Skocz do zawartości

Kontrola poboru prądu (alternator).


rozek260
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór :) zaobserwowałem dziś takie zjawisko u mnie w hondzie ale to przez przypadek bo zamontowalem miernik w kabinie .

samochód zimny i wszystkie odbiorniki wyłączone ładowanie w granicach 14.2V 

-samochód zimny i włączony który kolwiek z odbiorników (światła, klima , radio) ładowanie w granicach 14.2V 

-samochód po nagrzaniu (temp. 80-90C) odbiorniki wyłączone ładowanie 12.6V 

I tu teraż ciekawostka 

-samochód po nagrzaniu i wystarczy uruchmienie jakiego kolwiek odbiornika (światła, radio itp.) ładowanie momentalnie rośnie z 12.6V na 14.2V. ponowne wyłączenie danego odbiornika powoduje spadek napięcia do 12.6V i tak można bawić w kółko .

 

Wyczytałem w necie że nowe hondy mają kontrolę poboru prądu ...

Teraz pytanie czy może jakiś magik się orientuję czy można to wyłączyć jakimś serwisowym komputerem ? 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tylko w hondzie ten regulator jest połączony z ECU ... bardzo głupie w obecnej sytuacji co najlepsze dowiedziałem cie o tym przez przypadek bo zamontowalem miernik w kabinie :D 

Pozostsje mi mieć zawsze włączone światła albo dmuchawe. Nie mogę pojac po jaki kij to jest zrobione chyba że w celu oszczędności piwa na postoju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...