Skocz do zawartości

Ford S-Max


grissley
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Prosta wrzutka w aucie drugiej połówki.

Radio Ownice C500+, głośniki Eton POW 650, zwrotki Quantum ESX, wzmacniacz Sony XM 4520.

Wzmacniacz wleciał do schowka pod nogami tylnego pasażera (nic większego się tam nie mieściło), a zwrotki w puste przestrzenie w podszybiu.

Głośniki wchodzą w standardowe miejsca przy zastosowaniu podwójnych pierścieni (na "standardowych" jest za płytko). Ponieważ głośnik minimalnie przesuwa się w przód i do dołu, poprzewiercałem "ślepe" otworki w maskownicach w dolnych przednich ich rogach.

Reszta widoczna na zdjęciach :)

 

85a53676d86743dfgen.jpg

 

5639f40eec7f9032gen.jpg
 
df361e72088a4d45gen.jpg
 
Te dolne blachy musiały niestety wylecieć - źle wyprofilowałem i boczek nie dochodził. Nie było czasu na poprawkę, więc ostatecznie zostały tylko te tylne.
 
 
 

8e6bffdb11004fecgen.jpg

 

acb129c1945b20cfgen.jpg
 
cc16fede7a4a3fc1gen.jpg
 
352a0e02bf9f3ea4gen.jpg
 
588ebcc3229819a1gen.jpg
 
 
Chińczyk występuje tylko w wersji czarnej, więc przy okazji do wymiany poszła też ramka tunela, klapka popielniczki (popielniczkę zastąpił mini panel) oraz zaślepka pod ręcznym:
147e953bddad2667gen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tweeter siedzi w miejscu fabrycznym, czyli w desce, czyli wali w szybę.

Pomiędzy zegarami nic mi się nigdy radiowego nie wyświetlało, więc jest bez zmian ;)

To najprostsza wersja wyświetlacza, mam tam tylko datę, godzinę, przebieg i jeden wybrany parametr wskazań komputera.

Za to na monitorze radia wyświetlają mi się ustawienia klimy, jak zmieniam temp albo siłę nawiewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo, to czyli tak sobie dowolnego radia nie można wstawić ponieważ wyświetlacz spełnia 2 funkcje?

 

Nie wiem o co chodzi ;)

W niektórych S-Maxach między zegarami jest rozbudowany wyświetlacz i wówczas informacje z radia niefabrycznego się na nim nie pokazują.

Ja mam taki prosty, na którym informacji z radia nigdy nie było, więc nie ma problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi ;)

W niektórych S-Maxach między zegarami jest rozbudowany wyświetlacz i wówczas informacje z radia niefabrycznego się na nim nie pokazują.

To się zwie Ford Convers+

Po usunięciu takiej jednostki tracisz na przykład czujniki parkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie - ja mam czujniki nieseryjne, więc tez nie ma problemu.

Ludzie z seryjnymi czujnikami obchodzą ten problem dodając buzzer, podobno to dość proste.

Wyświetlanie inf z radia za to odpada - podobno żadne chińczyk oprócz ownice sobie z tym nie radzi, a odnośnie ownice krążą sprzeczne opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o przód/tył, to dodają dwa buzzery.

A jeśli masz jeszcze rozróżnienie lewo/prawo, no to tę funkcję pewnie się traci.

Ale to chyba niewielka cena - ten chińczyk u mnie jest naprawdę fajny - internet, nawigacja, yanosik, bt-audio, CAN, OBD itp etc itd. I do tego gra całkiem nienajgorzej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Za to na monitorze radia wyświetlają mi się ustawienia klimy, jak zmieniam temp albo siłę nawiewu.

Z tego co napisales to myślałem że wyświetlacz radia spełnia dwie funkcje, czyli służy do obsługi radia i nawiewu.

 

MAXAM a Ty masz jakieś niefarbryczne CA w swoim smax?

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisales to myślałem że wyświetlacz radia spełnia dwie funkcje, czyli służy do obsługi radia i nawiewu.

 

Nie, to jest bonus chińczyka - sczytuje sobie z CAN i jak coś zmieniam w klimie to pokazuje się to także na chińczyku (na radiu fabrycznym tego nie było, nie było zresztą nawet gdzie).

 

Fotka nocna z widocznym panelem w miejscu popielniczki:

 

 

f3aac8ec78c4aeedmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi jest, nie tak łatwo go dostać, no i musi być z przedlifta (inny kształt niż w polifcie)

Nie chciało mi się ;)

Zwłaszcza, że srebrny jakoś-tam koresponduje wizualnie ze srebrną listwą powyżej, nie jest źle ;)

A nie prościej go sobie przemalować?

 

MAXAM a Ty masz jakieś niefarbryczne CA w swoim smax?

Nie, ja mam jednostkę fabryczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam panel kosztuje w okolicach 150-200 pln - kształt ma identyczny jak przedliftowy. Trzeba wenętrze starego przełożyć do nowego, czarnego panela i wszystko śmiga. Roboty na dobre 2 minuty ;)

Pomalować można, ale wówczas tracimy ikonki, które znajdują się na przyciskach.

Wiem, bo sam to u siebie wykonałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


To się zwie Ford Convers+

Po usunięciu takiej jednostki tracisz na przykład czujniki parkowania.

 

Niestety się nie zgodze po zastosowaniu odpowiedniego Chińczyka czujniki pozostają bez zmian ponadto zaczynaja się również pokazywać na ekranie Chińskiej jednostki :) Ponadto jedynie co tracisz to RDS na Conversie pozostaje tylko informacja o danej stacji czyt. wybrana fala.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...