mpDante Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Wymieniałem dzisiaj akumulator i może przypadkowo, ale okazało się, że przestał mi grać subwoofer (słuchać tylko ciche pyrkanie)... Napięcie do wzmacniacza dochodzi, ale po włączeniu radia i sprawdzeniu napięcia na wzmacniaczu mam ok.3,3V... jestem laikiem w tych sprawach, więc nawet nie wiem czy to dobrze czy źle W każdym razie, wzmacniacz to Crunch Blackmaxx, głośnik REX-8s. Będę wdzięczny za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankus Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 1. Przedstaw się w odpowiednim dziale.2. Sprawdź kabel przy akumulatorze, nie masz napięcia na wzmacniaczu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szlapa4 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 powinno być 12, 7 na spoczynku i 13,8v -14,4 na włączonym silniku ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpDante Posted December 4, 2014 Author Share Posted December 4, 2014 @Jankus: Już naprawiłem swoje przeoczenie (pkt.1) Napięcie na wzmacniacz idzie poprawne, ale jak włączę radio to miernik pokazuje już ok.3,3V.Bezpieczniki całe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slim555 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Jaki masz bezpiecznik na kablu zasilającym?U mnie kiedy miałem bezpieczniki rurkowe, niby bezpiecznik wyglądał na cały, ale nie przewodził tak jak należy, po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...