Skocz do zawartości

Alternator


zziajany
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem ze starych wypustów tych rzekomo 250A z Laguny. Regulatory dodaje kiepskie a same altki to opinie różne... Mój tylko ładnie wyglądał a od startu sprzęgło alternatora było w średniej kondycji chwile później wytarły się szczotki i tak w kółko :) Znajomy ma z tych nowych wypustów 350+ które realnie tak oo oddają w samochodzie :P Ma problem z ładowaniem w sensie na jałowych alternator w ogóle nie ładuje trzeba trzymać minimum 1100rpm i nie ważne jaki regulator zakładaliśmy bo robiłem mu przekładkę mojego produkcji Bartosza Sz. problem nie zniknął. 

 

Polecam kupić zdrową 180A nawet po regeneracji jeśli to VAG (400pln takie) dołożyć regulator Bartka za około 200pln i mieć 200+A z wyższego ładowania dużo tańszym kosztem. Jeśli to inna grupa samochodów adekwatnie kupić zdrowy możliwie największy altek dołożyć regulator i cieszyć się zaoszczędzonymi pieniędzmi :) 

 

Do Vag fajna opcja to 220A np z Q7 ale są już cholernie ciężko dostępne albo kosztują krocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150A wystarczy do kulturalnego grania.

Zakładając średnią sprawność wzmaków na 65%, bo masz A/B i D, to czysta moc scyluje gdzieś przy 900~950W dla całego zestawu.

Przy 13.8V i 100A.

Bo te 50A trzeba pozostawić do właściwego funkcjonowania auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
W dniu 13.11.2022 o 11:41, DiiLZone napisał:

Ja miałem ze starych wypustów tych rzekomo 250A z Laguny. Regulatory dodaje kiepskie a same altki to opinie różne... Mój tylko ładnie wyglądał a od startu sprzęgło alternatora było w średniej kondycji chwile później wytarły się szczotki i tak w kółko :) Znajomy ma z tych nowych wypustów 350+ które realnie tak oo oddają w samochodzie :P Ma problem z ładowaniem w sensie na jałowych alternator w ogóle nie ładuje trzeba trzymać minimum 1100rpm i nie ważne jaki regulator zakładaliśmy bo robiłem mu przekładkę mojego produkcji Bartosza Sz. problem nie zniknął. 

 

Polecam kupić zdrową 180A nawet po regeneracji jeśli to VAG (400pln takie) dołożyć regulator Bartka za około 200pln i mieć 200+A z wyższego ładowania dużo tańszym kosztem. Jeśli to inna grupa samochodów adekwatnie kupić zdrowy możliwie największy altek dołożyć regulator i cieszyć się zaoszczędzonymi pieniędzmi :) 

 

Do Vag fajna opcja to 220A np z Q7 ale są już cholernie ciężko dostępne albo kosztują krocie.

Właśnie zamontowałem alternator od 2loud4you do bmw e39 i jest dramat, na jałowych obrotach nie ładuje a po podwyższenia obrotów straszne skoki napiecia do 16v. Pisałeś o innych regulatorach napięcia, gdzie mogę je znaleźć ewentualnie skontaktować z Bsrtoszem Sz.? Chciałbym jakoś wykarmić audio o mocy ok. 2000 W RMS 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do <2,5kW mam oryginalny Valeo 180A z grupy wag.. Custom  na regulatorze Bartka i Alternatorze mitsubishi leży i czeka, widziałem że to dobrze działa (ale osobiście, puki co mało przekonany jestem). U mnie trzeba przerabiać łapę alternatora, albo podświadomie szkoda mi staruszka męczyć: Kicker kx2500.1..;)

Edytowane przez jurand87sca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...