zziajany Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Hej jeżeli ktoś z was ma altek od Artura z 2loud4you jak się wam spraują owe altki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 13 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 Ja miałem ze starych wypustów tych rzekomo 250A z Laguny. Regulatory dodaje kiepskie a same altki to opinie różne... Mój tylko ładnie wyglądał a od startu sprzęgło alternatora było w średniej kondycji chwile później wytarły się szczotki i tak w kółko Znajomy ma z tych nowych wypustów 350+ które realnie tak oo oddają w samochodzie Ma problem z ładowaniem w sensie na jałowych alternator w ogóle nie ładuje trzeba trzymać minimum 1100rpm i nie ważne jaki regulator zakładaliśmy bo robiłem mu przekładkę mojego produkcji Bartosza Sz. problem nie zniknął. Polecam kupić zdrową 180A nawet po regeneracji jeśli to VAG (400pln takie) dołożyć regulator Bartka za około 200pln i mieć 200+A z wyższego ładowania dużo tańszym kosztem. Jeśli to inna grupa samochodów adekwatnie kupić zdrowy możliwie największy altek dołożyć regulator i cieszyć się zaoszczędzonymi pieniędzmi Do Vag fajna opcja to 220A np z Q7 ale są już cholernie ciężko dostępne albo kosztują krocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zziajany Opublikowano 13 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 Ja właśnie do Focusa2.5 tam największy już mam 150A więc kokosów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 150A wystarczy do kulturalnego grania. Zakładając średnią sprawność wzmaków na 65%, bo masz A/B i D, to czysta moc scyluje gdzieś przy 900~950W dla całego zestawu. Przy 13.8V i 100A. Bo te 50A trzeba pozostawić do właściwego funkcjonowania auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Może poszukaj czegoś z Volvo. Silniki w tych Fordach to twór Volvo właśnie. A nuż miały większe alternatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zziajany Opublikowano 14 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 6 godzin temu, szymin89 napisał: Może poszukaj czegoś z Volvo. Silniki w tych Fordach to twór Volvo właśnie. A nuż miały większe alternatory. Właśnie gabarytowo nie mam miejsca na inny większy 😤 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 15 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2022 Dużo większy nie będzie. O ile w Volvo były większe altki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unserx Opublikowano 18 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2023 W dniu 13.11.2022 o 11:41, DiiLZone napisał: Ja miałem ze starych wypustów tych rzekomo 250A z Laguny. Regulatory dodaje kiepskie a same altki to opinie różne... Mój tylko ładnie wyglądał a od startu sprzęgło alternatora było w średniej kondycji chwile później wytarły się szczotki i tak w kółko Znajomy ma z tych nowych wypustów 350+ które realnie tak oo oddają w samochodzie Ma problem z ładowaniem w sensie na jałowych alternator w ogóle nie ładuje trzeba trzymać minimum 1100rpm i nie ważne jaki regulator zakładaliśmy bo robiłem mu przekładkę mojego produkcji Bartosza Sz. problem nie zniknął. Polecam kupić zdrową 180A nawet po regeneracji jeśli to VAG (400pln takie) dołożyć regulator Bartka za około 200pln i mieć 200+A z wyższego ładowania dużo tańszym kosztem. Jeśli to inna grupa samochodów adekwatnie kupić zdrowy możliwie największy altek dołożyć regulator i cieszyć się zaoszczędzonymi pieniędzmi Do Vag fajna opcja to 220A np z Q7 ale są już cholernie ciężko dostępne albo kosztują krocie. Właśnie zamontowałem alternator od 2loud4you do bmw e39 i jest dramat, na jałowych obrotach nie ładuje a po podwyższenia obrotów straszne skoki napiecia do 16v. Pisałeś o innych regulatorach napięcia, gdzie mogę je znaleźć ewentualnie skontaktować z Bsrtoszem Sz.? Chciałbym jakoś wykarmić audio o mocy ok. 2000 W RMS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Widziałem na CA Polska na fb Twój post. Najlepiej skontaktuj się z Bartoszem Sz. bezpośrednio na messengerze to ogarnie Ci poprawny regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 (edytowane) Ja do <2,5kW mam oryginalny Valeo 180A z grupy wag.. Custom na regulatorze Bartka i Alternatorze mitsubishi leży i czeka, widziałem że to dobrze działa (ale osobiście, puki co mało przekonany jestem). U mnie trzeba przerabiać łapę alternatora, albo podświadomie szkoda mi staruszka męczyć: Kicker kx2500.1..;) Edytowane 19 Lutego 2023 przez jurand87sca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.