Skocz do zawartości

Talisman - Sebek


SebekDS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Sam tego nie ogarnę... Zresztą przy takich małych stykach odchodzący przewód przy „gimnastyce” montażowej może się upindolić... Liczyłem, ze uda się znaleść coś w rodzaju przedłużacza podobnie jak do karty microSD.

 

post-19389-0-29551700-1610653232_thumb.jpeg

 

Sam wyświetlacz wstępnie planuje upchnąć w tej części nawiewu:

 

post-19389-0-62087100-1610653276_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej jak by jednak gdzieś w sufit trafił tak jak wspominałeś, okolice lusterka itd

Oczywiście łatwo nie będzie bo trzeba sporo przedłużyć kabli itp ale przecież wiemy że lubisz kombinacje alpejskie [emoji2957]

 

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby masz rację ale jak by to jakimś klejem zabezpieczyć to może by nic sie nie urwało. Nie chcesz może wyświetlacza w całą kratkę wmontować i ją zaślepić?

Miałem kiedyś navi w kratce i wyświetlacz szlag trafił od ogrzewania...

Wyświetlacz ma 2,4” więc to będzie połowa wysokości całej kratki. Przebuduje tunel tak, aby powietrze kierowane było tylko doną częścią, będzie więc wydmuchiwanie pod wyświetlaczem. Zastanawiałem się tylko czy odizolować termicznie tunel ale chyba nie zaszkodzi.

Lepiej jak by jednak gdzieś w sufit trafił tak jak wspominałeś, okolice lusterka itd

Oczywiście łatwo nie będzie bo trzeba sporo przedłużyć kabli itp ale przecież wiemy że lubisz kombinacje alpejskie [emoji2957]

 

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Wyszpachluje dwa warianty i będę mierzył, kabli nie będzie dużo, zasilanie i 6 żył sterujących, optyka puściłbym już dachem do bagażnika. Minus tego rozwiązania to bardzo wystający element jeśli chciałbym zachować przyjemny dla oka kąt umiejscowienia wyświetlacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Co prawda w piwnicy leżą już dystanse ukośne z polietylenu PE1000 jednak coraz bardziej chodzą mi po głowie komory, czy 8L jak podaje producent dla Brax ML6P to nie za mało? Na pewno nie jeden z Was już to ćwiczył.

Tylko komory! jakosc, dynamika w porownaniu do drzwi jest rewelacyjna. Ilosc czasu poswieconego na zrobienie drzwi prawie rowna sie ilosci czasu jaka poswiecilem na zrobienie komor.

 

Cos takiego ulepilem:

 

post-19646-0-80774000-1613915805_thumb.jpg post-19646-0-63893500-1613915833_thumb.jpg

post-19646-0-22805500-1613915858_thumb.jpg post-19646-0-46236100-1613915878_thumb.jpg

post-19646-0-63943400-1613915898_thumb.jpg post-19646-0-66493400-1613915919_thumb.jpg

post-19646-0-67539800-1613915936_thumb.jpg post-19646-0-37428900-1613915957_thumb.jpg

post-19646-0-02665900-1613915987_thumb.jpg post-19646-0-32524700-1613916009_thumb.jpg

post-19646-0-36400500-1613916027_thumb.jpg post-19646-0-98895200-1613916045_thumb.jpg

post-19646-0-08392600-1613916062_thumb.jpg

 

Wyszlo w okolicach 9L brutto, Reckhorn D165 potrzebuje min. 6L.

 

Boczek drzwi dzielony jest teraz na dwie czesci, gorna zostaje a komore mozna zdemontowac w kazdym momencie bez sciagania calego boczka.

 

W razie potrzeby mozna latwo wrocic do stanu fabrycznego zakladajac inny boczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę musiał zostawić fabryczny wygląd z uwagi na gwarancje i fakt, ze może się ona przydać patrząc na markę. Drzwi w Talismanie są bardzo niewdzięczne wiec czasowo wyjdzie na to samo ;)

Tu masz teoretyczną charakterystykę w 8 litrach.

Za nisko to nie schodzą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello. 

 

Trudność  przygotowania drzwi standardową  metodą w Talismanie wynika z bardzo kiepskiego dostępu do wnętrza i złożonej wewnętrznej konstrukcji z wieloma zakamarkami .

Aby uzyskać poziom grania w przedziale jak z komór trzeba mnóstwo  gimnastyki ,samozaparcia i pietyzmu .

Nie oznacza to że jest to niemożliwe . W tamtym roku praca nad takimi drzwiami  sprawiła mi sporo frajdy .

Ale wyklejenie  pod uszczelkę szyby oraz wszystkiego  w obrebie klamki to już poziom  człowiek guma :-) 

Lecz nie "wyklejenie " jest tu kłopotlwe ale dokładne wywałkowanie maty. Kożystałem z przedłóżek i różnych rodzai wałka i wspomagaczy . Do tego  niezbędne jest usztywnienie miejsca  osadzenia przetwornika oraz  zamknięcie  gwarantujące odpowiedni efekt  całej pracy .

 Na pocieszenie jest fakt że za przetwornikiem nie trzeba nic wycinać ,światło otworu jest tylko nieznacznie przesłonięte poprzez mechanizm a sama blacha w miejscu osadzenia  głośnika jest zmyślnie wyprofilowana .

 

Poniżej wyklejenie "rynienki" wzmocnienia drzwi .

 

Dlatego kibicuje  projektowi   :ok:  

 

qjpJY40AIy7DlB517jthhsfwmZo5AJO-f3yxW7j6

 

 

Edit :  Tonio - świetna robota! Mega komory !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na razie to jest tylko zewnętrzna skorupa, zrobiłem to głównie dlatego żeby zweryfikować ile litrów może wyjść, jak będzie z 12-13L to jadę dalej z tematem, jeśli nie to woofery trafią w nogi, pod dywanem jest ogromna przestrzeń która da się zaadoptować. Uformowalem z tektury stelaż z lekkim nachyleniem do góry i w tył auta, na zdjęciu tego nie widać jednak wzgledem ori boczka to jakieś 15 stopni.

 

Bawił się ktoś tkaniną węglową przy konstrukcji skrzyni/komór? Różnica w cenie materiałów jest ogromna jednak nie wiem, czy efekt nie będzie identyczny jak przy zastosowaniu większej ilości mat szklanych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...