Skocz do zawartości

Mehow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pozazdrościć !! 

Też mi sie marzy drugie auto klasyka jak stare audi v8 czy e34 pod audio może kiedyś :P 


rok bez CA wytrzymałem i to bez większego bólu :)

Jak codziennie ktoś robi to zawodowo różne fury to co tu ubolewac :P gorzej z ubolewaniem nie majac czasu na swoje auto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Środek w świetnym stanie, auto nietuzinkowe, ale zdaje się kapryśna Bella, jak większość starszych aut. Niewiele zostało ich jeżdżących. Ciekawe jak tam drzwi wyglądają pod tapicerką ?

 

U nas jest ich bardzo mało. Na zachodzie jeszcze idzie ustrzelić ładną sztuke. Ceny dla mojego pocieszenia zaczęły rosnąć w mniej więcej w chwili kiedy swoją kupiłem. 

Tapicerki juz dawno miałem zdjęte. Tragedii jakieś strasznej nie ma ale komór nie będzie.

 

 

Jaki materiału używasz do obijania?

 

Volkswagenowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po włożeniu wszystkiego tyłek siada prawie 3cm.

Ale ja to przewidziałem i uprzednio przystosowałem zawieszenie do tej zabudowy :)

Znam ten ból. Sam mam auto na dużym kółku, lekko obniżone i prowadzenie na zakrętach jest dla mnie ważne i właśnie tu zawsze pojawia się zgryz jak pogodzić dobór klocków i ich umieszczenie, żeby jak najmniej wpływało to na właściwości jezdne. Nie jest niestety łatwo fizykę oszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! Złote ramki! Ponoć nie lada gratka. ! Zabudowa idealna, a bagażnik faktycznie mocno nie wdzięczny. 12 czy 24v?

 

Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka

Tak złote... ciężko ustrzelić. Dwa lata się rozglądałem. Miała być czerwona, czarne sportowe skóry, złote listwy i Vka. I jest taka.

"Niestety" tylko 12 ale za to jest znacznie bardziej przyjazna w serwisie i ma lepszy dół a ja w zasadzie to w 90% poruszam się po mieście.

Ten materiał można dostać normalnie na rynku czy trzeba mieć "wujka" w fabryce Volkswagena?

Raczej nie. Mają to u mnie w lokalnej hurtowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wyglada przepieknie. Sylwetka jest niemozliwa,zwlaszcza na tym zawieszeniu.

Ale jak na tym jezdzic? :D

 

Mialem przez 3 lata a6 c6 na fabrycznym zawieszeniu s-line,bron Cie panie boze przed taka taczka,nigdy wiecej,ale takiej gleby to juz sobie kompletnie nie wyobrazam do jazdy na codzien,zwlaszcza w Polsce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mehow - pytanie trochę z innej beczki - widziałem w innych Twoich projektach, że obudowy na tweetery/średniaki robisz jako osobny element, nie scalasz ich na stałe ze słupkiem jak to robi większość osób. Pytanie w jaki sposób formujesz podstawę takiego elementu, chodzi mi o część która się styka ze słupkiem i jest do niego odpowiednio wyprofilowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...