Skocz do zawartości

nowe nagłośnienie w Peugeot 407


Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

Jestem początkujący w tym temacie więc proszę o cierpliwość, ja postaram się o trochę pokory :)

Buduję swoje pierwsze car audio do Peugeota 407. Mam w nim już 6 fabrycznych głośników: dwa tweetery w przodzie i cztery średnio/nisko-tonowe głośniki po jednym każde z bocznych drzwi.
Nie sprawdzałem co to za głośniki, wiem tylko że to nie są fabryczne JBL tylko jakieś inne, fabryczne. Chciałbym je zostawić i dołożyć do tego subwoofer do bagażnika.
Znalazłem kilka fajnych subików co mi się podobają:
Aktywny:
https://allegro.pl/oferta/pioneer-ts-wx300a-skrzynia-basowa-aktywna-1300w-7745864881?reco_id=74cc4f19-aca5-11eb-860e-40a6b731fc40&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017
Pasywny:
https://allegro.pl/oferta/skrzynia-pioneer-ts-a30s4-bassreflex-mdf-1400w-8801999076

Byłbym bardziej za aktywnym bo mniej roboty. Co o nich sądzicie?
Kolejne pytanie jakie radio (najlepiej bluetooth) pod suba aktywnego/pasywnego z jakimś wzmacniaczem i te 6 głośników?
Mam fabryczne radio (blaupunkt rd4 n2) i te głośniki pod radio podpięte. Wyjścia do suba/ wzmacniacza zewnętrznego nie ma więc chce kupić nowe radio.
Też pytanie jaką impedancję radia ma być?
Ogólnie zależy mi by to co kupię dało się wyjąc i do innego auta dać. Za radio, subwoofer i wzmacniacz gotów jestem dać 1000zł, może trochę więcej.
W wygłuszanie, wytłumianie, średnie, wysokie tony na razie się nie bawię, chcę zostawić to co jest.
Za każdą pomoc z góry dziękuję!


post-29853-0-27704200-1620112677_thumb.jpg

Auto z 2006 roku

post-29853-0-27704200-1620112677_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach