009 - 23:51

a co Wy na to żeby w nowym sezonie stanąć na lini cytrynką C 15 :D
www.rawitz.plp88rs
Steg K2.01 + 2x DEGO PO 650
Steg K2.04 + 2x Resonant Engineering SX 12"
HW Energetic SPV-60+120A+50mm2SUPER STREET 1-2 144,9dB- narazie

#9 dan124

dan124

    Szyderca

  • Użytkownik
  • 13296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano 01 listopad 2009 - 00:03

W klasie gdzie ma dojechać

na własnych kołach ?

To nieosiągalne :D

Chętnie posłucham systemu lepszego niż AMA do 350 złotych na nowych głośnikach z możliwością odkupienia
Odwilż ,odwilż oby wszystko nie popłyneło


#10 williams

williams
  • Użytkownik
  • 330 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pabianice

Napisano 01 listopad 2009 - 00:24

To nieosiągalne :D


Próbowałeś :D
www.rawitz.plp88rs
Steg K2.01 + 2x DEGO PO 650
Steg K2.04 + 2x Resonant Engineering SX 12"
HW Energetic SPV-60+120A+50mm2SUPER STREET 1-2 144,9dB- narazie

#11 dan124

dan124

    Szyderca

  • Użytkownik
  • 13296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano 01 listopad 2009 - 00:29

Z cytrynkami tak

a Ty :D

Chętnie posłucham systemu lepszego niż AMA do 350 złotych na nowych głośnikach z możliwością odkupienia
Odwilż ,odwilż oby wszystko nie popłyneło


#12 williams

williams
  • Użytkownik
  • 330 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pabianice

Napisano 01 listopad 2009 - 00:36

Jak mozna wyczytać z mojego postu, to są PLANY na sklecenie czegoś w c15.

I proszę nie łapać mnie za słówka


Ps. Jak sie skończyły te próby? :D
www.rawitz.plp88rs
Steg K2.01 + 2x DEGO PO 650
Steg K2.04 + 2x Resonant Engineering SX 12"
HW Energetic SPV-60+120A+50mm2SUPER STREET 1-2 144,9dB- narazie

#13 dan124

dan124

    Szyderca

  • Użytkownik
  • 13296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano 01 listopad 2009 - 00:54

Xantia padła na pysk i nie dała się podnieść .

Serio

Około 2-3 nad ranem

po wyjściu ze sztachoteki

na mazurach ( bez urazy ) :D

Fajnie było :hyhy:

Sorki za OT ale cytrynka nie może

się mi z niczym innym kojarzyć !

Dobrze że miłe damy były bardzo uczynne :rotfl:

Oj bardzo :D :D

Ps. nie mam nic do twojego projektu :D

Pozdro

Chętnie posłucham systemu lepszego niż AMA do 350 złotych na nowych głośnikach z możliwością odkupienia
Odwilż ,odwilż oby wszystko nie popłyneło


#14 dBmax

dBmax
  • Użytkownik
  • 366 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piotrków tryb.

Napisano 01 listopad 2009 - 09:49

to ja chętnie pomogę w takim planie

159,3 dB na razie
Wielokrotny Mistrz Polski i Europy w kategoriach ciśnieniowych  dB drag itd..


#15 tenga

tenga
  • Użytkownik
  • 248 postów
  • Lokalizacja:turek

Napisano 01 listopad 2009 - 13:34

a co bys chciał do tej cytrynki włozyć?

#16 williams

williams
  • Użytkownik
  • 330 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pabianice

Napisano 01 listopad 2009 - 13:38

Głośniki i wzmacniacze :D
www.rawitz.plp88rs
Steg K2.01 + 2x DEGO PO 650
Steg K2.04 + 2x Resonant Engineering SX 12"
HW Energetic SPV-60+120A+50mm2SUPER STREET 1-2 144,9dB- narazie

#17 dBmax

dBmax
  • Użytkownik
  • 366 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piotrków tryb.

Napisano 01 listopad 2009 - 16:56

podstawa to zasilanie i skrzynia czyli koncepcja projektu
reszta to drobiazg

159,3 dB na razie
Wielokrotny Mistrz Polski i Europy w kategoriach ciśnieniowych  dB drag itd..


#18 fanatix

fanatix
  • Użytkownik
  • 441 postów
  • Lokalizacja:Polska

Napisano 01 listopad 2009 - 17:10

Jeżeli jest czym zasilić i ma się co zasilać - to samochód jest nieważny.

#19 nero_partner

nero_partner

    LORD

  • Użytkownik
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:SR... 156,8db

Napisano 01 listopad 2009 - 19:35

Jeżeli jest czym zasilić i ma się co zasilać - to samochód jest nieważny

no i trzeba jeszcze zasilic to co ma zasilac
156,8db - Mistrz Polski 2012 - expert Easca -
151,9db @ 3kW - vice mistrz polski 2010 - amator 1-2 Easca -




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych