Skocz do zawartości

Wzmacniacz i kondensator do skrzynki clarion SW3013B CLARION


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkujący w Car Audio i chciałem zaczerpnąć rady doświadczonych osób.

Posiadam skrzynię basową SW3013B CLARION. http://www.clarion.com/pl/pl/products/2012/audio/subwoofer/SW3013B/pl-pl-product-sc_1259489354303.html

Moje pytanie brzmi: jaki wzmacniacz dobrać żeby uzyskać dobry efekt? Cena przyjmijmy że w granicach 500-600zł. Kolejne pytanie to pytanie o konensator. Jaki wybrać, żeby odciążyć układ i gdzie go zamontować jeżeli wzmacniacz mam na przodzie pod maską a skrzynkę z tyłu ( tak mam 2 bagażniki: na przodzie i na tyle ) ;)

z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym że tutaj nikt takich "wypasów" nie używa.

Suby tej klasy cenowej jak i wzmacniacze w klasie budżetowej w jaką celujesz grają na jedno kopyto.

 

Dobierz coś w miarę markowego co ma w mostku chociażby zbliżoną moc co ten Clarion teoretycznie może przyjąć i wio.

 

Nie oczekuj żadnych fajerwerków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suby tej klasy cenowej jak i wzmacniacze w klasie budżetowej w jaką celujesz grają na jedno kopyto.

 

Tutaj akurat muszę powiedzieć, że ten clarion mimo wszystko się wyróżnia. Akurat tych budżetówek nasłuchałem się strasznie (a i pewnie długo tak pozostanie). To co mogę o nim powiedzieć to to, że jest bardziej mięsisty i dość nisko gra w porównaniu np z PB, a już głośniki spod znaku niebieskiej kropki przewyższa niesamowicie!

za tą cenę, ten się wyróżnia i to zdecydowanie na plus!

 

Moje pytanie brzmi: jaki wzmacniacz dobrać żeby uzyskać dobry efekt?

No jak to jaki wzmacniacz? Taki który będzie miał 350W (około) w 4ohm, proste, prawda? ;)

I wiesz co... kup sobie używkę bo po cholerę Ci nie-wia-do-mo-co z allegro?