csbiczek Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 no dobra ale jak duży aku będzie potrzebny?40x20x25cm... wysil się i poszukaj a nie czekaj aż ktoś poda gotowca na tacy! Leniu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 użyj opcji szukaj masz podobnych tamatow na temat podobnego sprzetu oraz co i jaki aku dobrac bo jeśli wiesz kwasiak i agm połaczony razem będą się na wzajem rozładowywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 spoko leń to moje drugie imię damian2933 na początek jednak myślałbym o drugim kwasiaku ewentualny upgrade zostawię na później by moc wszystko ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Pierw zacznij od ogarnięcia elektrowni potem martw się sprzętem bo bez elektrowni długo nie pociągniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 no właśnie poszedłem troszkę w drugą stronę sprzęt już jest i teraz o prąd trzeba się martwić ale jest plan altek 180A plus dwa aku i powinno być ok przynajmniej tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Nie baw się w 180A kupuj od razu 210A Hitachi z laguny ew z Vw 220A Valeo w zależoności jakie mocowania ci bardziej spasują i podstawa big 3 na 50-70mm2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 no właśnie kwestia mocowań tu najbardziej wchodzi w grę bo 180A idzie od passata i pasuje bez problemu inny muszę sprawdzić i kabelek oczywiscie 53mm ofc przyjdzie a do połączenia obu aku jaki byś zalecił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 U mnie sprzęt jak w podpisie. Alternator 180A z passata, z przodu 70Ah AGM od Zapa, z tyłu AGM 35Ah Hollywooda. No i oczywiście wymienione kable pod maską .Prądu nie brakuje, akumulatory ładują się mimo krótkich dystansów. Ale może nie słucham jakoś bardzo głośno...Akumulatory łączysz oczywiście równolegle... Pomyśl także nad przekaźnikiem żeby nie były cały czas spięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 m2c a jaki przekroj kabla uzyles do polaczenia tych dwoch aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Od akumulatora w bagażniku do przekaźnika i rozdzielacza 50mm2. Z przodu leci 35mm2, a po domu plącze się spawarka 35mm2 która ma być dołożona, ale jakoś zabrać się za to nie mogę. Spadków napięć praktycznie brak. Ale może to zasługa przerzucenia się z gangsta rapu na Tubullar Bells... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 A jaki przekaznik zastosowales mozesz podac jakis link? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 No dobra dosc tego! Pan len sam sobie juz poszuka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi