Skocz do zawartości

Jakie radio do słuchania muzyki?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy i zielony w specyfikacjach radia i mam związku z tym pytanie jakie radio wybrać znalazłem takie Kenwood KDC-X5200BT za 679 zł.  I nie wiem czy się zdecydować radio nowe czytałem opinie i pisali że to dobry model chyba że macie inne sugestie. Co do ceny nie chciał bym przekroczyć tych 680 zł. Muzyki bym słuchał z telefonu przez jack albo przez USB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że post pod postem ale mam problem z podłączeniem radia. Chciałem podłączyć radio do seata Leona 2 za pomocą przejściówki z oryginalnego wejścia na iso ale nie działa radio. Sprawdziłem na drugim samochodzie i na tej samej przejściowce radio działa. Dodam że prąd jest w seacie. Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączył dobrze bo sprawdzał miernikiem i nie pobiera prądu. Ale mam problem chciałem podłączyć karte pamieci przez czytnik usb i radio nie wyszukuje mi przenośnej pamięci. Podłączyłem telefon przez usb to tylko ładuje a muzyki nie można słychać przez usb. Czego to jest wina jakiś specjalny format pendrive musi być? Dodam że przez bleutooth działa muzyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, soleks napisał:

Podłączył dobrze bo sprawdzał miernikiem i nie pobiera prądu. Ale mam problem chciałem podłączyć karte pamieci przez czytnik usb i radio nie wyszukuje mi przenośnej pamięci. Podłączyłem telefon przez usb to tylko ładuje a muzyki nie można słychać przez usb. Czego to jest wina jakiś specjalny format pendrive musi być? Dodam że przez bleutooth działa muzyka.

Poczytaj manuala radia odnośnie akceptowanych typów plików i nośników pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, soleks napisał:

Sprawdziłem na wszystkich formatach audio i nie wyszukuje żadnych plików, muszę zobaczyć na innym pendrive może będzie działać.