Skocz do zawartości

Sub do Toyoty highlander 2021 z JBL


Rekomendowane odpowiedzi

W przypadku chęci rozbudowy systemu, to musisz brać pod uwagę:

 

Uwagi dla systemu hybrydowego.

Hybrydowy, gazowo-elektryczny napęd hybrydowy sprawia, że ​​wymiana zestawu stereo jest nieco bardziej skomplikowana. Jak można się spodziewać, hybrydowe Highlandery zawierają bardzo czułą elektronikę, więc oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać:

  • Do testowania przewodów używaj wyłącznie miernika uniwersalnego i NIGDY nie używaj lampki kontrolnej do testowania przewodów w tym pojeździe. Może to spowodować poważne (przez co rozumiemy niebezpieczne i kosztowne) szkody.
  • Hybryda nie jest samochodem do wyboru, jeśli chcesz zbudować potężny system audio. Duży pobór prądu przez system stereo o dużej mocy nie jest dobrą rzeczą dla systemu hybrydowego, więc nie przekraczaj 30-amperowego poboru prądu lub 350-watowej mocy znamionowej RMS.

Tekst w wolnym tłumaczeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku chęci rozbudowy systemu, to musisz brać pod uwagę:

 

Uwagi dla systemu hybrydowego.

Hybrydowy, gazowo-elektryczny napęd hybrydowy sprawia, że ​​wymiana zestawu stereo jest nieco bardziej skomplikowana. Jak można się spodziewać, hybrydowe Highlandery zawierają bardzo czułą elektronikę, więc oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać:

  • Do testowania przewodów używaj wyłącznie miernika uniwersalnego i NIGDY nie używaj lampki kontrolnej do testowania przewodów w tym pojeździe. Może to spowodować poważne (przez co rozumiemy niebezpieczne i kosztowne) szkody.
  • Hybryda nie jest samochodem do wyboru, jeśli chcesz zbudować potężny system audio. Duży pobór prądu przez system stereo o dużej mocy nie jest dobrą rzeczą dla systemu hybrydowego, więc nie przekraczaj 30-amperowego poboru prądu lub 350-watowej mocy znamionowej RMS.

Tekst w wolnym tłumaczeniu :)

Crutchfield? W Priusie gral uDimensio jr 4-300 i spectron 2107 zmostkowany 240W i sie nie posypalo :) Ale oczywiscie nie ma co przesadzac i trzeba uwazac.

To musisz jeszcze sprawdzić ilu ohmowy i ilu cewkowy jest ten jbl

Dwie cewki - obstawiam ze 2ohm (tej informacji nie podaja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma w Priusie setup pseudo SQ, trzy wzmacniacze, sub Rockforda, bez żadnej D klasy, wszystko na eksponatach koło 20 letnich w AB. Napierdala to strasznie, fala basu życie kończy daleko za samochodem, od kilku lat nic się nie dzieje, raczej w highlandreze jest mocniejsza instalacja niż w prusaku więc budując setup tam z użyciem mózgu nic nie powinno się wydarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crutchfield?

Si.

Natomiast prawdopodobnie oczujnikowanie systemu hybrydy i oprogramowanie nie będzie tolerować ewentualnego pulsowania ponad ustalony poziom i czas - nawet w niewielkim zakresie - napięcia w systemie.

Może to być traktowane jako awaria i całość wejdzie albo w stan blokady, albo w stan awaryjny.

A czy coś może się uszkodzić?

Trudno powiedzieć. Ewentualnie wykasowanie i inspekcja może być naliczona jak za mokre żyto... bo np. tylko Service może tego dokonać.

 

Dlatego zapewne sugerowany prąd 30A daje 100% pewności nie zadziałania oprogramowania dbającego o system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Si.

Natomiast prawdopodobnie oczujnikowanie systemu hybrydy i oprogramowanie nie będzie tolerować ewentualnego pulsowania ponad ustalony poziom i czas - nawet w niewielkim zakresie - napięcia w systemie.

Może to być traktowane jako awaria i całość wejdzie albo w stan blokady, albo w stan awaryjny.

A czy coś może się uszkodzić?

Trudno powiedzieć. Ewentualnie wykasowanie i inspekcja może być naliczona jak za mokre żyto... bo np. tylko Service może tego dokonać.

 

Dlatego zapewne sugerowany prąd 30A daje 100% pewności nie zadziałania oprogramowania dbającego o system.

 

Napęd hybrydowy nie ma bezpośredniego połączenia z instalacją 12V poza tym 1 czy 2 kW, które byś użył do zasilenia wzmacniaczy to jest nic w porównaniu do poboru MG1.

 

To co ogranicza w samochodach z napędem hybrydowym to moc przetwornicy DC-DC (napięcie pakietu na 12V).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...