Skocz do zawartości

Radio Pioneer wydaje z siebie dziwne dźwięki w losowych momentach


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko!

To mój pierwszy post tutaj i jednocześnie jestem skromnym kierowcą szukającym pomocy, nie jestem ekspertem w temacie więc proszę o wyrozumiałość :)

Starałem się szukać odpowiedzi na mój problem w Internecie, ale bez skutku - nawet nie bardzo wiem jak sformułować zapytanie.

 

Przechodząc do sedna: jestem posiadaczem radia Pioneer DEH-S100UB oraz pojazdu Seat Leon I rocznik 2004 (jeśli to ma znaczenie).

Radio zakupione i zamontowane około 2 lata temu (przełom 2018/2019). Używałem radia głównie do odtwarzania muzyki z pendrive i przez 1,5 roku działało to bez zarzutu.

Po tym czasie zaczęły się dziać dziwne rzeczy, mianowicie radio potrafiło w losowym momencie przełączyć na kolejną piosenkę oraz doszły sporadyczne dźwięki, tak jakby wiejski DJ skreczował płytą. Na początku mi to nie przeszkadzało, ale z biegiem czasu dźwięki te pojawiały się coraz częściej, aż do dzisiaj kiedy postanowiłem coś w końcu z tym zrobić (a że nie mam pomysłu o co może chodzić to zwracam się do Was).

Tutaj uwieczniłem na nagraniu jak to brzmi:

Dodam, że dzieje się to w losowych momentach, w losowych piosenkach. Nie potrafię stwierdzić jaki i czy jest jakiś wspólny mianownik. Czasem od włączenia zapłonu do końca trasy nie przydarzy się to ani razu, a czasem od razu po załączeniu radia witają mnie te zwariowane dźwięki. Ostatnio zauważyłem nowy symptom choroby - 2 albo 3 razy zdarzyło się, że kolejna piosenka na liście odtwarza się w niesamowicie zwolnionym tempie (tego jeszcze nie udało mi się nagrać, bo i nawet nie wiadomo kiedy wystąpi)

I tutaj rodzi się moje pytanie: Jaka jest tego przyczyna i jak to cholerstwo usunąć? :)

 

Mam dwa pomysły co może być nie tak:

1. Końcówka mocy w radiu już wysiada, co wydaje się dość absurdalne przy dość nowym radiu.